FOTELE KANAPA TAPICERKA OPEL VECTRA B LIFT SEDAN (6542532778)

zakończona
299,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 170,01 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 180,01 zł
  • lokalizacja: Drezdenko
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany

Przedmiotem tej aukcji jest tapicerka do opel vectra b 1999-2003,w skład zestawu wchodzą fotel kierowcy,fotel pasażera,tylna kanapa oraz 4x tapicerka drzwi, wersja europejska. Zapraszam na moje pozostałe aukcje, posiadam wszystkie inne części do tego modelu,proszę dzwonić 509-768-178 lub autolukvolvo@gmail.c­om

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 170,01 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 180,01 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 509768178
    KONTAKT PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 8.00- 16.00 SOBOTA, NIEDZIELA NIECZYNNE

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AUTOLUK Łukasz Drzewiecki
Rąpin 64
66-530 Rąpin
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. PROCEDURA ZWROTU. Towar z oryginalnym paragonem /oświadczeniem zagubienia paragonu należy odesłać dowolną paczką pocztową lub kurierską bez pobrania gdy była wystawiona faktura doślemy korektę na adres Łukasz Drzewiecki Rąpin 64a 66-530 Drezdenko . Nie odbieram paczek za pobraniem. Koszt przesyłki ponosi kupujący. Po sprawdzeniu zawartości paczki w ciągu 14dni następuje zwrot na podane konto. Numer konta można podesłać w wiadomości na autolukvolvo@gmail.com lub dołączyć karteczkę z numerem konta do paczki.

reklamacje

Dane Sprzedawcy (rejestrowe,siedziby) (do korespondencji,do reklamacji): AUTOLUK Łukasz Drzewiecki AUTOLUK Łukasz Drzewiecki ul. Poznańska 28 Rąpin 64 66-530 Drezdenko 66-530 Drezdenko REGON: 080847607 tel.:509 768 178 NIP: 281-002-05-21 autolukvolvo@gmail.com tel.: 509 768 178 adres e-mail: autolukvolvo@gmail.com Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamację dotyczącej zawartej Umowy pod adresem autolukvolvo@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej" - imię i nazwisko, adres,adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji -przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

GODZINY OTWARCIA PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 7-16 SOBOTA, NIEDZIELA, ŚWIĘTA NIECZYNNE