Fotel LEONARDO uszak retro style Z PODNÓŻKIEM pufą (6912185532)

1 osoba kupiła 1 sztukę
13 dni do końca
cena kup teraz
979,00 zł
z 9 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 99,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 119,00 zł
  • lokalizacja: Wieruszów
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: tradycyjny
  • waga (z opakowaniem): 41.0 [kg]
  • głębokość mebla (cm): 77.0 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 88.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 118.0 [cm]
  • kolor obicia: wielokolorowy
  • styl: vintage
  • informacje dodatkowe: podnóżek w zestawie
  • producent: Inny producent
  • materiał obicia: tkanina
Parametry produktu :
Fotel LEONARDO to typowy przedstawiciel foteli typu „USZAK”. Cechą charakterystyczną fotela jest niesamowity komfort użytkowania, a to za sprawą wykonania siedziska przy użyciu sprężyn falistych oraz sprężyn typu bonell. Oparcie z kolei wykonane przy użyciu elastycznych pasów tapicerskich i wysokogatunkowej pianki poliuretanowej, podobnie jak ma się to w samym siedzisku. Stylowy wygląd fotela na wzór RETRO potrafi ożywić nawet najnudniejsze wnętrze. Dzięki wysokiemu siedzisku i wygodnym podłokietnikom fotel sprawdzi się podczas oglądania seriali TV lub czytania twojej ulubionej książki w spokojne wieczory. Pufa dołączona do kompletu zapewni doskonałe podparcie dla twoich nóg po ciężkim dniu pracy. Klient może skonfigurować swój fotel w dowolny sposób, wybierając jedną spośród podanych niżej tkanin. Dodatkowo jest możliwość wyboru odcienia w którym mają zostać wybarwione drewniane nogi, zarówno przy fotelu jak i dołączonej do niego pufie. Więcej o wyborze kolorów w dalszym opisie oraz załączonej galerii.

Fotel "LEONARDO" z pufą


  • SPRĘŻYNA FALISTA I BONELOWA

  • SZEROKI WYBÓR TKANINY

  • WYBÓR ODCIENIA NÓG

W skład kompletu wchodzi:
  • wygodny, stylowy fotel

  • stylowa pufa - podnóżek

Wymiary fotela szerokość: 88,
wysokość: 118,
głębokość: 77,
Wymiary dodatkowe fotela wysokość siedziska: 48,
głębokość siedziska: 53,
wysokość nóżek: 15,
Wykonanie: DREWNO IGLASTE,
PŁYTA WIÓROWA,
PŁYTA MDF,
SPRĘŻYNY TYPU BONEL,
SPRĘŻYNA FALISTA,
PIANKA T30,
Dostępne tkaniny: ORINOKO, INARI, SAWANA,
DODATKOWO KOLORY WIDOCZNE PONIŻEJ
Wybarwienie drewna: ORZECH , OLCHA , BUK , WENGE
Gwarancja Gwarancja producenta 24 miesiące
Czas realizacji do 21dni roboczych !
Koszt dostawy

Już od 99zł.

