FROZEN KRAINA LODU PLUSZOWA ANNA KR 1-3 (6999450033)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
55,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 13,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • Niemcy 27,00 zł
Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: kraina Lodu
  • marka: Disney
  • płeć: dziewczynki
  • waga (z opakowaniem): 0 [kg]
  • wiek dziecka: 12 m +
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • wysokość produktu (cm): 44
  • kolor dominujący: odcienie niebieskiego
  • materiał: pianka, plastik, tkanina

opis

FROZEN KRAINA LODU PLUSZOWA ANNA KR 1-3
Zabawki
55

Opis Przedmiotu
____________________­­___________________­_­________________

FROZEN KRAINA LODU PLUSZOWA ANNA

Wspaniały pluszak szczegółowo odwzorowana postać bohaterki „Frozen” - Anny... Odważna księżniczka nosi satynową sukienkę oraz buty - gotowa do jej kolejnej przygody...

Informacje szczegółowe:

Zabawka pluszowa – Anna z „Frozen”

Satynowa sukienka, buty satynowe i włosy z miękkiej tkaniny

wielkość ok. 44 cm

Odpowiednie dla dzieci w wieku od 12 miesięcy +

Produkt oryginalny dostępny wyłącznie w Disney

Cena katalogowa: 89 zł

Nasza cena: 55 zł

Produkt pochodzi z ekspozycji sklepu, delikatne zabrudzenia, brak oryginalnego opakowania.



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 13,50 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u gricorp za co najmniej 250,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
33,00 zł
kolejna sztuka
33,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
34,00 zł
kolejna sztuka
34,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
45,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
34,00 zł
kolejna sztuka
34,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
113,00 zł
kolejna sztuka
113,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
34,00 zł
kolejna sztuka
34,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
41,00 zł
kolejna sztuka
41,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
34,00 zł
kolejna sztuka
34,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
27,00 zł
kolejna sztuka
27,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Kraków-Ruczaj
Szwai 12
30-383 Kraków
woj. małopolskie
tel.: 793000911

  • poniedziałek - piątek 18:00 - 20:00

wymagana przedpłata
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
3 miesiące dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Gwarancją są objęte produkty oznaczona jako nowe. 

  


1. Gwarancja na zakupiony produkt:

2. Data sprzedaży produktu zgodna z dokumentem sprzedaży: 

3. Gwarancja dla konsumenta udzielana jest na okres 2 lat ( 24 miesiące ) dla przedsiębiorcy na okres 6 miesięcy , począwszy od daty sprzedaży. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 28 dni roboczych od daty dostarczenia produktu pod adres firmy sprzedającej tj. Magazyn Centralny eSklepLepti ul Szlachecka 92 32-080 Brzezie , a okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy.

4. W przypadku braku możliwości usunięcia wady produktu kupującemu przysługuje: zwrot ceny produktu lub wymiana. 

5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest dostarczyć produkt z kartą gwarancyjną oraz wystawionym w dniu sprzedaży dowodem zakupu (paragon, faktura). W przypadku braku któregokolwiek dokumentu gwarancja traci ważność.

6. Reklamujący powinien dostarczyć produkt odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu.

7. Reklamujący pokrywa koszty dostarczenia produktu pod wskazany adres (w tym przypadku adres firmy sprzedającej). Reklamujący bierze na siebie odpowiedzialność za zaginięcie produktu w czasie dostarczenia. Sprzedający zobowiązuje się pokryć koszty dostarczenia naprawionego produktu do reklamującego i bierze odpowiedzialność za zaginięcie produktu w tym czasie. 

8. Gwarancje nie obejmuje:

- konserwacji, wymiany baterii, oraz innych materiałów eksploatacyjnych (pasków napędowych, okładzin hamulców, elementów zużywających się w skutek normalnego użytkowania)

- ścierania się zewnętrznej powłoki produktu;

- wad powstałych w skutek zdarzeń losowych;

- wad powstałych w skutek niewłaściwego użytkowania

9. Gwarancja traci ważność z powodu:

- przechowywania i konserwacji produktu oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;

- naprawy produktu bądź jego otwierania przez osoby do tego nieuprawnione poza serwisem sprzedawcy;

- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz zanieczyszczenia;

- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji 

w tym instrukcji obsługi, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Uwaga: Produkt nie posiada zewnętrznych plomb. Każda próba ingerencji do niego przez osoby nieuprawnione będzie wykryta przez wyspecjalizowany serwis. Grozi to utratą gwarancji.

