Foteliki samochodowe CHICCO ELETTA 0-18 kg gr 0+/1 (6483872658)

zakończona
389,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Machowa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga dziecka: 0-18 kg
  • marka: Chicco
  • mocowanie fotelika względem kierunku jazdy: przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
  • informacje dodatkowe: regulacja pozycji dziecka, regulacja zagłówka, zdejmowana tapicerka

Telefon
14 672 45 11
14 681 61 05

E-mail
biuro2@sezam.info.pl

Kilka słów o nas

Firma Sezam dla dzieci specjalizuje się w handlu artykułami dla dzieci i niemowląt. Działamy w branży dziecięcej od 1990 roku, dzięki czemu zdobyliśmy bezcenne doświadczenie o potrzebach Najmłodszych Pociech i ich Rodziców.

Wieloletnia praca pozwoliła nam wyeliminować błędy i rozwinąć nasze atuty, jednakże w dalszym ciągu jesteśmy otwarci na uwagi i sugestie.

Celem naszej działalności jest poszukiwanie co raz to nowszych i lepszych rozwiązań dla naszych Klientów. Oferujemy bezpieczne i sprawdzone produkty, pochodzące tak od krajowych, jak i zagranicznych dostawców.

Fotelik samochodowy Chicco Eletta 0-18 kg

Czy szukasz bezpiecznego, sprawdzonego fotelika samochodowego z wyższej półki? Czy ważny jest dla Ciebie komfort Dziecka? Z pewnością zależy Ci również na przyjaznym i bezproblemowym użytkowaniu. Przedstawiamy fotelik z kolekcji Chicco.

Marka Chicco należy do włoskiej korporacji ARTSANA, która powstała w 1946 roku w Lombardii we Włoszech. Firma ta zatrudnia w tej chwili ponad 7900 osób, posiada 14 fabryk na terenie Włoch, w 33 krajach ma swoje siedziby, a towary trafiają do ponad 100 państw świata. Produkty Chicco odznaczają się jakością i bezpieczeństwem.

Eletta to fotelik samochodowy przeznaczony do przewożenia dzieci od urodzenia do 18 kg.

Do najważniejszych jego cech należą:

  • wewnętrzne 5-punktowe pasy bezpieczeństwa wraz z nakładkami przeciwdziałającymi ocieraniu
  • regulacja położenia oparcia fotelika w 4 pozycjach
  • fotelik wyposażony jest w ergonomiczny materac redukcyjny, który zapewnia odpowiednią ochronę i płaskie ułożenie kręgosłupa dla najmniejszych Dzieci

Bezpieczeństwo

  • solidna konstrukcja, wykonana z wysokiej jakości tworzywa, dająca bezpieczeństwo i ochronę w podróży
  • 5-punktowe wewnętrzne pasy bezpieczeństwa wraz z precyzyjną regulacją, dzięki czemu szybko i łatwo można je równomiernie zacisnąć
  • fotelik wyposażony jest w ergonomiczny materac redukcyjny, który zapewnia odpowiednią ochronę i właściwe położenie nawet najmniejszym Dzieciom
  • spełnione standardy bezpieczeństwa ECE R44/04

Komfort dla Dziecka

  • regulacja położenia oparcia fotelika w 4 pozycjach, dzięki czemu w trakcie podróży Dziecko może zarówno wygodnie siedzieć, jak i spokojnie spać
  • mięciutka tapicerka wykonana z oddychającej tkaniny
  • wkładka redukcyjna gwarantuje płaskie ułożenie kręgosłupa, które jest optymalną pozycją w pierwszych miesiącach życia
  • osłonki na pasy bezpieczeństwa - pasy posiadają miękkie nakładki, dzięki czemu po zapięciu nie obdzierają Dziecka

Łatwość użytkowania

  • prostota i intuicyjność korzystania
  • łatwy i szybki montaż przodem lub tyłem do kierunku jazdy
  • fotelik pasuje do każdego samochodu
  • do fotelika dołączona jest przejrzysta instrukcja obsługi
  • ściągana tapicerka, którą można wyprać gdy zajdzie taka potrzeba

Pozostałe informacje

  • szerokość: 45 cm
  • wysokość: 62 cm
  • głębokość: 57 cm
  • waga: 8 kg
  • produkt posiada 12-miesięczną gwarancję

Galeria

Dostępne wersje kolorystyczne

Może zainteresują Cię produkty z naszych pozostałych aukcji?