Meble mogą być zapakowane w kilka paczek. Ich montaż nie wymaga użycia żadnych dodatkowych narzędzi, a dzięki załączonej instrukcji złożenia proces ten staję się przyjemny i szybki. Do każdego mebla dołączona jest karta gwarancyjna oraz przejrzysta instrukcja użytkowania.
Galeria produktu i konfiguracja:
Fotel wykonany w tkaninie ORION 900434
Fotel wykonany w tkaninie MAKI CZERWONE
Fotel wykonany w tkaninie OLD PRESS BIAŁY
Fotel wykonany w tkaninie OLD PRESS KREM
Fotel wykonany w tkaninie DAFNE GRAFIT
Fotel może zostać wykonany również w tkaninie IZOLDA POPIEL
Oferowany fotel oraz pufa mogą zostać wykonane w jednej z wszystkich wymienionych na tej aukcji tkanin. Tkaniny te zostały specjalnie wyselekcjonowane do tego rodzaju wypoczynku i dajemy gwarancję że spełnią swoją funkcję w 100%. W fotelu oraz pufie zastosowano drewniane nóżki, o których wybarwieniu możecie Państwo decydować. Poniżej próbniki wymienionych wyżej materiałów. Pragniemy również poinformować, że kolory mebli mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych. Wszystko to jest zależne od ustawień monitora lub innych wyświetlaczy.
Dostawa i płatność:
Dostawę mebli realizujemy własnym transportem lub za pośrednictwem zaprzyjaźnionych firm przewozowych, specjalizujących się w transporcie mebli. Gwarantujemy szybki i bezpieczny transport towaru do Państwa domu. Koszt dostawy jest podany zawsze u góry w każdej ofercie, jest on zależny od wielkości oraz ilości paczek. W przypadku zakupu większej ilości produktów z naszej oferty, prosimy o kontakt w celu ustalenia indywidualnego oraz korzystnego kosztu dostawy.
Pamiętaj aby po kliknięciu "Kup teraz" potwierdzić swoje zamówienie poprzez formularz allegro, telefon lub wiadomość e-mail. Prosimy o podanie szczegółów transakcji (forma płatności, parametry zamawianego mebla, adres dostawy, telefon, itd.).
Zachęcamy do zapoznania się z zakładką "Informacje od Sprzedającego" jeszcze przed zakupem. Znajdują się tam wszystkie warunki naszego sklepu. Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją widniejącego tam regulaminu. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o pytania do naszego działu obsługi klienta:
Zakupy u nas to gwarancja bezpieczeństwa i zadowolenia. Wszystkie oferowane przez nas meble są nowe i posiadają naszą gwarancję - producenta. Meble, które produkujemy pakowane są zgodnie z wymogami naszej firmy. Jeśli jest to konieczne meble zostają podzielone na kilka paczek, co zapewnia ich bezproblemowy transport. Skompletowanie mebli, dzięki załączonej instrukcji nie stanowi najmniejszego problemu. Tylko w naszej ofercie znajdziesz produkty w najniższych cenach przy najwyższym standardzie obsługi klienta. Ciesz się z zakupu pięknych, nowoczesnych mebli jaki inni nasi klienci. Nasze opinie mówią same za siebie!
PROCES ZAKUPU W KILKU PROSTYCH KROKACH – PRZEKONAJ SIĘ JAKIE TO PROSTE !
Dostępne formy płatności:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 71 1240 6928 1111 0000 5607 2255
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 119,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Fabryka Mebli MEBLOMIR SP. Z O.O. powstała w 1999 roku lecz jej korzenie

sięgają już roku 1964, kiedy to "rodziła się " nasza pasja do produkcji mebli.

Początkowo firma zatrudniała 4 pracowników do których dyspozycji było

niewielkie pomieszczenie rzemieślnicze. Wraz z rozwojem firmy wzrastała liczba

zatrudnianych osób dzięki czemu dziś możemy się pochwalić kadrą ponad 80

wykwalifikowanych ludzi. Specjalizujemy się w produkcji mebli tapicerowanych

tj. zestawy wypoczynkowe, narożniki, kanapy, sofy , wersalki , fotele, pufy,

ławki tapicerowane itp.

zmień

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MEBLOMIR SP. Z O.O.
Namysłowska 7
63-640 Bralin
Polska
 
Zwroty należy kierować na adres zakładu produkcyjnego : MEBLOMIR Sp. z o.o. Ul. Namysłowska 7 63-640 Bralin 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy wskazanych w ust. 9 niniejszego paragrafu oraz kosztów wskazanych w ust. 7 niniejszego paragrafu. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty wydania towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie trzeciej, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Kupującego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego towaru, partii lub części. 3. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@meblomir.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres zakładu produkcyjnego: MEBLOMIR , ul. Namysłowska 7 , 63-640 Bralin. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): - adres sprzedającego - ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] - data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] - imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] - login Allegro: [login kupującego] - adres: [adres kupującego] - data: [data odstąpienia od umowy] - podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 4. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu dokonane przez niego płatności za produkt, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu. 5. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". 8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący, który jest zobligowany do dostarczenia zwracanego produktu do siedziby firmy. Sprzedający nie realizuje usługi transportowej w przypadku zwrotu towaru. 9. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą. 12. Przesyłka zwrotna powinna być dobrze zabezpieczona (np. folią ochronną) tak, aby nie doszło do jej uszkodzenia podczas transportu. Za wszelkie uszkodzenia produktu, opakowania powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi Zamawiający. Tym samym odmawiamy prawa do zwrotu towaru uszkodzonego (lub z uszkodzonym opakowaniem, uniemożliwiającym dalszą odsprzedaż towaru). Towar uszkodzony podczas transportu zostanie zwrócony do Zamawiającego. 13. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nienoszącego jakichkolwiek śladów używania).

reklamacje

1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c. 2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Allegro ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@meblomir.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy tj. MEBLOMIR Sp. Z O. O. , ul.Namysłowska 7 , 63-640 Bralin . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji ( nr aukcji, nazwę produktu, kolor ) ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, opis brakującego lub uszkodzonego elementu oraz przesłać zdjęcia uszkodzonego elementu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 3. Firma MEBLOMIR Sp. z o.o. zobowiązuje się dostarczyć zakupioną rzecz/rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 4. Firma MEBLOMIR udziela 2-letniej gwarancji na produkowane przez siebie towary oraz akceptuje i przekazuje otrzymane od innych producentów uprawnienia gwarancyjne w pełnym ich brzmieniu Kupującym [Konsumentom] w momencie zawarcia umowy . 5. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, płyt, nie będą uwzględniane. 6. Ze względu m. in. na ustawienia monitora bądź oświetlenie, kolorystyka płyt i wybarwienie tkanin mogą się nieznacznie różnić od gotowego produktu. Nie stanowi to podstawy do reklamacji ani roszczeń wynikających z uprawnień rękojmi bądź gwarancji. 8. Gwarancja/Rękojmia nie obejmuje również: -Mebli uszkodzonych w wyniku nieostrożnego transportu i wnoszeniu mebli do lokalu -Mebli uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania -Użytkowania mebli niezgodnie z ich przeznaczeniem 9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący. 10. Reklamacja towaru musi się odbyć z załączonym dowodem zawarcia transakcji: paragonem fiskalnym ,fakturą lub innym dowodem sprzedaży. Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.

pozostałe informacje

SPIS TREŚCI :

1. DANE DO PRZELEWÓW.

2. DOSTAWA.

3. CZAS REALIZACJI.

4. REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE.

-----------------------------------------------------------------------

1. Dane do przelewów :

Pieniądze prosimy przelewać na konto bankowe:

Nazwa banku: Bank Pekao S.A.

Nazwa firmy: MEBLOMIR SP.ZO.O.

Numer konta: 71 1240 6928 1111 0000 5607 2255

W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika allegro oraz nr aukcji z zakupionym przedmiotem.

2. Dostawa :

Meble dowozimy własnym transportem lub firmą

zewnętrzną zajmującą się dostawą mebli na terenie całego kraju.

O planowanej dostawie Kupujący jest informowany z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

Koszt dostawy produktu jest zgodny z opisem danej aukcji. Koszt transportu zależy od gabarytów i ilości zamówionych mebli bez względu na adres dostarczenia na terenie Polski. W przypadku zamówień łączonych ceny dostaw mogą podlegać negocjacji tylko po uprzednim kontakcie z naszym doradcą sprzedaży.

Należy pamiętać że zamówienie towaru na który jest zaznaczona dostawa gratis wraz z produktem, na który obowiązuje koszt dostawy będzie skutkowało naliczeniem opłaty za transport wg cennika.

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Wobec tego należy pamiętać żeby w dniu zaplanowanej dostawy zorganizować odpowiednią ilość osób do odebrania mebli od kierowcy oraz wniesienia ich do miejsca docelowego.

