Fototapeta 350x270 - Street art - graffiti (6996689439)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie
  • rodzaj: fizelinowa
  • motyw: dekor, dziecięce, kuchenne, litery i cytaty, motywy roślinne, motywy zwierzęce, nowoczesne, orientalne, postacie, sport, tribal
  • gama kolorystyczna: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie różu, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowe, inny kolor

opis


Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
- tel. 537 505 652
- tel. 531 521 231
- sklep@drego.pl

Boisz się, że mamy mało komentarzy? To nasze nowe konto - zobacz nasze drugie konto, gdzie mamy tysiące pozytywnych komentarzy .

Fototapeta 350x270 - Street art - graffiti

Trwała, odporna na wodę i zarysowania flizelinowa fototapeta "Street art - graffiti" do przyklejenia na ścianę. Fototapeta "Street art - graffiti" z inspirującym motywem będzie efektowną ozdobą każdego pomieszczenia. Tapety Flizelinowe montowane są na klej. Można je zamontować w każdym pomieszczeniu, nawet łazience lub kuchni. Tapeta flizelinowa, pół-matowa powłoka. Flizelina kryje drobne niedoskonałości ściany. Tworzy ocieplającą warstwę izolacyjną i pozwala ścianom oddychać. Wodoodporny druk jest bardzo trwały.

Wysoka jakość wydruku
Cyfrowa jakość druku o rozdzielczości do 600 dpi w unikalnej technologii oraz żywe kolory sprawiają, że fototapeta flizelinowa wypełni i powiększy Państwa wnętrze.

Ekologicznie i bezpiecznie
Stosując bezpieczne materiały, możemy polecić nasze wzory także do sypialni oraz do pokoju Twoich dzieci.

Bezpieczne opakowanie
Fototapeta jest zrolowana i fabrycznie zapakowana w gruby karton, który zapewnia bezpieczeństwo w transporcie. Każdy karton z fototapetą zawiera instrukcję klejenia.

Łatwy montaż
Fototapeta składa się z wygodnych w montażu pasów o szerokości 50 cm.

Zobacz jak zamontować fototapetę krok po kroku.

Pobierz instrukcję

Gramatura: 120 g/m2
Szerokość rolki: 50 cm
Technika zadruku: laserowa (druk utwardzony termicznie)

Rozmiary części: 350x270: 50x270 50x270 50x270 50x270 50x270 50x270 50x270 200x154: 50x154 50x154 50x154 50x154 250x193: 50x193 50x193 50x193 50x193 50x193 300x231: 50x231 50x231 50x231 50x231 50x231 50x231 400x309: 50x309 50x309 50x309 50x309 50x309 50x309 50x309 50x309
Id produktu: A0-FTNT0643-P
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gorlice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Inmani Radzik Paweł
ul. Krakowska 37/45
50-424 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

1.   Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu  art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach  określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów  będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.  
2.  Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie  lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Inmani  Radzik Paweł ul. Krakowska 37/45  , 50-424 Wrocław  
3.  Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód  zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2  powyżej.   
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.  
5.  W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż  w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca  zwraca Klientowi koszty przesyłki.  
6.  Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń:     
aa.   jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
ab.  jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,  
ac.  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu Klientem a  Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego)  rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań  statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez  Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej  800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem  email:porady@dlakonsumentow.pl,  
ad.  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,  dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.       

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Inmani Radzik Paweł
ul. Krakowska 37/45
50-424 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

 1.   Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego  może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez  złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.    
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.  
3.  Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie  Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 
4.  Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy  przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta  potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:     
a.  świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną  zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy;  
b.  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  
c.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;  
d.  umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.     
6.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest  uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres ww. 
7.  Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci  konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że  konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie  będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili  otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,  chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.  
8.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy  zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów.   
9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 
 

O sprzedającym
dregopl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

4

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,3

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 531 521 231
  • 537 505 652
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Paweł Radzik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ RADZIK Inmani wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Tadeusza Kościuszki 36, 38-300 Gorlice NIP: 7381888611, REGON: 120360978, zwany dalej Sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);

 b. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); 

c. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.