FRYTOWNICA ELEKTRYCZNA poj 16L ROYAL RCKF-16ESH (6950723112)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 399,00 zł
z 100 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • ilość komór: jednokomorowa
SPRAWDŹ OFERTĘ
PŁATNOŚCI
przedpłata na konto bankowe:
RAIFFEISEN BANK POLSKA
69 1750 0012 0000 0000 1215 7908
- preferowana

płatność przy kurierze
- tylko dla zaufanych Allegrowiczów, przy czym nigdy nie wysyłamy za pobraniem urządzeń chłodniczych

Na wpłatę pieniędzy czekamy do 7 dni - po tym terminie zawiadamiamy Allegro. W tytule wpłaty prosimy wpisać nr aukcji i swój nick na Allegro.


REALIZACJA
W przypadku płatności przy odbiorze zakupiony towar wysyłamy zazwyczaj najpóźniej następnego dnia roboczego. W przypadku przedpłaty - w dniu zaksięgowania się wpłaty na naszym koncie bankowym lub następnego dnia roboczego.

W przypadku dłuższego terminu realizacji niezwłocznie kontaktujemy się mailowo i telefonicznie z Kupującym.

Wysyłka firmą kurierską – proponowane przez nas produkty zawsze są wysyłane do Klientów za pośrednictwem firm kurierskich - nie mamy możliwości wysyłania paczek za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty – istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów w siedzibie naszej firmy w Katowicach.
W formularzu opcji dostawy prosimy o zaznaczenie opcji „odbiór osobisty” i podanie numeru telefonu kontaktowego – gdy towar będzie już przygotowany do obioru, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie.

Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji

TRANSPORT

Transport gratis - w przypadku ceny produktu powyżej 1000 zł netto (1230 zł brutto) z wyjątkiem sprzętu chłodniczego

25 zł brutto - w przypadku ceny
produktu poniżej 1000 zł netto
(1230 zł brutto) i przedpłaty

30 zł brutto - w przypadku ceny
produktu poniżej 1000 zł netto
(1230 zł brutto) i płatności przy odbiorze

lub szczegółowo określone w treści aukcji.

GWARANCJA
Wszystkie towary są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty oraz w większości są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta. W przypadku dłuższego okresu gwarancyjnego jest to wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

REGULAMIN
Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z regulaminem dostępnym na stronie "O nas".

Frytownica elektryczna z szafką RCKF-16ESH

Frytownica elektryczna z szafką o wytrzymałej konstrukcji ze stali nierdzewnej. Wyposażona jest w zdejmowany element grzewczy, termostat oraz termobezpieczniki. Zabezpieczenie odcinające zasilanie po wyjęciu głowicy grzewczej. "Zimna strefa" przeciwdziałająca przypalaniu się resztek zgromadzonych na dnie.

Frytownica umieszczona na pojemnej szafce. Wewnątrz szafki kranik odpływowy.

  • 1005
  • 34x53x94 mm
  • 380 V
  • 19.9 kg
  • 6 kW
  • 25x23x12 cm
  • tak
  • 16 l
  • 60-200 ºC
  • 1-komorowa
  • elektryczne
  • 24 miesiące

W zestawie kosz ze składaną rączką.

Maksymalna pojemność użytkowa 10 l.
UltraPanel

M&M Gastro
40-413 Katowice
ul.T. Ociepki 8A
NIP: 954-23-87-023
REGON: 277630232


Allegro Sprzedaż
327 508 278
allegro@mmgastro.pl


Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek
8:00 - 17:00

Copyright ® M&M GASTRO
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

M&M Gastro
T. Ociepki 8a
40-413 Katowice
NIP: 954-238-70-23
REGON: 277630232

Swoją działalność na polskim rynku branży HoReCa zaczęliśmy 16 lat temu. W tym czasie zdobyliśmy pozycję niekwestionowanego lidera w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnych urządzeń gastronomicznych.  


Bogaty bagaż doświadczeń, tysiące zrealizowanych inwestycji i zaufanie, którym darzą nas Klienci pozwala nam na stały rozwój i nieustanne rozszerzanie horyzontów. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego, przez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników i pieczę serwisową. 


