FOTELIK BRITAX ROMER MAX-WAY 9-25kg 2017 + GRATISY (6950724747)

20 monet
3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 099,00 zł
z 97 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie gratis
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Britax
  • waga dziecka: 9-25 kg
  • mocowanie fotelika względem kierunku jazdy: tyłem do kierunku jazdy
  • informacje dodatkowe: regulacja pozycji dziecka, regulacja zagłówka, zdejmowana tapicerka

Britax Max-Way

+ gratisy



Przy zakupie prosimy o informację, jaki kolor Państwo wybierają.

dostępne kolory:

Opis produktu:

BRITAX MAX-WAY pozytywnie przeszedł PLUS TEST i umożliwia podróż tyłem do kierunku jazdy od ok. 9 kg do 25 kg. Posiada liczne funkcje, które umożliwiają dostosowanie fotelika do zmieniających się potrzeb rosnącego dziecka – na przykład wielostopniowe odchylanie oparcia, regulowany zagłówek i pasy, a także wygodne podkładki w obszarze klatki piersiowej i brzucha. A wszystko w kompaktowej konstrukcji zapewniającej więcej miejsca na nogi.

Nasz najnowszy i najwygodniejszy fotelik samochodowy instalowany tyłem do kierunku jazdy dla dzieci od około 9 miesięcy do 6 lat. Sprytne rozwiązanie obejmuje szybkie przejęcie do pozycji spoczynkowej dziki regulowanej przedniej podpórce oraz łatwo regulowany zagłówek i pasy.

Bezpieczna instalacją zapewnia specjalnie zaprojektowana podpórka, blokady pasa i łatwo zatrzaskujące się dolne pasy mocujące. MAX-WAY to kompaktowy fotelik dający więcej przestrzeni z typu pojazdu dla innych pasażerów.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY PRODUKTU

1. Podróż tyłem do kierunku jazdy również dla starszych dzieci – najbardziej bezpieczny sposób podróżowania

2. Mniejszy fotelik oznacza więcej miejsca na nogi – doskonały do mniejszych samochodów

3. Elastyczność i prosty montaż – za pomocą 3-punktowego pasa bezpieczeństwa lub 2-punktowego pasa biodrowego

4. Optymalna ochrona w przypadku zderzeń bocznych — głębokie, miękko wyściełane ściany boczne

5. Łatwe dopasowanie — zagłówek z regulacją wysokości i pasy bezpieczeństwa z łatwą regulacją jedną ręką

6. Najwyższa ochrona – podpórka i dolne paski mocujące dają lepszą stabilność

7. Komfort w każdej pozycji — wielopozycyjne odchylanie oparcia

8. Myśląc praktycznie – szybko zdejmowany pokrowiec, bez konieczności demontażu pasów bezpieczeństwa

Sposób montażu

  • montaż tyłem do kierunku jazdy;
  • montaż za pomocą trzypunktowych pasów bezpieczeństwa i dodatkowych pasów mocujących;
  • mechanizm blokujący pasa gwarantuje prawidłowy montaż;

Bezpieczeństwo

  • podróż tyłem do kierunku jazdy – najbezpieczniejsza pozycja dla malucha w samochodzie;
  • ochrona boczna – wysokie, miękko wyściełane ściany boczne;
  • noga stabilizująca zapobiegająca obrotowi fotelika wokół własnej osi;
  • fotelik przeszedł rygorystyczny Test Plus;
  • pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa z miękkimi otulinkami;
  • wskaźnik sygnalizuje prawidłowe zamocowanie podpórki;
  • podpórka zapewnia dodatkową stabilność;
  • głębokie, miękko wyściełane ściany boczne zapewniają doskonałą ochronę przy zderzeniach bocznych;

Łatwość użytkowania

  • intuicyjny montaż;
  • dużo miejsca na nogi;
  • regulowany zagłówek;
  • regulacja pasów nawet jedną ręką;
  • wielopozycyjne odchylenie oparcia;
  • doskonale dopasowany do środkowej części tylnej kanapy;
  • szybko zdejmowane obicie, bez zbędnego wysuwania i wsuwania pasa przytrzymującego dziecko;
  • system gumowych uchwytów na pasy przytrzymujących dziecko ułatwia sadzanie i wyjmowanie dziecka z fotelika.

Ten fotelik przeszedł test dachowania z 2014 r.

W przypadku dachowania, kolizji bocznej lub mieszanej, kiedy połączone siły pionowe, poziome lub skośne mogą doprowadzić do wyrzucenia lub zanurzenia, naramienne punkty kontaktu i pas kroczny (należący do uprzęży pięciopunktowej) zapobiega temu zagrożeniu i utrzymuje dziecko bezpiecznie w ochronnej skorupie fotelika.

Akcesoria

  • można dokupić: przybornik do samochodu, osłonę fotela w samochodzie, lusterko wsteczne, osłonę przeciwsłoneczną, wkładkę termiczną, matę ochronną;

DANE TECHNICZNE:

  • Wysokość - 64 cm
  • Szerokość - 45 cm
  • Głębokość - 64 cm
  • Waga - 7 kg

GWARANCJA:

  • Produkt pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji

  • Okres gwarancji: 24 miesiące w trybie door to door



Życzymy udanych zakupów!!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 60 1140 2017 0000 4702 1209 4837
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GPS Data
Obornicka 309
60-689 Poznań
NIP: 972-106-30-18
REGON: 301553944

Salon sprzedaży

Zapewniamy kompleksową obsługę oraz  sprawdzone, niezwykle konkurencyjne rozwiązania, zarówno pod względem funkcjonalnym jak i ekonomicznym.

Obok szerokiej oferty produktowej stawiamy na niskie ceny. Specjalizacja i doskonała znajomość branży pozwala nam zaoferować Państwu znakomitą większość urządzeń po najniższych cenach w Wielkopolsce.  

Mamy nadzieję, że wybiorą Państwo komfort zakupów w sklepie specjalistycznym. Serdecznie zapraszamy do salonu sprzedaży przy ul. Obornickiej 309 w Poznaniu  po odbiór produktów!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@centrumkierowcy.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Przesyłkę należy nadać na adres GPS Data z siedzibą przy ul. Obornickiej 309, 60-689 Poznań,

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]

Ja ... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy......, numer oferty ....... Data zawarcia umowy to ......., data odbioru......

Imię i nazwisko

Login Allegro

Adres

Data

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Firma GPS Data się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
GPS Data
Obornicka 309
60-689 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
GPS Data
Obornicka 309
60-689 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@centrumkierowcy.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię,nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.