Poniżej znajdziesz część produktów z naszej oferty. Jeśli chcesz zobaczyć pozostałe kliknij 'Zobacz inne moje aukcje'.


Kupując u nas zyskujesz

  • Profesjonalną obsługę - dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży dziecięcej doradzimy w wyborze artykułów jakich potrzebujesz Ty i Twoje Dziecko.
  • Bezpieczeństwo - oferujemy tylko sprawdzone produkty znanych i zaufanych producentów, które posiadają wszelkie niezbędne atesty.
  • Czas i wygodę - nie musisz jeździć od sklepu do sklepu, wystarczy tylko kilka kliknięć, a potrzebny produkt zostanie dostarczony prosto do Twojego domu.
  • Ekspresową realizację zamówienia - paczki wysyłamy najszybciej jak to tylko możliwe, za pośrednictwem liderów rynku usług kurierskich. Potwierdzają to opinie naszych Klientów.
  • Satysfakcję z zakupionego produktu - otrzymujesz wysokiej jakości produkt w bardzo atrakcyjnej cenie.

Kontakt

Tel. 14 672 45 11
Tel. 14 681 61 05

E-mail: biuro2@sezam.info.pl

Pracujemy:
pon-pt: 9.00-18.00
sob: 9.00-15.00

Informacje

1. Składając zamówienie przekaż nam informację o:

  • wybranym kolorze towaru
  • formie płatności
  • sposobie dostawy

2. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, przekaż nam o tym informację.

3. Koszt przesyłki zagranicznej i wykaz krajów do których jest ona możliwa podany jest w zakładce "O nas".

4. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem. Dostępny jest w zakładce "O nas".

Płatności

1. Płatność przelewem - paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Nr konta:
Bank Pekao S.A.
06 1240 2643 1111 0000 3782 2668
PPH Sezam Stanisław Peszko
37-100 Łańcut
ul. Piłsudskiego 1

Dokonując wpłaty na konto prosimy o podanie w tytule przelewu nicku i nr aukcji w celu szybkiej identyfikacji.

2. PayU (dawniej Płacę z Allegro) - paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia od serwisu Allegro o dokonaniu płatności.

3. Przesyłka pobraniowa - za zakupiony towar zapłacisz przy odbiorze.

4. Gotówka - możesz zapłacić za zakupy gotówką, odbierając je osobiście w jednym z naszych oddziałów.

Przesyłka

1. Zakupiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskej prosto do Twojego domu. Nasze paczki doręczają liderzy rynku usług kurierskich, dlatego też dostawa odbywa się ekspresowo.

2. Jeśli chcesz osobiście odebrać zakupiony towar, składając zamówienie wskaż wybrany oddział firmy. Gdy tylko towar będzie na miejscu powiadomimy Cię o tym. Dokonując odbioru osobistego nie ponosisz kosztów przesyłki.

Listę naszych oddziałów znajdziesz poniżej.

Odbiór osobisty

Robiąc zakupy na naszych aukcjach możesz osobiście odebrać towar w jednym z naszych sklepów:

Tarnów/Dębica

Sezam dla dzieci w Machowej
Machowa 178, 39-220 Pilzno
(przy drodze E-40 Tarnów-Dębica)
tel./fax 14 672 45 11

Rzeszów/Łańcut

Sezam dla dzieci w Kraczkowej
Kraczkowa 1629, 37-124 Kraczkowa
(przy drodze E-40 Rzeszów-Łańcut)
tel./fax 17 226 66 78

Łańcut

Sezam dla dzieci w Łańcucie
ul. Piłsudskiego 1
37-100 Łańcut
tel. 17 225 83 79

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 06 1240 2643 1111 0000 3782 2668
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt przesyłki zagranicznej i wykaz krajów do których możliwa jest wysyłka podany jest w zakładce "O nas".
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma Sezam dla dzieci specjalizuje się w handlu artykułami dla dzieci i niemowląt. Działamy w branży dziecięcej od 1990 roku, dzięki czemu zdobyliśmy bezcenne doświadczenie o potrzebach Najmłodszych Pociech i ich Rodziców. Wieloletnia praca pozwoliła nam wyeliminować błędy i rozwinąć nasze atuty, jednakże w dalszym ciągu jesteśmy otwarci na uwagi i sugestie. Celem naszej działalności jest poszukiwanie co raz to nowszych i lepszych rozwiązań dla naszych Klientów. Oferujemy bezpieczne i sprawdzone produkty, pochodzące tak od krajowych, jak i zagranicznych dostawców. Możesz osobiście odebrać towar w jednym z naszych sklepów: TARNÓW / DĘBICA 1. Sezam dla dzieci w Machowej Machowa 178, 39-220 Pilzno (przy drodze E-40 Tarnów-Dębica) tel./fax 14 672 45 11 RZESZÓW / ŁAŃCUT 2. Sezam dla dzieci w Kraczkowej Kraczkowa 1629, 37-124 Kraczkowa (przy drodze E-40 Rzeszów-Łańcut) tel./fax 17 226 66 78 3. Sezam dla dzieci ul. Piłsudskiego 1 37-100 Łańcut tel. 17 225 83 79

kontakt

  • 14 672 45 11
    Infolinia czynna od poniedziału do piątku 9:00-18:00 oraz w soboty 9:00-15:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sezam dla dzieci
Machowa 178
39-220 Pilzno
Polska
 
1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. 5. Sprzedawca zapewnia ponadto możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. W tym przypadku Konsument może także odstąpić od umowy przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu; 6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgadza się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 11. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 12. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą. 13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami dotyczącymi sposobu i terminu wykonania prawa odstąpienia od umowy, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy. 14. W chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy. 15. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 8) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Jeżeli Kupującym jest Konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. 4. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy. 5. Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego. 6. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna). 7. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 9. Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 11. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. 13. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 14. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego powyżej. 15. W terminach określonych powyżej Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 16. Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił. 17. Jeżeli określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

