GAŁKA ZMIANY BIEGÓW MIESZEK Skoda Fabia 99-08#WF4 (6541247077)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
37,90 zł
z 47 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,90 zł
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: skoda

NOWA GAŁKA ZMIANY + MIESZEK

Wysoka jakość wykonania części.

Najniższa cena, nie czekaj - zamów już dziś!

Informacje dodatkowe:

Zamiennik

Schemat: 5 biegów, czarny z chromową nakładką

Stan techniczny:

Nowy


Przedmiot z aukcji pasuje do samochodów:

Skoda Fabia I

Rok produkcji: 1999-2008



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u quick-parts-pro za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 85 1950 0001 2006 0485 5839 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7 dni
Przesyłka kurierska 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 5 dni
List polecony ekonomiczny 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 7 dni
Paczka24 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Paczka48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Kontakt e-mail: administracja: biuro@quick-parts.pl zakupy allegro: allegro@quick-parts.pl zakupy on-line: sklep@quick-parts.pl kontakt z managerem sklepu: manager@quick-parts.pl Godziny otwarcia: poniedziałek - czwartek 9:00 - 17:00 piątek: 9:00 - 16:00 sobota, niedziela oraz dni wolne od pracy: nieczynne

kontakt

  • +48 88 130 55 55
    Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pon-pt w godz. 9-16. Zapraszamy!

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W naszym sklepie przedłużamy procedurę zwrotu do 30 dni. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli – odstąpienie od umowy kupna, pisząc na adres e-mail: allegro@quick-parts.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Sklep QUICK PARTS ul. Kamienna 43 31-403 Kraków Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy: (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość Oświadczam, że zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta odstępuję od zakupu towaru w dniu nabytego dnia ___________________ , nr zamówienia: ________________ Zwracam towar (proszę wpisać nazwę towaru lub jego symbol ) ______________________________________________ w stanie niewskazującym na jego użycie otrzymany w dniu _________________, przesyłką ______________________ (proszę wpisać nazwę spedytora (Kurier, Poczta Polska, InPost)). ______________________________ (czytelny podpis) Dane osoby odpowiedzialnej za zwrot towaru: Imię i nazwisko: _______________________________________________________________. Ulica, nr domu / nr mieszkania: ___________________________________________________ . Kod pocztowy, miejscowość: _____________________________________________________. Numer telefonu kontaktowego: ________________________________. (Nick allegro osoby z którego konta został dokonany zakup): ____________________________. Wnoszę o zwrot ___________ zł. (słownie: __________________________________________). Numer rachunku bankowego:______________________________________________________. lub przekazem pocztowym na adres: _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________. ( w przypadku wyboru zwrotu poprzez przekaz pocztowy kwota zwracana będzie pomniejszona o opłatę za przekaz wg cennika Poczty Polskiej) Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Procedura reklamacyjna: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@quick-parts.pl, lub w formie pisemnej wypełniając kartę gwarancyjną dołączoną do każdej przesyłki, którą kupujący powinien dołączyć do przesyłki i odesłać towar na adres Sprzedawcy (powyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. Imię, Nazwisko, Adres, Adres e-mail Kupującego. 2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. 3. Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego. 4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 5. Dane samochodu w której montowany był przedmiot (rocznik, silnik, ilość koni, przebieg w chwili montażu / demontażu, ewentualnie adres, dane kontaktowe i nazwę warsztatu w którym kupujący montował zakupiony towar). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres podany w formularzu allegro. W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana, to w pierwszej kolejności wymieniamy towar na nowy. W przypadku gdy towar nie może być wymieniony (braki magazynowe, zaprzestanie produkcji itp.) zostanie zwrócona wartość danego przedmiotu na wskazane przez Kupującego konto.

pozostałe informacje

Sklep QUICK PARTS oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Jeżeli jako nasz klient posiadasz problem z przesyłką, towarem lub obsługą, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny lub kontakt e-mail. Każdą sytuację da się rozwiązać z korzyścią dla obu stron.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronach internetowych UOKIK.