Fraszki, piesni, treny - lektura z opracowaniem Ja (6541717724)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
10,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 6,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • język: polski
  • format: mp3
  • kondycja: bez śladów używania

opis

Kontakt

e-mail: sklep-rozrywka@o2.pl
tel: 660 944 722

Przesyłka

Wysyłka towaru realizowana jest od poniedziałku do piątku.

Produkty wysyłamy w terminie podanym w opisie aukcji ,na zakładce "Dostawa i płatności"

Płatność

Za zakupiony towar na naszych aukcjach można dokonać płatności w 3 formach:

-przelewem tradycyjnym

-za pobraniem

-poprzez system PayU

Regulamin
  • Do każdego zamówienia wystawiamy paragon
  • Możliwość odbioru osobistego w Rudzie Ślaskiej
  • Polecamy stronę "o mnie"

Fraszki, piesni, treny - lektura z opracowaniem

Autor: Jan Kochanowski

Wiek czytelnika: 12-15 lat

Seria: LEKTURA Z OPRACOWANIEM I AUDIOBOOKIEM

Do nagrania głosu użyczyli znakomici polscy aktorzy i lektorzy: Krzysztof Globisz - lektura, Krystyna Czubówna - opracowanie. Lektura z opracowaniem i audiobookiem prezentuje lektury uwzględnione w programach nauczania szkół wszystkich typów i szczebli. Książki zostały opracowane przez nauczycieli specjalistów zgodnie z obowiązującą podstawą programową. Każda z nich zawiera: starannie przygotowany, opatrzony przypisami pełny tekst utworu, oznaczone symbolami graficznymi komentarze do tekstu, zamieszczone na marginesach, biogram autora, streszczenie utworu, obszerne, wyczerpujące omówienie treści i problematyki, wnikliwe charakterystyki bohaterów, tematy i plany najczęściej pojawiających się wypracowań związanych z lekturą. Do każdej książki gratis dodany został audiobook w formacie mp3, zawierający pełny tekst lektury oraz opracowanie.



Zdjęcia okładek na aukcjach mogą niekiedy różnić się od oryginału DYSTRYBUTOR ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY DATY I SPECYFIKACJI WYDANIA

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
3,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
6,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

B i G Barbara Gorzela
Pokoju 15a/15
41-709 Ruda Śląska
Dodatkowe informacje

 Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, swoje roszczenia, a także adres zwrotny (w tym adres email) oraz numer konta, jeżeli ewentualny zwrot pieniędzy ma nastąpić na konto.
  2. W przypadku złożenia przez Ciebie oświadczenia o obniżeniu ceny, w oświadczeniu należy wskazać kwotę, o którą cena ma być obniżona.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, wskazanego w pkt 1 powyżej, poinformujemy Cię mailowo lub pocztą o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. W przypadku istnienia wady produktu, za którą stosownie do przepisów prawa odpowiedzialny jest Sklep, w terminie do 14 dni zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Zwrot płatności dokonany zostanie na  wskazany przez Ciebie numer konta
  6. Jeżeli Sklep stosownie do przepisów prawa nie ponosi odpowiedzialności za wadę produktu lub gdy brak jest takiej wady, poinformujemy Cię o podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany przez Ciebie produkt.
  7. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem email: sklep-rozrywka@o2.pl lub telefonicznie: 6660944722. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


 

REKLAMACJE PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ

Jeżeli list polecony lub powiadomienie o próbie jej dostarczania (tzw. awizo) nie zostało doręczone w ciągu 14 dni roboczych ‐ wówczas już 15 dnia można wnieść reklamację. 

 W przypadku przesyłek rejestrowanych uszkodzonych lub takich, w których adresat stwierdzi ubytek, reklamacja powinna być wniesiona od razu przy przyjęciu przesyłki. Można także, przyjmując taką  przesyłkę,  złożyć  pisemne oświadczenie o stwierdzeniu uszkodzenia lub ubytku zawartości, a następnie złożyć reklamację w placówce pocztowej. W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń  przesyłki rejestrowanej, które nie są widoczne zaraz przy jej dostarczeniu, reklamacja winna być złożona w ciągu siedmiu dni od dnia jej przyjęcia. 

