Fotelik samochodowy 15-36 kg Nania Dream Animals (6988951425)

zakończona
45,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 22,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Łańcut, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.5 [kg]

opis

Fotelik samochodowy Nania Dream Animals 15-36 kg

Czy szukasz bezpiecznego, sprawdzonego fotelika samochodowego w przystępnej cenie? Czy ważny jest dla Ciebie komfort Dziecka? Z pewnością zależy Ci również na przyjaznym i bezproblemowym użytkowaniu. Przedstawiamy fotelik z kolekcji francuskiego producenta - Nania.

Nania jest marką należącą do producenta artykułów dla dzieci - grupy Team Tex, który oferuje swoje produkty na 5 kontynentach świata. Foteliki Nania produkowane są we Francji z należytą europejską jakością, w bardzo atrakcyjnych cenach

Nania Dream Animals to fotelik samochodowy przeznaczony dla dzieci o wadze od 15 do 36 kg (grupa 2 i 3) - od ok. 3,5 roku do 12 lat.

Do najważniejszych jego cech należy:

  • przeznaczenie wagowe 15-36 kg
  • fotelik został wyprodukowany we Francji
  • produkt pochodzi z polskiej dystrybucji
  • 12 miesięcy gwarancji

Bezpieczeństwo

  • solidna konstrukcja wykonana z wysokiej jakości materiałów, zapewniająca ochronę w podróży
  • homologacja ECE R44

Komfort dla Dziecka

  • mięciutka tapicerka, zapewniająca komfortową podróż

Łatwość użytkowania

  • prostota i intuicyjność korzystania
  • łatwy montaż w samochodzie za pomocą pasów samochodowych
  • do fotelika dołączona jest przejrzysta instrukcja osługi
  • ściągana tapicerka - można ją wyprać gdy zajdzie taka potrzeba

Pozostałe informacje

  • dostępne wersje kolorystyczne wg specyfikacji poniżej
  • montaż przodem do kierunku jazdy za pomocą pasów samochodowych
  • fotelik pasuje do każdego samochodowy wyposażonego w pasy bezpieczeństwa
  • fotelik został wyprodukowany we Francji
  • produkt pochodzi z polskiej dystrybucji
  • produkt objęty jest 12-miesięczną gwarancją

Wymiary

  • szerokość 43 cm
  • wysokość 40 cm
  • głębokość 26 cm
  • waga 1 kg

Galeria

Dostępne wersje kolorystyczne

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Profesjonalna obsługa - doradzimy Ci w wyborze produktów, których potrzebujesz
  • Bezpieczeństwo - oferujemy tylko sprawdzone produkty, posiadające odpowiednie cetyfikaty
  • Czas i wygoda - wystarczy kilka kliknięć, a potrzebny produkt zostanie dostarczony prosto do Twojego domu
  • Ekspresową realizacja zamówienia - paczki wysyłamy najszybciej jak to tylko możliwe
  • Satysfakcja z zakupionego produktu - otrzymujesz wysokiej jakości produkt w niskiej cenie

20 LAT
DOŚWIADCZENIA

PROFESJONALNA
OBSŁUG­A

CZAS
I WYGODA

SOLIDNE
PRODUKTY

NISKIE
CENY

100%
BEZPIECZEŃSTWA

KONTAKT

(14) 672 45 11

(14) 681 61 05


biuro5@sezam.info.pl


Pon-pt:

9.00-18.00

Sob:

9.00-15.00
INFORMACJE

1. Składając zamówienie przekaż nam informację o:

- wybranym kolorze towaru

- formie płatności

- sposobie dostawy

- nr telefonu pod którym kurier będzie mógł się z Tobą skontaktować w dniu dostawy


2. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, przekaż nam o tym informację.


3. Koszt przesyłki zagranicznej i wykaz krajów do których możliwa jest wysyłka podany jest w zakładce "O nas".


4. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem sprzedaży. Dostępny jest w zakładce "O nas".

