FRUKTOVIT 25kg nawóz do TRAWY Jesienny trawnika Fe (6922321807)

zakończona
62,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
  • Pocztex Kurier24 15,00 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 25 [kg]

opis

Fuktovit trawnik jesienny 25kg

FruktoVit PLUS nawóz jesienny do trawników zawiera składniki mineralne, które zaspokajają zapotrzebowanie pokarmowe trawnika jesienią oraz zapewniają lepszy start już od wczesnej wiosny.

Obniżona zawartość azotu przedłuża okres wegetacji i wpływa na ładny wygląd trawnika do późnej jesieni. Natomiast podwyższona zawartość potasu przyczynia się do lepszego przezimowania i zwiększa odporność trawników na choroby.

Nawóz szczególnie polecamy do stosowania na trawnikach ozdobnych i reprezentacyjnych.

Regularne stosowanie nawozu zapewnia:

lepszy start trawnika już od wczesnej wiosny

ładny wygląd trawnika do póznej jesieni

większa odporność traw na choroby i przemarzanie

Sposób stosowania:

Zabieg nawożenia zaleca się zastosować 2-krotnie zachowując odstęp 4-5 tygodni pomiędzy nawożeniami.

druga połowa sierpnia

40 - 50 g/m2

wrzesień/październik

40 - 50 g/m2

Nawóz zaleca się rozsypać równomiernie na całej powierzchni trawnika, po uprzednim skoszeniu trawy. Jeżeli w najbliższych godzinach po nawożeniu nie jest spodziewany deszcz, trawnik należy ob ficie podlać.

Termin stosowania:

I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII

Skład nawozu:

NAWÓZ WE

Nawóz NPK (MgO)

3,1 - 7,5 – 10 (5,0) z żelazem



Metody wysyłki



  • Przesyłka kurierska


  • List ekonomiczny

Inne nasze aukcje

Pokaż wszystkie aukcje

Uwaga

Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek o łącznej wadze:

do 30kg - w przypadku przesyłek kurierskich (w tym kurier48)

do 100g - w przypadku listu (powyżej 100g wysyłamy inną podaną formą wysyłki)

Jeśli waga Twojej przesyłki jest wyższa, koszt USTALAMY INDYWIDUALNIE.

Kontakt

Aleogrodniczy

Tylko dni robocze w godzinach 9-15
Tel. +48 693 403 612

nr konta: Alior Bank
87 2490 0005 0000 4500 3130 0324

mail: alegro@alleogrodnicz­y.pl

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
11,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
7,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Aleogrodniczy Damian Siebierski
Leszczyńska 37
64-115 Święciechowa
Dodatkowe informacje

Reklamacje dotyczące Towarów: 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Aleogrodniczy Damian Siebierski ul.Leszczyńska 37a, 64-115 Święciechowa, sklep@alleogrodniczy.pl 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: sklep@alleogrodniczy.pl, Aleogrodniczy Damian Siebierski, Leszczyńska 37a, 64-115 Święciechowa, lub przy użyciu formularza kontaktowego. 2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Klient będący konsumentem ma możliwość z skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Aleogrodniczy Damian Siebierski
Leszczyńska 37
64-115 Święciechowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.