Powyższe termin postępowania reklamacyjnego ograniczone są 12-miesięcznym terminem przedawnienia roszczeń z tytuły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej. Bieg terminu przedawnienia liczy się od dnia nadania przesyłki pocztowej. Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 

Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. 

 Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej

REKLAMACJE INPOST

 CO JEŚLI MOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA? Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje. 

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.



Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

B i G Barbara Gorzela
Pokoju 15 a/15
41-709 Ruda Śląska

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy (dotyczy tylko konsumentów)

 

Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz odstąpić od umowy:

  1. Nie później niż w terminie 14 dni od odbioru produktu lub w przypadku umów o świadczenie usług od dnia zawarcia umowy, prosimy prześlij na adres Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz także złożyć na formularzu. 
  2. Niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni odeślij na adres Sklepu zakupiony produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć odstąpienia, a także numer konta, jeżeli ewentualny zwrot pieniędzy ma nastąpić na konto.
  4. Zwrot całości kwoty, którą pierwotnie wpłaciłeś w związku z zakupem (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Sklep), dokonany zostanie na wskazany przez Ciebie numeru konta
  5. Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia zostanie dokonany zwrot pieniędzy, z zastrzeżeniem pkt 6 poniżej.
  6. Ze zwrotem płatności Sklep wstrzymuje się do dnia otrzymania produktu lub potwierdzenia wysłania przez Ciebie produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. W przypadku naruszenia przez Ciebie terminu określonego w pkt 1 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, produkt nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zawraca zapłaconej kwoty.
  8. Prosimy zwrócić uwagę, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

O sprzedającym

sklep-rozrywka
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

869

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

Informacje o sprzedającym

B i G Barbara Gorzela

41-709 Ruda Śląska

ul Pokoju 15a/15

Pozostałe informacje

DANE DO WPŁATY 

 B i G  Barbara Gorzela

  Pokoju 15a/15  

41-709 Ruda Śląska  

ING  07 1050 1331 1000 0091 3507 4525   

 Wpisz w temacie przelewu numer aukcji, nazwę aukcji oraz nick z Allegro


INFORMACJE O WYSYŁCE 


W przypadku wysyłki firmą kurierską zastrzegamy sobie prawo jej wyboru według własnego uznania.

KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ

Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wagi przesyłki. Jeżeli życzysz sobie wysyłkę za granicę, poinformuj o tym w e-mailu koniecznie przed dokonaniem wpłaty na konto. Nie wysyłamy za pobraniem poza teren Polski


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Produkty wysyłamy w terminie podanym w opisie aukcji, na zakładce "Dostawa i płatności". 

W przypadku premier i wznowień wyżej podana informacja liczona jest od daty podanej w opisie aukcji. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy  

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


 REKLAMACJE PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ


Jeżeli list polecony lub powiadomienie o próbie jej dostarczania (tzw. awizo) nie zostało doręczone w ciągu 14 dni roboczych ‐ wówczas już 15 dnia można wnieść reklamację. 

 W przypadku przesyłek rejestrowanych uszkodzonych lub takich, w których adresat stwierdzi ubytek, reklamacja powinna być wniesiona od razu przy przyjęciu przesyłki. Można także, przyjmując taką  przesyłkę,  złożyć  pisemne oświadczenie o stwierdzeniu uszkodzenia lub ubytku zawartości, a następnie złożyć reklamację w placówce pocztowej. W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń  przesyłki rejestrowanej, które nie są widoczne zaraz przy jej dostarczeniu, reklamacja winna być złożona w ciągu siedmiu dni od dnia jej przyjęcia. 

Powyższe termin postępowania reklamacyjnego ograniczone są 12-miesięcznym terminem przedawnienia roszczeń z tytuły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej. Bieg terminu przedawnienia liczy się od dnia nadania przesyłki pocztowej. Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 

Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. 

 Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej


REKLAMACJE INPOST

 CO JEŚLI MOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA? Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje. 

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.