Garderoba Anter 3 NISKA CENA , 3 lata gwarancji (6910923834)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
486,00 zł
z 50 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
Zakupy od 4 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa,Wrocław, Gdynia, Ełk, Polska
  • czas wysyłki: do 21 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 100 [kg]
  • materiał: płyta laminowana
  • kolor mebla: dąb sonoma
  • ilość drzwi: inna
  • rodzaj drzwi: uchylne
  • informacje dodatkowe: lustro, szafa z wyposażeniem

opis

TELEFON

797 844 700
22 846 23 96

E-MAIL

meble4m@wp.pl

GODZINY OTWARCIA

pon-sob: 10.00 - 20.00

ndz: 11.00 - 17.00

Garderoba Anter 3 (dex)

Korytarz jest wizytówką każdego mieszkania, musi zapraszać gości, sprawić, że od progu poczują się dobrze w naszym domu. Jednocześnie jest to pomieszczenie, które wymaga takiego umeblowania, że wszelkie wierzchnie okrycia, buty i podręczne

przedmioty będą zawsze na swoim miejscu.

Meble z systemu Anter, wykonane zostały z najwyższej jakości płyty laminowanej, która zapewnia meblom estetyczny wygląd i trwałość. W skład zestawu, który można dowolnie aranżować, wchodzą szafy, lustro oraz

komody wyposażone w uchylne kosze na buty.

Bryły można dowolnie przestawiać.

Dostępna kolorystyka jak na zdjęciach: Dąb Sonoma lub Biały

.Meble są nowe w paczkach do samodzielnego montażu.

Wymiary elementów:

A04 Szafka koszyk 4 klapy : wysokość: 147 cm / szerokość: 69 cm / głębokość: 25 cm

A02 Szafka koszyk 2 klapy : wysokość: 77 cm / szerokość: 69 cm / głębokość: 25 cm

A01 Lustro: szerokość: 65 cm / głębokość: 65 cm

Regulamin

Liczę na poważne oferty

Szanowny allegrowiczu - jeżeli nie masz zamiaru kupić nie licytuj, a jeżeli masz wątpliwości napisz

Dostawa

UWAGA! BEZPIECZNY TRANSPORT !

już w 99 % zamówione meble doręczamy za pomocą własnego transportu.

Płatności

Wszelkie informacje, w tym nr konta na które należy dokonać wpłaty (w przypadku płatności z góry) zostaną wysłane automatycznie na Twój adres e-mail po zakupie.

  • Polski producent
  • Wieloletnie doświadczenie w branży
  • Gwarancja ceny i jakości
  • Bezpieczny transport
  • Zaufało nam tysiące klientów
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u meble4m za co najmniej 4 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
40,00 zł
kolejna sztuka:
40,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
22 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
50,00 zł
kolejna sztuka:
50,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
22 dni robocze

Dodatkowe informacje

uwaga ! --->>> 21 DNI TO ŚREDNI CZAS DOSTAWY !!! - zamówienia realizujemy w terminach około 7-42 dni - prosimy zapoznać się z komunikatami zawartymi na stronie "o mnie" BEZPIECZNY TRANSPORT zamówione meble doręczamy za pomocą własnego transportu.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

Produkty objęte są gwarancją przez okres 3 lat od daty sprzedaży.


Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Sandow reklamacje
Komorzno ul. Główna 20
46-250 Wołczyn
Dodatkowe informacje

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: pisemnie na adres: ul. Jagiellońska 82, MDW, 03-301 Warszawa, ul. Budowlanych 13, 45-205 Opole, Komorzno ul. Główna 20, 46-250 Wołczyn lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: meble4m@wp.pl lub sandowreklamacje@wp.pl; 

Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:   

(1)informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady) ewentualnie zdjęć; 

(2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz 

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres Komorzno ul. Główna 20, 46-250 Wołczyn lub Jagiellońska 82, MDW, 03-301 Warszawa.

Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR   

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz 

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.   

Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sandow
Komorzno ul. Główna 20
46-250 Wołczyn

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

adresy do zwrotu: 

Sandow, Komorzno ul. Główna 20, 46-250 Wołczyn lub 

Salon Sandow, Metropol Dom i Wnętrze, Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa lub

Salon Sandow, ul. Budowlanych 13, 45-205 Opole 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  - pisemnie na adres: Sandow, Komorzno ul. Główna 20, 46-250 Wołczyn, Salon Sandow, ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole lub Salon Sandow, Metropol Dom i Wnętrze, ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: meble4m@wp.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.  Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od  objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 

(1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo

(2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.   