Dokument nie wymaga podpisu kupującego. Wydawany jest do produktów

sprzedawanych drogą internetową.


Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Magazyn Centralny eSklep Lepti
Szlachecka 92
32-080 Brzezie
Dodatkowe informacje

  

I. W PRZYPADKU REKLAMACJI:

Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 793000911 w godzinach pracy sklepu tj. od 9 do 17 lub mailowo pod adresem: esklep@lepti.pl.

Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są nowe oraz używane a także pochodzące z ekspozycji sklepów objęte są 24 miesięczną rękojmią z wyłączeniem przedsiębiorców.  


II. OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo na adres esklep@lepti.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: 

eSklep Lepti
Magazyn Centralny
ul. Szlachecka 92
32-080 Brzezie k/Zabierzowa


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

* imię, nazwisko,

* adres, adres e-mail Kupującego,

* datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

* przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

* wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  


III. KOSZTY PRZESYŁEK REKLAMACYJNYCH:

Kupujący pokrywa koszt przesyłki reklamowanego produktu. Sprzedający zwróci Kupującemu koszt przesyłki w kwocie najniższej według cennika Poczty Polskiej lub Inpost w przypadku uznania zasadności reklamacji. Jeżeli reklamacja będzie bezzasadna koszty przesłana przedmiotu do Sprzedającego i od Sprzedającego do Kupującego, pokrywa Kupujący. 



Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

eSklep Lepti Magazyn Centralny "z dopiskiem ZWROT"
Szlachecka 92
32-080 Brzezie k/Zabierzowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

I. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

KTO JEST KONSUMENTEM?

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Konsument prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru rzeczy. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego, tj. GRICORP Grzegorz Antonow – dane do kontaktu: eSklep Lepti Magazyn Centralny, ul. Szlachecka 92, 32-080 Brzezie k/Zabierzowa, esklep@lepti.pl, telefon +48 793 000 911 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego poniżej jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał Sprzedającemu informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

II. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów związanych ze zwrotem rzeczy. 

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku odstąpienia od umowy rzecz należy odesłać lub przekazać na adres:

eSklep Lepti Magazyn Centralny ul. Szlachecka 92 32-080 Brzezie k/Zabierzowa

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

UWAGA:

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta: „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.” W przypadku, gdy zwracany towar posiada wady, które powodują zmniejszenie jego wartości a związane są z korzystaniem przez Konsumenta z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Sprzedający jest uprawiony do potrącenia z kwoty zwracanej Konsumentowi, kwoty, o którą zmniejszyła się wartość towaru.

   

O sprzedającym
gricorp
96,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1033

 

40

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48 793000911
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Szanowni Państwo.


Odbiory towaru w dniu zakupu realizowane są w:

Magazynie Centralnym znajdującym się na

ul. Szlacheckiej 92 w Brzezie k/Zabierzowa

Wylot na A4 Kraków PN


W dniu następnym możliwy odbiór w punkcie odbioru w Krakowie 

ul Jana Szwai 12 30-383  

osiedle Europejskie

Pozostałe informacje

Witamy w naszym Sklepie 

Szanowni Klienci! Nasza załoga dokłada wszelkich starań, aby każdy oferowany produkt był zgodny z opisem aukcji. Wszystkie produkty zamówione do godziny 14 wysyłamy tego samego dnia. 90% przesyłek dociera do klientów w dniu następnym. 

Zapraszamy na zakupy :-) 

Realizując ustawowy obowiązek dostarczania Klientom treści regulaminu na trwałym nośniku, zachęcamy do zapoznania się z załączonym dokumentem: 

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta informujemy, że zakup na naszych aukcjach pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Sprzedający informuje że ma obowiązek dostarczenia towaru bez wad.

ZDJĘCIA 

Zamieszczone na stronie zdjęcia i opisy towarów wraz z oznaczeniem ich ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.    

LAMPY 

UWAGA Do zakupionych Lamp nie dołączamy żarówek z uwagi na duże prawdopodobieństwo ich uszkodzenia w transporcie. 

