Fujitsu P5635 3,0/4GB/320GB do GIER CS, LOL (6542185771)

zakończona
420,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Olsztyn
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 3000
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 13.00 [kg]
  • procesor: klasy AMD Phenom X3, X4, X6
  • producent: Pozostałe
  • liczba rdzeni procesora: dwa
  • pamięć RAM (MB): 4096
  • pojemność dysku (GB): 320.00
  • obudowa: micro Tower
  • monitor: brak
  • system operacyjny: brak systemu, windows 7
  • napędy: nagrywarka DVD, inny

Komputer Fujitsu P5635. Procesor AMD Phenon II X545, pamięć 4 Gb, Dysk 320GB

Możliwość dobrania karty graficznej np. GTX 460, GTX 660, HD7750, HD7770, HD6850, HD6450

Stan: bardzo dobry. Mało używany, w pełni sprawny. Na obudowie mogą wystąpić ryski. Komputer bardzo wytrzymały.

W komplecie:

  • komputer Fujitsu P5635
  • kabel zasilający
  • Zainstalowany system WIN 7 PRO - do testów

Parametry:

Procesor:

AMD Phenom II X2 545 3000Mhz
AMD Sockel AM3, 80W

Pamięć:

2x2GB DDR2, 800 MHz

Dysk:

SATA III, 7200 rpm, 320 GB, 3.5-inch

Grafika :

Zintegrowana

DVD-ROM,

SATA II Hitachi

Płyta główna:

D2981-A1, S26361

Karta sieciowa zintegrowana:

LAN 10/100/1000 MBit/s Broadcom BCM 57780

Karta muzyczna zintegrowana:

Audio codec Realtek ALC663

Zasilacz:

Fujitsu 300-310W (moc stała)
550-600W moc maksymalna

Dołączone wyposażenie

Czytnik kart pamięci 20-in-1

Szerokość

203 mm

Wysokość

392 mm

Głębokość

390 mm

Masa netto

12 kg;

Możliwość dodania drugiego , większego dysku, pamięci RAM lub innej karty graficznej do gier.

Gwarancja 90 dni

Wystawiam faktury bez VAT, więcej na stronie "o mnie"

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 607050550
    Odbieramy o każdej porze. Masz pytania związane z aukcją, dzwoń.
  • ekstrapc@vp.pl
    Staramy się szybko odpisywać. Ale nie zawsze jestęśmy w biurze przy komputerze.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może różnic się stanem od zakupionego. Powinien zostać zwrócony w w komplecie w jakim został zakupiony. Tylko w uzgodnionych przypadkach stosowane będą odstępstwa (jeśli przesłanie całości zestawu jest kłopotliwe lub ponosi za sobą wysokie koszty przesyłki) . W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty. Koszt dostarczenia zwracanych produktów do Sklepu pokrywa w całości Klient. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: Odeślij zakupiony produkt (komplet) w zakupionym stanie i dobrze, zabezpieczony Dołącz do przesyłki paragon oraz i pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (zgodny z zakupionym). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania wykraczającego poza zwykły zarząd), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne,zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607050550. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towarokazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt,który chcesz zareklamować, paragon, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie innego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: ekstrapc@vp.pl lub telefonicznie: 607050550. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

pozostałe informacje

Firma EkstraPC zajmuje sie sprzedażą sprzętu komputerowego używanego, głównie polisingowego. Od dostawcy wybierane są tylko najlepsze i sprawne produkty, które później oferuje na swoich aukcjach. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane produkty byłe przygotowane najlepiej jak potrafimy. Sprzęt komputerowy przechodzi 3 fazy testów. Przy zakupie od dostawcy, przygotowanie w firmie oraz przed wysyłka do klienta. Zapewnia to 100% poprawności działania sprzętu, co widać w komentarzach. Sprzedawane produkty są w konkurencyjnych cenach, ale jeśli uważasz inaczej napisz do nas , będziemy negocjować. Szczególnie przy większych zamówieniach możliwy jest duży rabat. Życzę udanych zakupów i spokojnego, długiego użytkowania.