Zwrot wzajemnych świadczeń  Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).   Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.   Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy,zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. 

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: 

Sandow, Komorzno ul. Główna 20, 46-250 Wołczyn lub 

Salon Sandow, Metropol Dom i Wnętrze, Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa lub 

Salon Sandow, ul. Budowlanych 13, 45-205 Opole . 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towar będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.   

Możliwe koszty odstąpienia od umowy  

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.    Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:  

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(4)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(5)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  

(7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;  

(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;  

(9)  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

(10)  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;  

(11)  zawartej w drodze aukcji publicznej;  

(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;  

(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

meble4m
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

206

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 22 846 23 96
  • 797 844 700
poniedziałek - sobota
niedziela
08:00 - 20:00
11:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

SZANOWNI PAŃSTWO - posiadamy certyfikat RZETELNOŚCI, a nasze komentarze są w 100% pozytywne, jesteśmy również producentem stołów i krzeseł,dlatego w naszej ofercie odnajdą Państwo produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.

Tylko u nas zakupione meble są objęte 3 letnią gwarancją !!! a bezpieczny transport zakupionych produktów realizowany jest pojazdami firmy na terenie całego kraju z magazynu na adres dostawy klienta.

Nasze meble przed zakupem mogą Państwo zobaczyć w naszych siedzibach (salonach meblowych) w

WARSZAWIE przy ul. JAGIELLOŃSKIEJ 82 (budynek MDW galeria Metropol),

oraz w OPOLU przy ul. BUDOWLANYCH 13

Zapraszamy do zakupu.

Pozostałe informacje

Szanowni Allegrowicze, po złożeniu zamówienia, prosimy o podanie wybarwienia mebli oraz rodzaju tapicerki, zdjęcia produktów są podglądowe, a samego wyboru należy dokonać ze wzorników zawartych na danej aukcji (nie zawsze istnieje możliwość wykonania  jak na zdjęciu z uwagi na braki materiałów). 

Informacje te należy przekazać jak najszybciej - termin realizacji jest liczony od momentu przekazania tych danych.

Dane te można przekazać: - telefonicznie na numer telefonu 797 844 700, 22 846 23 96 (pon. - sob. 8.00 - 20.00; niedz. 11.00 - 17.00) - lub poprzez napisanie wiadomości e-mail na adres: meble4m@wp.pl (24h/dobę) FORMA PREFEROWANA.

Na naszych aukcjach celowo nie podaliśmy terminu realizacji (7-56 dni kalendarzowych) z uwagi na fakt, iż okres oczekiwania może wahać się w zależności od wybranego modelu oraz od miesiąca w którym dokonano zakupu. 

Oczywiście my ze swojej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby okres oczekiwania był jak najkrótszy.

WSZELKIE ZAPYTANIA ODNOŚNIE STATUSU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PROSIMY PRZESYŁAĆ POPRZEZ E-MAIL - informacji takiej nie jesteśmy w stanie udzielić telefonicznie i od ręki. DZIAŁ REALIZACJI - TELEFONICZNA INFORMACJA O AKTUALNYM STATUSIE ZAMÓWIENIA - TEL. 77 414 95 48 lub 602 121 161 (wyłącznie po podaniu nr zamówienia)

Informujemy - dostępność materiałów obiciowych (możliwych w wyborze na danej aukcji) uzależniona jest od zapasów jakie posiada dana hurtownia. W 99,9% jesteśmy w stanie wykonać zamówienie zgodnie z wskazanymi przez Państwa preferencjami. Niestety tutaj zmuszeni jesteśmy poinformować, iż nie odpowiadamy za ewentualne chwilowe lub całkowite braki w dostępności materiałów z danej aukcji, jednocześnie prosząc aby wybór tapicerki po zakupie zabezpieczony był możliwością zmiany jej na inną alternatywną tkaninę. O konieczności takiej zmiany informujemy tel. lub poprzez e-mail Prezentowane na aukcjach wzory wybarwień nie odzwierciedlają w pełni rysunku i odcienia drewna. Kolory prezentowane na monitorze komputera mogą różnić się od rzeczywistych.  Wymiary mebli podane na aukcjach są wymiarami zewnętrznymi podanymi przez producentów i mogą się nieznacznie różnić (w granicach przyjętej przez producenta tolerancji)od tych przedstawionych w informacji.  Nieregularność i niepowtarzalność układu słoi okleiny naturalnej, drobne zsękowienia na krzesłach, niepowtarzalny układ włókien oraz różnice odcieni (w tym również blatu) są dowodem naturalności produktu i nie stanowią powodów do reklamacji.