Dostawa mebli odbywa się  od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 23:00.

Nie obsługujemy życzeń klientów w zakresie godzin dostaw.

Klient nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów.

3. Czas realizacji :

Dołożymy wszelkich starań by zakupiony w naszym sklepie towar został możliwie jak najszybciej do Państwa dostarczony i sprawił jak najwięcej radości z zakupu. Standardowo czas realizacji w naszym sklepie wynosi do 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, a w przypadku wybrania jako formy płatności opłaty za pobraniem, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Gdy tylko będziemy w stanie określić jakiekolwiek szczegóły odnośnie przewidywanej dostawy , postaramy się niezwłocznie je Państwu przedstawić.

W przypadku oferowanych przedmiotów przy których czas realizacji jest inny niż 21 dni roboczych, czas może zostać skrócony lub wydłużony zgodnie z opisem w danej aukcji.

4. Regulamin zakupów w sklepie :

!!! Regulamin określa zasady zakupów w naszym sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. !!!

a) Do każdego towaru wystawiamy paragon bądź na życzenie fakturę VAT.

b) Czas realizacji zamówienia od 24h do 21 dni roboczych (uzależniony od stanów magazynowych oraz rodzaju towaru).

c) Nie przyjmujemy zwrotów mebli tapicerowanych przy złym wyborze strony narożnika( stronę ustalamy stojąc przed narożnikiem)

d) Czas realizacji reklamacji do 14 dni roboczych.

e) Kierowcy nie wnoszą mebli. Kierowca dostarczający mebel może wykazać swoją dobrą wolę i pomóc z wniesieniem mebla lecz wiążę się to z dodatkową opłatą ustaloną bezpośrednio na miejscu z kierowcą. Nie jesteśmy w stanie określić czy kierowca na pewno wyrazi swoją chęć pomocy ponieważ nasza firma korzysta z kilku najlepszych firm przewozowych i nie jest w stanie określić konkretnej osoby która dostarczy Państwa mebel.

f) W dniu zaplanowanej dostawy Kupujący jest zobowiązany do zorganizowania wystarczającej liczby osób trzecich które odbiorą zakupiony towar od kierowcy i pomogą przenieść go do miejsca docelowego.

g) Wszystkie oferowane u nas meble są pakowane zgodnie z wymogami panującymi w naszej firmie. Dzięki temu mają Państwo gwarancję otrzymania bezpiecznie zapakowanego, kompletnego mebla.

h) Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia  przesyłki w transporcie.

i) Meble na naszej stronie są nowe i objęte 24-miesięczną gwarancją producenta.

j) Kolorystyka mebli przedstawionych na zdjęciach może się różnić od wyrobu gotowego.

k) Przedmiotem aukcji jest tylko i wyłącznie opisywany mebel. Przy zdjęciu mebla w aranżacji, przedmioty tj. dywan, wazon, obraz, itp. nie wchodzą w skład kompletu i klient nie może wymagać ich kupienia czy też otrzymania od sprzedającego,

l) Wymiary mebli mogą delikatnie odbiegać od podanych w każdej aukcji. W branży meblowej istnieje tolerancja wymiarów do około +/- 8 cm .

m) Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

n) W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać przesyłkę należycie zapakowaną w terminie 10 dni od jej otrzymania. Przesyłka  taka jest realizowana na koszt Zamawiającego.

o) Przesyłka powinna być dobrze zabezpieczona (np. folią ochronną) tak, aby nie doszło do jej uszkodzenia podczas transportu. Za wszelkie uszkodzenia produktu, opakowania powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi Zamawiający. Tym samym odmawiamy prawa do zwrotu towaru uszkodzonego (lub z uszkodzonym opakowaniem, uniemożliwiającym dalszą odsprzedaż towaru). Towar uszkodzony podczas transportu zostanie zwrócony do Zamawiającego.

p) Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nienoszącego jakichkolwiek śladów używania).