PŁATNOŚCI

1. Płatność przelewem - paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.


Nr konta:

06 1240 2643 1111 0000 3782 2668
PPH Sezam Stanisław Peszko
37-100 Łańcut
ul. Piłsudskiego 1


Dokonując wpłaty na konto prosimy o podanie w tytule przelewu nicku w celu szybkiej identyfikacji.


2. PayU (dawniej Płacę z Allegro) - paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia od serwisu Allegro o dokonaniu płatności.


3. Przesyłka pobraniowa - za zakupiony towar zapłacisz przy odbiorze.


4. Gotówka - możesz zapłacić za zakupy gotówką, odbierając je osobiście w jednym z naszych oddziałów.


WYSYŁKA

1. Zakupiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskej prosto do Twojego domu.


Nasze paczki
doręcza lider rynku
usług kurierskich.


Koszt dostawy podany jest w nagłówku aukcji.


2. Jeśli chcesz osobiście odebrać zakupiony towar, składając zamówienie wskaż wybrany oddział firmy. Gdy tylko towar będzie na miejscu powiadomimy Cię o tym.


Supermerket i Hurtownia Sezam
Machowa 178, 39-220 Pilzno
przy drodze E-40 Tarnów-Dębica
tel./fax 14 672 45 11


Supermerket i Hurtownia Sezam
Kraczkowa 1629, 37-100 Łańcut
przy drodze E-40 Rzeszów-Łańcut
tel./fax 17 226 66 78


Sklep Firmowy Sezam
ul. Piłsudskiego 1, 37-100 Łańcut
tel. 17 225 83 79

1

KUPUJESZ

Wybierz produkty, które Cię interesują. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, bądź pytania - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

2

PRZESYŁASZ INFORMACJE

Po zakupie przekaż nam informacje o: wskazanym kolorze produktu (jeśli jest dostępnych kilka wersji kolorystycznych), sposobie zapłaty oraz formie dostawy.

3

PŁACISZ

Za zakupione produkty możesz zapłacić z góry - przelewem bankowym lub za pośrednictwem płatności PayU, bądź przy odbiorze - w momencie doręczania przesyłki przez kuriera lub w kasie jednego z naszych sklepów odbierając produkt osobiście.

4

OTRZYMUJESZ PRZESYŁKĘ

Współpracujemy z liderami rynku usług kurierskich, stąd możesz być pewny że przesyłka dotrze na czas.

Dostawa i płatność
od 22,00 zł

Lokalizacja: Łańcut, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

Koszt przesyłki zagranicznej i wykaz krajów do których możliwa jest wysyłka podany jest w zakładce "O nas".

Punkty odbioru

Supermarket i Hurtownia Sezam dla dzieci w Kraczkowej
Kraczkowa 1629
37-124 Kraczkowa
woj. podkarpackie
email: kraczkowa@sezam.nazwa.pl
tel.: +48 17 226 66 78

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 15:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Supermarket i Hurtownia Sezam dla dzieci w Machowej
Machowa 178
39-220 Pilzno
woj. podkarpackie
email: machowa@sezam.nazwa.pl
tel.: +48 14 681 61 05

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 15:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Sklep detaliczny Sezam dla dzieci w Łańcucie
Piłsudskiego 1
37-100 Łańcut
woj. podkarpackie
tel.: +48 17 225 83 79

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Kupujący może dochodzić uprawnień wynikających z gwarancji bezpośrednio od gwaranta, wskazanego w treści karty gwarancyjnej, lub za pośrednictwem Sprzedającego.

W przypadku dochodzenia uprawnień wynikających z gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego prosimy o kontakt telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.


Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Sezam dla dzieci
Machowa 178
39-220 Pilzno
Dodatkowe informacje

 

Wszelkie reklamacje można kierować w formie pisemnej, z pośrednictwem  poczty elektronicznej lub telefonicznie, na adres i dane kontaktowe  Biura Obsługi.