W przypadku stołów blat typu laminat w niektórych kolorach, można zauważyć różnicę koloru między blatem, a nogami stołu i krzeseł.

W przypadku niektórych modeli stołów (szczeg. dot. to rozkładających się wraz z nogami z małego rozmiaru na bardzo duży) z uwagi na konstrukcję opierającą się na teleskopowej prowadnicy nie ma możliwości przechowywania dodatkowych wkładów przedłużających blat w środku stołu. W przypadku kiedy ww. jest istotnym parametrem prosimy o wcześniejsze zapytania dot. danego modelu stołu.

Srebrna lamówka występująca na nogach stołu jest namalowana farbą.

W pewnych okresach (szczególnie przedświątecznych) kontakt telefoniczny z nami może być utrudniony - dlatego jak tylko to możliwe wybierajcie Państwo opcję kontaktu z nami poprzez wiadomości e-mail. Staramy się odpisywać na wiadomości i pytania w dogodnym dla nas czasie i jak najszybciej, a sama forma kontaktu pozwala nam udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadane pytanie. Piszących do nas e-maile prosimy o szukanie odpowiedzi w takich folderach jak spam nasza korespondencja do Państwa z uwagi na ilość potrafi zostać tam przeniesiona, niejednokrotnie wprowadza to zamieszanie i nieporozumienia, zawsze odpowiadamy na Państwa zapytania jak i potwierdzamy przyjęcie zamówienia. 

Informujemy również, że ewentualne zmiany w złożonym już zleceniu (jeżeli będą jeszcze możliwe) mogą mieć wpływ na termin realizacji i mogą go one wydłużyć w stosunku do pierwotnie podawanego.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych mebli powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki w chwili jej dostarczenia. W momencie odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Odbierając przesyłkę bez zastrzeżeń kupujący oświadcza, że nie wnosi uwag co do jakości, stanu technicznego oraz zgodności z zamówieniem odbieranego/dostarczonego towaru.

KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU OSOBISTEGO

Koszty transportu za wysłane przedmioty doliczane są zgodnie z cennikiem zawartym na aukcji - ZA KAŻDY PRZEDMIOT LUB KPL. DODATKOWO (nie ma możliwości wysłania/doręczenia przedmiotów w cenie jednego kosztu transportu). Sam koszt transportu obejmuje dostarczenie mebli pod dom lub blok - kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli.

W przypadku płatności "z góry" wpłaty proszę dokonać w ciągu 7 dni na konto: BANK MILLENNIUM S.A. nr 26 1160 2202 0000 0000 8090 4544 SANDOW – ARKADIUSZ DOMINIK ul. Budowlanych 13, 45-205 Opole 

W tytule proszę podać dane zamawiającego i nr zlecenia jeżeli został już nadany (zostanie on nadany w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia w którym również będzie podany szacowany okres oczekiwania)w przypadku braku wpłaty do momentu doręczenia płatność zamieniana jest automatycznie na droższą opcję płatności-płatność za pobraniem/przy dostawie.

Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 56 dni kalendarzowych, chyba że w opisie Transakcji podano inny termin.  Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

 - w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego

- w przypadku wyboru sposobu płatności za pobraniem od dnia zawarcia umowy sprzedaży oraz podania informacji niezbędnych do realizacji

- w przypadku wyboru odbioru osobistego: towar będzie gotowy do odbioru w terminie do 56 dni kalendarzowych odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Budowlanych 13; 42-205 Opole pon-pt w godzinach 10:00–18:00 oraz w sob w godzinach 10:00-14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), oraz pod adresem ul. Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa pon-sob w godz. 10:00 – 20:00 oraz w ndz w godz. 11:00 – 17:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)

DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający, dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejsze strony. Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

CEL ZBIERANIA DANYCH I ODBIORCY DANCYH

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego.

Dobrowolność podania danych osobowych.

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro.

Informacje dotyczące działania platformy znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro.