FOTELIK SAMOCHODOWY LITTLE HOOD 9-36 KG EUROBABY (6542287803)

zakończona
149,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,49 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,49 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 7.00 [kg]
  • waga dziecka: 9-36 kg
  • mocowanie fotelika względem kierunku jazdy: przodem do kierunku jazdy
  • informacje dodatkowe: regulacja pozycji dziecka, regulacja zagłówka, zdejmowana tapicerka

PH SYLKA

Belivals sp. z o.o.

ul.Promyka 9 m 3

01-604 Warszawa



TELEFON

+48 726 181 850

+48 (22) 247 84 66



E-MAIL

kontakt@belivals.pl

FOTELIK LITTLE HOOD

Grupa wiekowa 1+2+3 (9-36kg), Certyfikat ECE R44/04, 5-punktowe pasy bezpieczeństwa, regulacja pasów w 2 pozycjach, napinacz pasów, wygodne podłokietniki, tapicerka zdejmowana do czyszczenia, wysuwany miękki zagłówek-4 pozycje wysokości, płynna regulacja położenia oparcia, konstrukcja z wysokiej jakości tworzywa.


Funkcje fotelika:
Zdejmowana tapicerka
5-cio punktowe pasy
Regulowany zagłówek

Informacja techniczna:
Wymiary zewnętrzne:wysokość:
75cm szerokość: 45cm długość: 49cm
Przedział wagowy: 9-36Kg
Certyfikat: ECE R44/04
Waga: 5.5 Kg
Gwarancja 12 miesięcy
Instrukcja w języku polskim


Przed zakupem proszę odświeżyć stronę
w celu sprawdzenia czy podany wzór znajduje się na stanie.
W wiadomości prosimy o podanie numeru wzoru
znajdującego się w prawym górnym rogu obrazka przedstawiającego zabawkę.



Paczki wysyłamy w ciągu 48 h za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

Paczki wysyłamy w ciągu 48 h za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD

A także za pośrednictwem serwisu Allegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma BELIVALS Sp. z o.o. (daw. PH SYLKA) zajmuje się sprzedażą internetową pościeli wysokiej jakości dla dorosłych i dzieci. W naszej ofercie znajdują się także naturalne suplementy diety znanych i sprawdzonych firm.Dla naszych milusińskich posiadamy oryginalną pościel i ręczniki Disney w atrakcyjnych cenach. W dziale artykuły pościelowe każdy znajdzie coś dla siebie. Wysokiej jakości pościel, prześcieradła, kołdry, poduszki czy poszewki.Wprowadziliśmy do sprzedaży również artykuły dziecięce, m.in. foteliki samochodowe, wózki, łóżeczka, krzesełka do karmienia, maty edukacyjne i inne. Działamy na terenie całej Polski. Za pośrednictwem firm kurierskich szybko zrealizujemy każde zamówienie. Dzięki współpracy z producentami i importerami oferujemy szeroką gamę wysokiej jakości produktów w korzystnej cenie. Dopasowujemy ofertę do Państwa oczekiwań. Mając to na uwadze, jesteśmy otwarci na sugestie naszych Klientów w zakresie rozszerzenia naszej oferty asortymentowej.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 726 181 850. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@belivals.pl lub telefonicznie: +48 726 181 850. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.