CENY 

Na naszych aukcjach podajemy ceny z podatkiem VAT. W paczce, do towaru będzie dołączony paragon lub faktura zgodnie z Państwa instrukcją złożoną poprzez formularz allegro wypełniony po zakupie towaru.   

CO OZNACZAJĄ OPISY PRODUKTÓW? 

Produkt Nowy: Produkt oryginalnie zapakowany nie posiadający śladów użytkowania 

Produkt Nowy z Ekspozycji sklepu: 

Produkt prezentowany Klientom na wystawie bądź ekspozycji sklepu. Może posiadać drobne ślady użytkowania związane z procesem prezentacji produktu. Część produktów po złożeniu w związku z brakiem możliwości ponownego rozłożenia sprzedawane jest w opakowaniach zastępczych (dotyczy rowerków, jeździków i niektórych zabawek). Produkty te są odpowiednio oznaczone w opisie aukcji a ich cena znacząco obniżona. 

Produkt używany, potestowy: 

Produkt używany, posiadający znaczne ślady użytkowania.   

WYSYŁKI 

Wysyłki paczek realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W dniu wysyłki w swojej skrzynce e-mail znajdą Państwo potwierdzenie nadania zawierające: numer nadania paczki oraz stronę do śledzenia paczek zarządzaną przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Koszty wysyłki towaru podajemy osobno za każdym razem dla danej aukcji. Kupując na wielu naszych aukcjach za wysyłkę zapłacą Państwo tylko raz. 

W przypadku wysyłek zagranicznych o kosztach informujemy poprzez email po wcześniejszym kontakcie.  

REKLAMACJE

1. Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są nowe oraz używane a także pochodzące z ekspozycji sklepów objęte są 24 miesięczną rękojmią z wyłączeniem przedsiębiorców.  W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową prosimy o kontakt pod numerem telefonu 793000911 w godzinach pracy sklepu tj. od 9 do 17, mailowo pod adresem: esklep@lepti.pl lub pisemnie na adres: eSklep Lepti Magazyn Centralny, ul. Szlachecka 92 32-080 Brzezie k/Zabierzowa.  

2. Reklamacja powinna zawierać przynajmniej: imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, żądanie Kupującego, okoliczności uzasadniające reklamację, tj. opis stwierdzonej niezgodności towaru z umowy. 

3. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

5. Kupujący pokrywa koszt przesyłki reklamowanego produktu. Sprzedający zwróci Kupującemu koszt przesyłki w kwocie najniższej według cennika Poczty Polskiej lub Inpost w przypadku uznania zasadności reklamacji. Jeżeli reklamacja będzie bezzasadna koszty przesłana przedmiotu do Sprzedającego i od Sprzedającego do Kupującego, pokrywa Kupujący.  

6. W zakresie nieuregulowanym zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa. 

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 

KTO JEST KONSUMENTEM? Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY.  

1. Konsument prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego, tj. GRICORP Grzegorz Antonow – dane do kontaktu: eSklep Lepti Magazyn Centralny, ul. Szlachecka 92, 32-080 Brzezie k/Zabierzowa, esklep@lepti.pl, tel. 793 000 911 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).  

2. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego poniżej jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał Sprzedającemu informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  

3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów związanych ze zwrotem rzeczy. 

4. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

5. W przypadku odstąpienia od umowy rzecz należy odesłać lub przekazać na adres: eSklep Lepti Magazyn Centralny, ul. Szlachecka 92, 32-080 Brzezie k/Zabierzowa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

6. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta: „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.” W przypadku, gdy zwracany towar posiada wady, które powodują zmniejszenie jego wartości a związane są z korzystaniem przez Konsumenta z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Sprzedający jest uprawiony do potrącenia z kwoty zwracanej Konsumentowi, kwoty, o którą zmniejszyła się wartość towaru. 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Adresat: eSklep Lepti Magazyn Centralny, ul. Szlachecka 92, 32-080 Brzezie k/Zabierzowa Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ............................................................ 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ..................................................... 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ......................................................... 

Adres konsumenta(-ów): ......................................................................... 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ............................. 

Data: ............................... (*) Niepotrzebne skreślić. 


PRZYPADKI BRAKU MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:   

1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6. zawartej w drodze aukcji publicznej; 

7. inne wymienione w art. 38 ustawy o prawach konsumenta 

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.