FOTOTAPETA Fliz 350x245cm MIASTO NOC 10110904-31 (6541451904)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,90 zł
z 179 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Niemcy 20,00 zł
  • Austria 20,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • motyw: dekor, litery i cytaty, orientalne, motywy zwierzęce, motywy roślinne, dziecięce, nowoczesne, postacie, tribal, sport, kuchenne
Sprawdź nasze nowości:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Wielka Brytania 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Czechy 40,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Słowacja 40,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
Szwecja 55,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni
Holandia 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
Litwa 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Włochy 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni
Francja 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Belgia 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
Dania 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Hiszpania 50,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni
Austria 20,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI dla: - FOTOTAPET, TAPET, OBRAZÓW NA PŁÓTNIE, OBRAZÓW Z KORKIEM opłaconych do 15.12 do godz. 23:59 - OBRAZÓW NA SZKLE AKRYLOWYM opłaconych do 30.11 do godz. 23:59 Artgeist tworzą pasjonaci sztuki, miłośnicy nowoczesnego designu oraz osoby o nietuzinkowym poczuciu estetyki. Dzięki wyjątkowym osobowościom oraz talentom naszego zespołu stworzyliśmy szeroką gamę dekoracji ściennych – obrazów, tapet oraz fototapet, których oryginalne wzornictwo pozwala trafić w zróżnicowane gusta Klientów. Każdy projekt realizujemy samodzielnie od początku do końca, wykorzystując przy tym wysokiej jakości materiały. Chcemy, abyś z naszą pomocą mógł przenieść się do krainy magii i odkryć nieznane dotąd zakątki. Zapraszamy do świata Artgeist!

kontakt

  • (71) 736 98 46
    Biuro obsługi klienta czynne od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail podając nick oraz numer konta do zwrotu płatności Szczegółowy dotyczące prawa do odstąpienia od umowy: Prawo do odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie ostatniego z towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie ostatniego z towarów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas artgeist Sp. z o. o. ul. Krakowska 37/45 50-424 Wroclaw tel.: 71 736 98 46 e-mail: artgeist@baldimo.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam towary, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swoim odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towary przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo tylko za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów. Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) — Adresat: artgeist Sp. z o. o. ul. Krakowska 37/45 50-424 Wroclaw tel.: 71 736 98 46 e-mail:artgeist@baldimo.pl — Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*) — Data zamówienia (*)/odbioru (*) — Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów) — Adres konsumenta(-ów) — Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) — Data (*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

Co zrobić w przypadku reklamacji? W przypadku reklamacji prosimy o kontakt oraz wysłanie zdjęć mailowo na adres: artgeist@baldimo.pl

pozostałe informacje

PŁATNOŚCI: Dane do płatności otrzymają Państwo w e-mailu od Allegro po dokonaniu zakupu. W tytule przelewu należy podać Nick z Allegro/lub imię i nazwisko oraz numer aukcji. Każde zamówienie jest realizowane jest indywidualnie po zaksięgowaniu wpłaty. WYSYŁKA: W przypadku: FOTOTAPET, TAPET W ROLCE, OBRAZÓW NA PŁÓTNIE, OBRAZÓW Z KORKIEM - w ciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty, potwierdzonej e-mailem. OBRAZÓW NA SZKLE AKRYLOWYM - w ciągu 15 dni od zaksięgowania wpłaty, potwierdzonej e-mailem. Należy pamiętać, że od momentu odebrania paczki przez kuriera dostawa zajmuje od 2 do 3 dni roboczych. Paczkę warto sprawdzić w obecności kuriera, jeśli zostaną stwierdzone uszkodzenia, spisać protokół szkody. Jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone później, proszę skonsultować się z kurierem w ciągu 7 dni od dnia otrzymania paczki w celu spisania protokołu. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail podając nick oraz numer konta do zwrotu płatności FAQ - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania 1. Czy mogę nakleić fototapetę w łazience/kuchni ? Fototapet nie powinno się kłaść w pomieszczeniach o dużej wilgotności, ponieważ tapeta może się odkleić. 2. Czy mogę zamówić lustrzane odbicie fototapety? Nie proponujemy takiej usługi. 3.Czy realizujecie inne wymiary produktów? Realizujemy jedynie te wymiary, które są widoczne w aukcji. 4. Czy mogę przecierać tapetę? Fototapeta jest produkowana na materiale wodoodpornym, dlatego w przypadku zabrudzeń można ją przecierać miękką, wilgotną ścierką. 5. Jak mam zawiesić obraz wieloczęściowy? Obrazy składające się z kilku części należy powiesić z odstępami wynoszącymi 2-3 cm między częściami, aby motyw tworzył jedną całość. 6. Jeśli zamówię mniejszy rozmiar danej tapety to dostanę cały wzór czy tylko część? Jeśli Klient zamawia mniejszy rozmiar danej tapety to otrzyma cały wzór, zmniejszony proporcjonalnie do rozmiaru. 7. Jak są dostarczane fototapety? Fototapet są dostarczane w jednej rolce, niezależnie od ilości pasków. Paski należy przeciąć samodzielnie wzdłuż wskazanej linii. 8. Jak dowiem się o wysłaniu paczki? W dniu wysyłki Klient otrzyma automatyczną wiadomość z numerem listu przewozowego. Paczkę będzie można śledzić na stronie kuriera UPS. 9. Gdzie kupić i jak aplikować klej? Klej do tapet flizelinowych jest dostępny w każdym sklepie budowlanym. Rozrobiony klej należy nakładać na ścianę. 10. Czy prowadzicie sklep stacjonarny/galerię? Nie prowadzimy sklepu ani galerii. 11. Co zrobić w przypadku reklamacji? W przypadku reklamacji prosimy o wysłanie zdjęć mailowo na adres: artgeist@baldimo.pl 12. Czy przyjmujecie płatność za pobraniem? Nie przyjmujemy płatności za pobraniem, ponieważ każde zamówienie jest realizowane indywidualnie, po zaksięgowaniu wpłaty. Proponujemy 2 kanały płatności: PayU oraz przelew tradycyjny. W tytule przelewu prosimy o podanie Nick-u z Allegro. 13. Czy podana cena dotyczy m2 czy całego rozmiaru? Cena dotyczy całego produktu. 14. Czy wysyłacie produkty za granicę? Wysyłamy produkty za granicę. Na stronie każdego produktu dostępny jest cennik wysyłek zagranicznych. 15 Jak mogę otrzymać fakturę? Fakturę wystawiamy na prośbę Klienta. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. 16. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? Niestety nie realizujemy zamówień telefonicznych.