FRUKTOVIT 25kg nawóz do TRAWY Jesienny trawnika Fe (6922321807)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,99 zł
z 99999 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,98 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier24 15,00 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 25 [kg]
Fuktovit trawnik jesienny 25kg

FruktoVit PLUS nawóz jesienny do trawników zawiera składniki mineralne, które zaspokajają zapotrzebowanie pokarmowe trawnika jesienią oraz zapewniają lepszy start już od wczesnej wiosny.

Obniżona zawartość azotu przedłuża okres wegetacji i wpływa na ładny wygląd trawnika do późnej jesieni. Natomiast podwyższona zawartość potasu przyczynia się do lepszego przezimowania i zwiększa odporność trawników na choroby.

Nawóz szczególnie polecamy do stosowania na trawnikach ozdobnych i reprezentacyjnych.

Regularne stosowanie nawozu zapewnia:

lepszy start trawnika już od wczesnej wiosny

ładny wygląd trawnika do póznej jesieni

większa odporność traw na choroby i przemarzanie

Sposób stosowania:

Zabieg nawożenia zaleca się zastosować 2-krotnie zachowując odstęp 4-5 tygodni pomiędzy nawożeniami.

druga połowa sierpnia

40 - 50 g/m2

wrzesień/październik

40 - 50 g/m2

Nawóz zaleca się rozsypać równomiernie na całej powierzchni trawnika, po uprzednim skoszeniu trawy. Jeżeli w najbliższych godzinach po nawożeniu nie jest spodziewany deszcz, trawnik należy ob ficie podlać.

Termin stosowania:

I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII

Skład nawozu:

NAWÓZ WE

Nawóz NPK (MgO)

3,1 - 7,5 – 10 (5,0) z żelazem



Metody wysyłki



  • Przesyłka kurierska


  • List ekonomiczny

Inne nasze aukcje

Pokaż wszystkie aukcje

Uwaga

Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek o łącznej wadze:

do 30kg - w przypadku przesyłek kurierskich (w tym kurier48)

do 100g - w przypadku listu (powyżej 100g wysyłamy inną podaną formą wysyłki)

Jeśli waga Twojej przesyłki jest wyższa, koszt USTALAMY INDYWIDUALNIE.

Kontakt

Aleogrodniczy

Tylko dni robocze w godzinach 9-15
Tel. +48 693 403 612

nr konta: Alior Bank
87 2490 0005 0000 4500 3130 0324

mail: alegro@alleogrodnicz­y.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier24 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,98 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier24 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje dotyczące Towarów: 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Aleogrodniczy Damian Siebierski ul.Leszczyńska 37a, 64-115 Święciechowa, sklep@alleogrodniczy.pl 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: sklep@alleogrodniczy.pl, Aleogrodniczy Damian Siebierski, Leszczyńska 37a, 64-115 Święciechowa, lub przy użyciu formularza kontaktowego. 2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Klient będący konsumentem ma możliwość z skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mi. korzystając z polubownego sądu konsumenckiego, rzecznika konsumentów lub innych organizacji publicznych.

pozostałe informacje

Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję Aleogrodniczy Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt lub dostarczyć na adres firmy. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Aleogrodniczy Damian Siebierski Aleogrodniczy Damian Siebierski jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez firmę Aleogrodniczy Damian Siebierski. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Aleogrodniczy Damian Siebierski wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję alleogrodniczy.pl są przekazywane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.