Gałka dziecięca meblowa MOTYL dzieci 3 kol uchwyt (6541255282)

5 osób kupiło 29 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,00 zł
z 49 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Kalwaria Zebrzydowska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 17.00
telefon
698 249 706
e-mail
elmebel@vp.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8.00 - 17.00
Przedmioty wysyłamy maksymalnie do 72 h od momentu otrzymania wpłaty. Najczęściej jednak jest to 24 h.

Przyjmujemy płatności

77 1240 4197 1111 0010 5917 3163

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Gałka meblowa MOTYL dostępna jest w trzech wersjach kolorystycznych. Koniecznie podaj wybrany kolor w wiadomości do sprzedającego. Znacznie ułatwi to i przyśpieszy realizację transakcji.

Wymiary: 43x38 mm

1) ZIELONO - RÓŻOWY

2) POMARAŃCZOWO - RÓŻOWY

3) NIEBIESKO - BIAŁY

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient może w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego na aukcji Allegro. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony a także musi posiadać oryginalne opakowanie. Klient dokonuje zwrotu produktu na swój koszt. 2. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.

reklamacje

1. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest mailowe bądź telefoniczne poinformowanie o fakcie przynajmniej dwa dni robocze przed odesłaniem towaru. 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem protokołu reklamacyjnego. 3. W przypadku nieterminowości bądź ewidentnej winy firmy kurierskiej reklamacje rozpatrywane będą jedynie w przypadku wcześniejszego wystawienia pozytywnego komentarza. W przeciwnym wypadku rezygnują Państwo z domagania się zwrotu poniesionych kosztów zakupionego towaru. 4. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji do Sprzedającego. 5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa klient