FRUIT OF THE LOOM bluzy bluza męska bawełniana L (6541049165)

zakończona
30,49 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Błonie
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: L
  • marka: Fruit of the Loom
  • materiał dominujący: bawełna
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie czerwieni, odcienie różu
  • typ: wkładane przez głowę, bez kaptura
Dane kontaktowe
  • Telefon: 608-382-592
  • E-mail: drukowanekoszulki@gm­ail.com
  • Konto: PKO BP
    73 1020 1055 0000 9602 0346 9988
Regulamin istotne informacje

Według obowiązujących przepisów Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, jednakże nie dotyczy to produktów wykonanych na indywidualne zamówienie według własnego projektu. Po zadrukowaniu oferowane produkty tracą walor prefabrykowany i stają się zindywidualizowanym towarem. Nie podlegają zwrotowi.

Koszulki bez nadruku podlegają zwrotom na warunkach ogólnych w ciągu 14 dni. Konsument odsyła produkt na własny koszt.

Opcje wysyłki
  • Poczta Polska Pocztex Ekspres24
  • przedpłata
  • za pobraniem
  • Poczta Polska Kurier48
  • przedpłata
  • za pobraniem
Bluza Fruit of the loom


Informacje ogólne:
"Fruit of the loom" jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie. Istnieje od ponad 160 lat.
Odzież Fruit of the loom nadaje się do: pracy, imprez muzycznych, szkoły, promocji, sportu i wielu innych aktywności.

Główne cechy produktu:

  • Model: Fruit Leightweight Raglan
  • Rodzaj: męska, gładka, bez nadruków
  • Kolor: Kolory dostępne pokazane poniżej.
  • Rozmiar: L
  • 80% bawełna, 20% poliester)
  • Nić Belcoro
  • Gramatura: 240 g/m2;
  • Zapraszam!
  • Możliwość nadruku cyfrowego na koszulkach i bluzach.

Opis produktu:

  • Ściągacze wokół szyi, w pasie i przy rękawach wykonane z prążkowanej taśmy z bawełny z Lycrą®
  • Wszyte rękawy
  • Wykonana z przędzy Belcoro® dla czystszej i bardziej stabilnej powierzchni pod nadruk

Dostępne kolory:

Black
Deep Navy
White
Heather Grey
Red
Royal Blue
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 73 1020 1055 0000 9602 0346 9988
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
PACZKA W RUCHu 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Niemcy 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwroty 1. Kupujący, który jest konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy zgodnie z ogólnymi zasadami wynikającymi z Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. 2. Zwrot gotówki nastąpi w terminie do 14 dni na rachunek Kupującego. Termin może ulec wydłużeniu do momentu otrzymania rzeczy z powrotem. Kupujący otrzymuje zwrot koszt produktu i równowartość najtańszej możliwej opcji oferowanej przez Sprzedającego. 3. Kupujący ponosi koszt zwrotu towaru. Odsyła na swój koszt najtańszą możliwą opcją. 4. Kupujący ma obowiązek odesłania rzeczy na swój koszt w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Klient może dokonać sprawdzenia rzeczy w zakresie w jakim zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. 6. Do odsyłanego towaru proszę załączyć dowód sprzedaży (faktura). 7. Do przesyłki prosimy dołączyć Formularz zwrotu towaru 8. Prawo do odstąpienia do umowy nie przysługuje w stosunku do produktów opatrzonych indywidualnym nadrukiem wykonanym według specyfikacji konsumenta lub służącym zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy\\\\\\\\\\\\\\\". Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas firmę LOLILU Katarzyna Szynal, ul. Mokra 25,05-870 Błonie lub sklep@lolilu.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej lub mailem. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).” Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.”. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: LOLILU Katarzyna Szynal, ul. Mokra 25, 05-870 Błonie, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”; Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.”; INFORMACJE DODATKOWE Działamy zgodnie z USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, której przepisy stanowią: Prawo odstąpienia od umowy Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. Art. 28. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. (...) Art. 31. 1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą. 2. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Art. 34. 1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 3. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9. Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (...) 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (...) 11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

reklamacje

Reklamacje 1. W przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać : pisemnie wysyłając zgłoszenie na adres: 05-870 Błonie, ul. Mokra 25; e-mail: sklep@lolilu.pl; lub telefonicznie pod numerem telefonu: tel: 608-382-592 (opłata zgodna z taryfikatorem operatora). 2. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty ich zgłoszenia. „Art. 559. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. § 2. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. § 3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. § 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Art. 561. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. § 2. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. § 3. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.”;

pozostałe informacje

I. Dane kontaktowe 1. Formy kontaktu: adres do korespondencji: 05-870 Błonie, ul. Mokra 25; e-mail: sklep@lolilu.pl; tel: 608-382-592 (koszt połączenia zgodny z taryfą właściwego operatora) 2. Konto bankowe: PKO BP 73 1020 1055 0000 9602 0346 9988 3. Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia oraz opisy zostały wykorzystane w celach informacyjnych i są wyłączną własnością firm dysponujących odpowiednimi prawami. Zdjęcia i opisy są wykorzystane w celu przedstawienia przedmiotu i są własnością odpowiednio: Fruit of the Loom, Allbag i inne. II. Zamówienia 1. Udostępnione przez Kupującego dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania i usuwania. Sprzedający w celu wywiązania się z umowy przetwarza dane dotyczące imienia (imion), nazwiska, nazwy, adresu do korespondencji - wysyłki, oraz adresu elektronicznego odbiorcy i numeru telefonu. Podanie danych jest dobrowolne, ale nie udostępnienie ich Sprzedającemu uniemożliwi realizację umowy. Sprzedający przetwarza dane zgodnie z ogólnymi zasadami zawartymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (D. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm. ) oraz Ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204). 2. Złożenie zamówienia poprzez kliknięcie \\\"kup teraz\\\" jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.Wszystkie zapisy regulaminu mogą być negocjowane w indywidualnych ustaleniach pomiędzy Kupującym a Sprzedającym w ramach obowiązującego przepisów prawa RP. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. Wystawiamy faktury Vat., III. Wysyłka 1. Produkty wystawione w sklepie są fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 2. Sprzedający rozpoczyna realizację zamówienia do 3 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu na koncie lub od otrzymania potwierdzenia dokonania zapłaty lub powzięcia wiadomości, że zamówienie będzie płatne przy odbiorze. 3. Wysyłki realizujemy we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku. 4. Kupujący może dokonać wpłaty bezpośrednio na konto Sprzedającego, poprzez Payu lub dokonać płatności przy odbiorze korzystając z usługi za pobraniem. 5. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów. 6. Nie wysyłamy za granicę. 7. Ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek Vat) wyrażone w walucie polskiej (polski złoty). Cena za wysyłkę wyrażona jest w walucie polskiej i zawiera podatek Vat.