pozostałe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY §1. OFERTA 1. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe (o ile w opisie produktu nie zastrzeżono wyraźnie inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, w terminie przydatności, oraz zostały wprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami na rynek Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wygląd, cechy produkty i jego właściwości podane są na opisie produktu. 3. Cena produktu, jeżeli w opisie produktu inaczej nie zastrzeżono, nie obejmuje kosztu przesyłki, który ponosi Kupujący. 4. Ceny towarów przedstawione przez Sprzedawcę w serwisie Allegro.pl obowiązują jedynie przy złożeniu zamówienia za pośrednictwem serwisu Allegro.pl. §2. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY 1. Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym - zwycięzcą licytacji następuje z chwilą przybicia. 2. Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym, korzystającym z opcji Kup Teraz, następuje z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z tej opcji. 3. Kupujący, po dokonaniu zakupu, zobowiązany jest przekazać Sprzedawcy informacje o wybranej formie płatności, sposobie dostawy, kolorze produktu (jeśli dostępnych jest kilka wersji kolorystycznych).. 4. Kupujący może wybrać inny adres dla doręczenia zamówienia. 5. Po zawarciu umowy Kupujący otrzymuje potwierdzenie jej zawarcia wraz z potwierdzeniem jej warunków. §3. MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA I POPRAWIENIE BŁĘDNYCH DANYCH 1. Zmian, poprawienia błędnych danych w zamówieniu, jak również rezygnacji z zamówienia Kupujący może dokonać aż do momentu wysłania zamówienia do Kupującego. 2. Powyższych czynności można dokonać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. §4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. Czas realizacji zamówienia wskazany jest w opisie produktu. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się okres od momentu złożenia kompletnego zamówienia, a także - w przypadku wyboru przez Kupującego jednej z form płatności z góry - należycie opłaconego, do momentu wydania produktów objętych zamówieniem firmie świadczącej usługi transportowe na rzecz Sprzedawcy (wysłanie zamówienia przez Sprzedawcę). Zamówienia realizowane i wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Gdy czas realizacji zamówienia dla poszczególnych produktów jest różny, dla całości zamówienia liczy się czas dłuższy. Kupujący, któremu zależy na wcześniejszym otrzymaniu produktów o krótszym czasie realizacji zamówienia może złożyć odrębne zamówienia co do poszczególnych produktów. 3. W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia Sprzedawca informuje o tym fakcie Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, podając przewidywany termin realizacji zamówienia, wraz z przyczyną opóźnienia. 4. Zamówiony towar dostarczają przedsiębiorcy świadczący usługi transportowe. Towar doręczany jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. W przypadku opóźnień w doręczeniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Sprzedawca sprawdzi przyczynę opóźnienia, a także poinformuje Kupującego o przewidywanym terminie doręczenia. 6. W przypadku opóźnień, tak w realizacji, jak i w doręczeniu, Kupujący uprawniony jest do odstąpienia od zawartej umowy. Zwrot spełnionych świadczeń następuje niezwłocznie. 7. Do zakupionego produktu dołączona jest karta gwarancyjna (jeśli na towar jest udzielona oddzielna gwarancja - informacja o tym znajduje się na karcie produktu), instrukcja obsługi, a także rachunek lub - na wyraźne życzenie Kupującego – faktura. 8. Po otrzymaniu produktu prosimy o wystawienie komentarza. §4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę jego danych osobowych dla celów wykonania zawartej umowy. 2. Sprzedawca przetwarzać będzie dane osobowego Kupującego wyłącznie dla celów wykonania zawartej umowy. 3. Dane osobowe Kupującego Firma Sezam otrzymuje od serwisu Allegro.pl, w związku z zawartą z Kupującym umową i dla celów jej realizacji, zgodnie z Regulaminem serwisu Allegro.pl. 4. W celu realizacji złożonych zamówień dane osobowe mogą być przekazywane osobom trzecim, z którymi Sprzedawca jest związany stosownymi umowami, a przy pomocy których Sprzedawca realizuje zamówienie. Dotyczy to w szczególności przedsiębiorców świadczących usługi transportowe. 5. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 6. Kupującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych, żądania ich aktualizacji, poprawienia, a także usunięcia. §5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Wszelkie postanowienia Regulaminu należy odczytywać i interpretować w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. Regulamin nie narusza pozostałych uprawnień Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Z 1964r. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). 3. Nazwy produktów, jak również marki i logotypy zamieszczone w ofercie Sprzedawcy używane są w celach identyfikacyjnych lub informacyjnych i mogą być chronione lub zastrzeżone na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie przypisuje sobie ich własności, autorstwa, ani w żaden sposób ich nie narusza 4. Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Kupującego z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. 5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014r. PRZESYŁKI ZAGRANICZNE Cennik przesyłek zagranicznych wraz z wykazem Państw, do których możliwa jest przesyłka zagraniczna, a także obszarów lub enklaw Państw, do których koszt przesyłki jest wyższy w stosunku do zasadniczego, lub co do których możliwość wysyłki jest wyłączona. Wykaz sporządzony jest wg wzoru: Nazwa Państwa: cena paczki w PLN o wadze do 10kg; cena paczki w PLN o wadze do 31kg - cyfra podana po nazwie Państwa, a przed dwukropkiem oznacza przypis, którego rozwinięcie znajduje się poniżej w wyjaśnieniach adnotacji; Austria: 90,00; 100,00; Belgia: 90,00; 100,00; Bułgaria: 115,00; 120,00; Czechy: 75,00; 85,00; Dania 1: 90,00; 100,00; Estonia 2: 90,00; 100,00; Francja 3: 140,00; 155,00; Grecja 4: 150,00; 160,00; Hiszpania 5: 140,00; 150,00; Holandia 6: 90,00; 100,00; Irlandia: 140,00; 145,00; Irlandia Północna: 100,00; 115,00; Litwa: 85,00; 90,00; Luksemburg: 95,00; 110,00; Łotwa: 90,00; 95,00; Niemcy 7: 85,00; 90,00; Portugalia: 140,00; 155,00; Rumunia: 115,00; 130,00; Słowacja: 75,00; 85,00; Słowenia: 95,00; 110,00; Szwecja 8: 120,00; 135,00; Węgry: 95,00; 110,00; Wielka Brytania 9: 110,00; 115,00; Włochy 10: 130,00; 140,00; Wyjaśnienie adnotacji - wykaz kodów pocztowych poszczególnych Państw, dla których koszt przesyłki jest wyższy. - określenie "nie obejmuje" oznacza, iż możliwość wysyłki do tego obszaru lub enklawy jest wyłączona. 1 - dla kodów pocztowych 3700, 3720, 3730, 3740, 3751, 3760, 3770, 3782, 3790, 4592, 5960, 5970, 5985, 6720, 7884, 8305, 8592, 9940, 9950, 9960 koszt przesyłki wynosi w PLN: 155,00 (paczka do 10kg), 165,00 (paczka do 31kg) 2 - dla kodów pocztowych 62601, 88001 do 88005, 91217, 91301 do 91320, 92001 do 92420, 96027, 96098, 93001 do 94702, koszt przesyłki wynosi PLN: 155,00 (do 10kg), 165,00 (do 31kg) 3 - dla kodów pocztowych 17410, 17580, 17590, 17630, 17670, 17740, 17880, 17940, 22870, 29242, 29253, 29259, 56360, 56590, 56780, 85330, 85350, 20000 do 20999 koszt przesyłki wynosi w PLN: 205,00 (paczka do 10kg), 215,00 (paczka do 31kg) 4 - dla kodów pocztowych 18010, 18020, 18040, 18050, 34007, 34003 do 37005, 64002, 68002, 28xxx do 29xxx,, 49xxx, 70xxx do 74xxx, 80xxx do 85xxx koszt przesyłki wynosi w PLN: 240,00 (paczka do 10kg), 255 (paczka do 31 kg) 5 - nie obejmuje Wysp Kanaryjskich oraz Ceuty i Mellila; dla kodów pocztowych 07000 do 07999 koszt przesyłki wynosi w PLN: 230,00 (paczka do 10kg), 240,00 (paczka do 31kg) 6 - dla kodów pocztowych 1156AA do 1156ZZ, 1791AA do 1797ZZ, 8881AA do 8884ZZ, 8891AA do 8897ZZ, 8899AA do 8899ZZ, 9161AA do 9164ZZ, 9166AA do 9166ZZ koszt przesyłki wynosi w PLN: 155,00 (paczka do 10kg), 165,00 (paczka do 31kg) 7 - nie obejmuje Helgoland i Busingen; dla kodów pocztowych 18565, 25845, 25846 do 25847, 25849, 25859, 25863, 25869, 25929 do 25933, 25938 do 25942, 25946 do 25949, 25952 do 25955, 25961 do 25970, 25980, 25985 do 25986, 25988 do 25990, 25992 do 25994, 25996 do 25999, 26465, 26474, 26486, 26548, 26571, 26579, 26757, 83256 koszt przesyłki wynosi w PLN: 145,00 (paczka do 10kg), 155,00 (paczka do 31kg) 8 - dla kodów pocztowych 10005, 13025, 13033, 13034, 13036, 13038, 13039, 13042, 13043, 13055, 13056, 37022, 43080 do 43099, 45204 do 45205, 47112 do 47115, 47500 do 47599, 62000 do 62999, 74296 do 74297, 76017 do 76019, 91803 koszt przesyłki wynosi w PLN: 215,00 (paczka do 10kg), 230 (paczka do 31kg) 9 - nie obejmuje tzw. Offshores (w szczególności: wyspa Man, Guersney, Jersey, Orkneys, Shetlands) 10 - nie obejmuje Watykanu, San Marino i miejscowości Livigno oraz Campione d'Italia; dla kodów pocztowych 04020, 04027, 07000 do 09999, 25050, 30010, 30012, 30100, 30121 do 30126, 30131 do 30133, 30135, 30141, 57030 do 57039, 58010, 58012 do 58013, 58018, 71040, 80070 do 80071, 80073 do 80077, 90010, 91017, 91023, 92010, 98050, 98052, 98055 koszt przesyłki wynosi PLN: 225,00 (paczka do 10kg), 235,00 (paczka do 31kg)