  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Wada  fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W  szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma  właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w  umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b)  nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w  tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym  Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie  zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) została  Kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
  3. Jeżeli Kupującym jest  Konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne  zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza  rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby,  która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku  towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako  producent.
  4. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie  nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te  zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według  instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
  5. Jeżeli Kupującym jest  Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od  dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej  przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego.
  6. Sprzedawca  jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi  własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby  trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu  rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie  sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa  (wada prawna).
  7. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi  za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa  na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej  samej chwili.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że  Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego  wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to  nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana  przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany  rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  9. Jeżeli Kupującym  jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia  wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy  żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową  w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny  sposób zaspokojenia.
  10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej  proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą  pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  11. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  12. Jeżeli  rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od  wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz  wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
  13. Sprzedawca może  odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest  niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia  do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym  jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od  wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
  14. Sprzedawca  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy  sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia  stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu  przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego  powyżej.
  15. W terminach określonych powyżej Kupujący może złożyć  oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady  rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu  od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego  upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  16. Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił.
  17. Jeżeli  określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do  użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy  Kupującemu, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej  rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
  18. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Kupującego.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sezam dla dzieci
Machowa 178
39-220 Pilzno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na wskazany powyżej adres, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
bebestore
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

203

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 14 681 61 05
  • 14 672 45 11
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sezam dla dzieci to sieć specjalistycznych sklepów detalicznych i hurtowni oferujących artykuły dla dzieci i niemowląt. 

W branży dziecięcej istniejemy już od 1990 roku, dzięki czemu zdobyliśmy bezcenną wiedzę o potrzebach Najmłodszych Pociech i ich Rodziców. 

Celem naszej działalności jest poszukiwanie co raz to nowszych i lepszych rozwiązań dla naszych Klientów. Oferujemy jedynie bezpieczne i sprawdzone produkty, pochodzące od krajowych i zagranicznych dostawców, posiadające wszelkie, niezbędne atesty i certyfikaty. 

Nasz fachowy personel doradzi Ci w wyborze produktów, których potrzebujesz Ty i Twoje Dziecko - mając na uwadze bezpieczeństwo i komfort użytkowania. 

Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami i dystrybutorami artykułów dziecięcych możemy zaoferować produkty dla dzieci i niemowląt w niskich cenach, oferując dodatkowo atrakcyjne rabaty. 

Zakupiony produkt możesz osobiście odebrać w jednym z naszych sklepów: 


TARNÓW / DĘBICA 

Supermarket i Hurtownia Sezam dla dzieci 

Machowa 178, 39-220 Pilzno 

(przy drodze DK 94 Tarnów-Dębica) 

Telefon: +48 14 672 45 11, e-mail: machowa@sezam.nazwa.pl 


RZESZÓW / ŁAŃCUT 

Supermarket i Hurtownia Sezam dla dzieci 

Kraczkowa 1629, 37-124 Kraczkowa 

(przy drodze DK 94 Rzeszów-Łańcut) 

Telefon: +48 17 226 66 78, e-mail: kraczkowa@sezam.nazwa.pl 


ŁAŃCUT 

Sklep detaliczny Sezam dla dzieci 

ul. Piłsudskiego 1, 37-100 Łańcut 

Telefon: +48 17 225 83 79

Pozostałe informacje

Regulamin sprzedaży 

§1. OFERTA     

  1. Produkty oferowane przez Sprzedawcę są nowe (o ile w opisie produktu nie zastrzeżono inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, w terminie przydatności, oraz zostały wprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami na rynek Rzeczypospolitej Polskiej.     
  2. Cena produktu, jeżeli w opisie produktu inaczej nie zastrzeżono, nie obejmuje kosztu przesyłki, który ponosi Kupujący.     
  3. Ceny towarów przedstawione przez Sprzedawcę w serwisie Allegro.pl obowiązują jedynie przy złożeniu zamówienia za pośrednictwem serwisu Allegro.pl. 

§2. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY     

  1. Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym - zwycięzcą licytacji następuje z chwilą przybicia.     
  2. Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym, korzystającym z opcji Kup Teraz, następuje z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z tej opcji.     
  3. Po zawarciu umowy Kupujący otrzymuje potwierdzenie jej zawarcia wraz z potwierdzeniem jej warunków. 

§3. MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA I POPRAWIENIE BŁĘDNYCH DANYCH     

  1. Zmian, poprawienia błędnych danych w zamówieniu, jak również rezygnacji z zamówienia Kupujący może dokonać aż do momentu wysłania zamówienia do Kupującego.     
  2. Powyższych czynności można dokonać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. 

§4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA     

  1. Czas realizacji zamówienia wskazany jest w opisie produktu. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się okres od momentu złożenia kompletnego zamówienia, a także - w przypadku wyboru przez Kupującego jednej z form płatności z góry - należycie opłaconego, do momentu wydania produktów objętych zamówieniem firmie świadczącej usługi transportowe na rzecz Sprzedawcy (wysłanie zamówienia przez Sprzedawcę).     
  2. Zamówienia realizowane i wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.     
  3. Gdy czas realizacji zamówienia dla poszczególnych produktów jest różny, dla całości zamówienia liczy się czas dłuższy. Kupujący, któremu zależy na wcześniejszym otrzymaniu produktów o krótszym czasie realizacji zamówienia może złożyć odrębne zamówienia co do poszczególnych produktów.     
  4. W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia Sprzedawca informuje o tym fakcie Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, podając przewidywany termin realizacji zamówienia, wraz z przyczyną opóźnienia.     
  5. Zamówiony towar dostarczają przedsiębiorcy świadczący usługi transportowe. Towar doręczany jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.     
  6. W przypadku opóźnień w doręczeniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Sprzedawca sprawdzi przyczynę opóźnienia, a także poinformuje Kupującego o przewidywanym terminie doręczenia.     
  7. W przypadku opóźnień, tak w realizacji, jak i w doręczeniu, Kupujący uprawniony jest do odstąpienia od zawartej umowy. Zwrot spełnionych świadczeń następuje niezwłocznie.     
  8. Do zakupionego produktu dołączona jest karta gwarancyjna (jeśli na towar jest udzielona oddzielna gwarancja - informacja o tym znajduje się na karcie produktu), instrukcja obsługi, a także rachunek lub - na wyraźne życzenie Kupującego – faktura.     
  9. Po otrzymaniu produktu prosimy o wystawienie komentarza. 

§5. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)     

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.     
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 1) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, 2) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.     
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.          
  4. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu.     
  5. Sprzedawca zapewnia ponadto możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. W tym przypadku Konsument może także odstąpić od umowy przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy.     
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.     
  7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.      
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgadza się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.     
  9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsument, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.     
  10. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.     
  11. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.     
  12. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.     
  13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami dotyczącymi sposobu i terminu wykonania prawa odstąpienia od umowy, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy.     
  14. W chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy. 

§6. REKLAMACJE (NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ)     

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).     
  2. Tryb postępowania reklamacyjnego opisany został w zakładce "Reklamacje." 

§7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH     

  1. Składając zamówienie Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę jego danych osobowych dla celów wykonania zawartej umowy.     
  2. Sprzedawca przetwarzać będzie dane osobowego Kupującego wyłącznie dla celów wykonania zawartej umowy.     
  3. Dane osobowe Kupującego Sprzedawca otrzymuje od serwisu Allegro.pl, w związku z zawartą z Kupującym umową i dla celów jej realizacji, zgodnie z Regulaminem serwisu.     
  4. W celu realizacji złożonych zamówień dane osobowe mogą być przekazywane osobom trzecim, z którymi Sprzedawca jest związany stosownymi umowami, a przy pomocy których Sprzedawca realizuje zamówienie. Dotyczy to w szczególności przedsiębiorców świadczących usługi transportowe.     
  5. Dane osobowe są przetwarzane i chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).     
  6. Kupującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych, żądania ich aktualizacji, poprawienia, a także usunięcia. 

§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE     

  1. Wszelkie postanowienia Regulaminu należy odczytywać i interpretować w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.     
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Z 1964r. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).     
  3. Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Kupującego z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.