 Jesteśmy wydawcą największego w Polsce katalogu z wyposażeniem dla profesjonalnej gastronomii. Znajdą w nim Państwo kilka tysięcy produktów w atrakcyjnych cenach, liczne wskazówki przydatne w biznesie gastronomicznym oraz kontakt do naszych specjalistów. Zgromadziliśmy tam największą ofertę urządzeń i akcesoriów gastronomicznych dostępnych na polskim rynku HoReCa. Niepowtarzalną zaletą naszego katalogu jest zestawienie sprzętów wszystkich producentów gastronomicznych. Nie skupiamy się na jednej marce – nasza oferta to bogaty wachlarz produktów, a wraz z nim nasze doświadczenia i wiedza poparta latami pracy w branży.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Szczegółowy regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014: 1. Wszystkie towary wystawione na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producentów. 2. Na wszystkie towary wystawiamy faktury VAT. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej przesyłamy faktury w formie elektronicznej przez M&M Gastro. Na życzenie wysyłamy je również pocztą. Faktur nie ma przy przesyłkach. 3. Po informacji z Allegro o sprzedaży produktu niezwłocznie kontaktujemy się mailowo i telefonicznie z Kupującym, ale tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-17.W przypadku braku jakiegokolwiek kontaktu z Kupującym w ciągu 7 dni od zakupu wystawiamy negatywny komentarz i występujemy o zwrot prowizji. 4. Komentarze dla Allegrowiczów wystawiamy jako drudzy - niezwłocznie po otrzymaniu komentarza od Kupującego. 5 Termin wysyłki produktów zależy od wystawionego towaru, na ogół jest to termin 1-3 dni roboczych od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie lub informacji od Kupującego o wyborze płatności przy odbiorze. W przypadku dłuższego terminu realizacji kontaktujemy się z Kupującym mailowo lub telefonicznie. W przypadku niektórych produktów w celu skrócenia czasu oczekiwania na dostawę towary są wysyłane bezpośrednio z magazynów producentów. 6. Wszystkie informacje o produktach i ich dane techniczne pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Zdjęcia mające wyłącznie charakter poglądowy mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktów. Różnice koloru, proporcji i in. cech wyglądu produktu, które mogą wynikać z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Zamawiającego nie są podstawą reklamacji. 7. Koszty transportu każdorazowo określamy w treści aukcji, są zróżnicowane w zależności od wystawionego towaru. 8. Przesyłki dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich - szczegóły dotyczące wysyłki znajdują się zawsze w uwagach do aukcji. 9. Kupujący ma obowiązek sprawdzić jakość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy koniecznie sporządzić protokół szkody na druku firmowym spedytora i skontaktować się ze Sprzedającym. Odebranie przesyłki bez sprawdzenia powoduje utratę roszczeń z tytułu odszkodowania za ewentualne szkody transportowe. Oznacza tym samym, że wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki bez sporządzonego protokołu szkody nie będą uznawane. W przypadku, gdy Zamawiający jest Konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, zastosowanie znajduje art. 5562 kodeksu cywilnego. 10. Wniesienie dostarczonego towaru należy do obowiązków Zamawiającego. 11. Wszystkie towary są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty oraz są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta (w przypadku innego okresu gwarancyjnego zostało to ujęte w opisie produktu). Karty gwarancyjne towarów polskiej produkcji oraz instrukcje obsługi są dostarczane wraz z produktem - w przypadku braku lub utraty prosimy o kontakt, a doślemy najszybciej jak to możliwe. 12. Na naszych aukcjach mogą również znaleźć się produkty ekspozycyjne lub używane - jest to zawsze ściśle określone w treści aukcji. 13. Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w kodeksie cywilnym. 14. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres allegro@mmgastro.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego. 15. Zamawiający ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. 16. Sprzedający rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w tym terminie Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznaje je za uzasadnione. Koszty dostawy naprawionego lub wymienionego sprzętu ponosi Sprzedający. 17. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zamawiający będący konsumentem w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy jest dostępny na stronie internetowej Sprzedającego. 18. Odstąpienie od umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub pisemnej. 19. Dokumentem uprawniającym do reklamowania wadliwego produktu jest faktura VAT lub oryginalna karta gwarancyjna dostarczana wraz z produktem w przypadku towarów polskiej produkcji. W przypadku sprzedaży konsumenckiej dokumentem uprawniającym do skorzystania z rękojmi z tytułu sprzedaży jest jakikolwiek dowód zakupu określonego przedmiotu przez Zamawiającego. 20. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zainstalowanie towaru oraz za jego niezgodne z instrukcją użytkowanie, z zastrzeżeniem art. 5561 §3 kodeksu cywilnego. 21. Zwrot towaru odbywa się na koszt Zamawiającego. W przypadku skutecznego zwrotu, Sprzedający zwraca Zamawiającemu cenę za towar oraz koszty wysyłki do Zamawiającego. 22. Jeżeli Zamawiający wybrał sposób dostawy droższy od oferowanego przez Sprzedającego, w przypadku zwrotu towaru na skutek odstąpienia od umowy Sprzedający zwolniony jest z obowiązku zwrotu Zamawiającemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 23. Towar zwracany przez Kupującego powinien być w stanie niepogorszonym od stanu w chwili jego otrzymania. Jeżeli uszkodzenia towaru lub ślady jego użytkowania wynikać będą z ponad przeciętnej miary jego używania, Sprzedającemu przysługuje roszczenie o zapłatę względem Zamawiającego kwoty stanowiącej różnicę wartości towaru. 24. Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedającego towaru. 25. Wszelkie dane osobowe i teleadresowe otrzymane przez firmę M&M Gastro są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówienia. 26. Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna-sprzedaży będzie rozstrzygał co do zasady sąd właściwy dla miejsca działalności Sprzedającego, tj. w Katowicach. W przypadku transakcji zawieranej z Konsumentem w rozumieniu art. 22 (za znaczkiem1) kodeksu cywilnego wybór właściwości Sądu przysługiwał będzie Kupującemu. 27. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy regulaminu Allegro, kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 28. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, co zostanie opublikowane na stronie internetowej. 29. Zakup naszych towarów poprzez Allegro jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu. 30. Nigdy nie wysyłamy za pobraniem (z płatnością przy odbiorze) urządzeń chłodniczych. 31. Możliwości zapłaty za towary: przedpłata na konto firmowe: RAIFFEISEN BANK POLSKA nr 69 1750 0012 0000 0000 1215 7908 na podstawie faktury pro-forma płatność przy odbiorze, ale tylko dla zaufanych Allegrowiczów (minimum 20 pozytywnych komentarzy) - przy skorzystaniu z usługi Płacę z Allegro czas dostawy zakupionych produktów może się wiązać z nieco dłuższym oczekiwaniem.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
M&M Gastro
Ociepki 8a
40-413 Katowice
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Zamawiający będący konsumentem w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy jest dostępny na stronie internetowej Sprzedającego. 2. Odstąpienie od umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub pisemnej. 3. Dokumentem uprawniającym do reklamowania wadliwego produktu jest faktura VAT lub oryginalna karta gwarancyjna dostarczana wraz z produktem w przypadku towarów polskiej produkcji. W przypadku sprzedaży konsumenckiej dokumentem uprawniającym do skorzystania z rękojmi z tytułu sprzedaży jest jakikolwiek dowód zakupu określonego przedmiotu przez Zamawiającego. 4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zainstalowanie towaru oraz za jego niezgodne z instrukcją użytkowanie, z zastrzeżeniem art. 5561 §3 kodeksu cywilnego. 5. Zwrot towaru odbywa się na koszt Zamawiającego. 6. W przypadku skutecznego zwrotu, Sprzedający zwraca Zamawiającemu cenę za towar oraz koszty wysyłki do Zamawiającego. 7. Jeżeli Zamawiający wybrał sposób dostawy droższy od oferowanego przez Sprzedającego, w przypadku zwrotu towaru na skutek odstąpienia od umowy Sprzedający zwolniony jest z obowiązku zwrotu Zamawiającemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Towar zwracany przez Kupującego powinien być w stanie niepogorszonym od stanu w chwili jego otrzymania. 9. Jeżeli uszkodzenia towaru lub ślady jego użytkowania wynikać będą z ponad przeciętnej miary jego używania, Sprzedającemu przysługuje roszczenie o zapłatę względem Zamawiającego kwoty stanowiącej różnicę wartości towaru. 10.Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedającego towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
M&M Gastro
Ociepki 8a
40-413 Katowice
PL
Dodatkowe informacje

1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@mmgastro.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 2. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@mmgastro.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: M&M Gastro ul. Ociepki 8a 40-413 Katowice Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 5. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy