Fotel Gonzo Obrotowy Młodzieżowy Czarny .H (6482212565)

cena kup teraz
278,00 zł
z 99 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Krapkowice
  • czas wysyłki: do 10 dni
  • stan: nowy
  • producent: Inny producent
  • szerokość mebla: 53.00 [cm]
  • wysokość mebla: 107.00 [cm]
  • głębokość mebla: 46.00 [cm]
  • kolor obicia: czarny

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu Lectus na allegro

tel.+48 734 156 991, godziny otwarcia: pn.-pt. 9-22
Oficjalny Sklep Lectus
pełen produktów dostępnych od ręki
Zamów i zapłać
towar wyślemy w ciągu 24h

Fotel Gonzo Obrotowy Młodzieżowy Czarny .H

  • porady i obsługa Klienta
  • faktura VAT
  • gwarancja zwrotu lub wymiany
  • gwarancja 2 lata
  • ilość sztuk i czas promocji ograniczona
  • usługi płatnicze
  • raty

Opis

Fotel obrotowy GONZO dostępny jest w trzech bardzo stylowych kolorach, które spodobają się wielu osobom. Jest to fotel bardzo designerski, cechujący się prostą, uniwersalna, ale także bardzo oryginalną stylistyką, która doskonale pasuje do nowoczesnego pokoju młodzieżowego. Fotel ten jest także meblem bardzo komfortowym i solidnie wykonanym.

Kolor:
-Czarny

Wymiary:
-Wysokość: 91 cm (107 cm maksymalna wysokość)
-Szerokość: 53 cm
-Głębokość: 46 cm

Materiał:

-Eco skóra

Funkcje dodatkowe:
-Mechanizm podstawowy

Galeria

Wysyłka i montaż

Montaż jest bardzo prosty i intuicyjny. W paczce znajduje się czytelna instrukcja montażu, wszystkie elementy, śruby i narzędzia niezbędne do samodzielnego złożenia.

W razie pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:

tel: +48 734 156 991
e-mail: obsluga@lectus.com.pl
  • Przy zakupie łóżka, koniecznie zapytaj o specjalny rabat na materac!
  • Oferta ważna tylko do zakończenia aukcji lub wyczerpania zapasów!
* dostawa w sobotę możliwa w większości miejsc w Polsce. Poinformuj sprzedawcę o chęci otrzymania towaru w sobotę. Domyślnie dostawa odbywa się w dni robocze.
RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 11 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 11 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

W sklepie Lectus staramy się być najlepsi w 3 obszarach działalności: 1. Obsługa klienta - codziennie od pn. - pt.: 9-22, jest dostępna dla Państwa infolinia telefoniczna. Profesjonalna obsługa klienta to nasz priorytet! 2. Dostępność towaru - większość towarów (oprócz materacy i towarów na zmówienie) wysyłamy już do 24 godzin od zakupu, UWAGA nowość! - zapewniamy możliwość dostarczenia większość towarów także w SOBOTĘ. 3. Cena - zawsze staramy się, aby stosunek cena/jakość był jak najlepszy na korzyść klienta. Stale pracujemy nad możliwością jej obniżenia.

kontakt

  • +48 734 156 991
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 22:00

zwroty

czas na zwrot: 100 dni

adres do zwrotu:
Lectus - Magazyn Główny
Młyńska 23
47-214 Mechnica
Polska
darmowy zwrot
 
100 dni na zwrot towaru! Najważniejszy dla nas jest klient dlatego też proponujemy Państwu oprócz ustawowych 14 dni na zwrot dodatkowe aż 86 dni! Pieniądze przelewamy po weryfikacji towaru w naszym magazynie. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku jeżeli nie był on użytkowany, jest w oryginalnym opakowaniu bez śladów naruszenia opakowania, w żaden sposób nie jest zniszczony. Należy również wypełnić formularz zwrotu, który znajduję się poniżej. Produkt należy spakować i po uzgodnieniu z naszym działem reklamacji terminu odbioru oczekiwać na kuriera, który odbierze przesyłkę. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, sprawdzamy zawartość i zgodność ze specyfikacją zamówienia, które było do Państwa wysłane. Sprawdzany jest także stan faktyczny zwracanego towaru, jeżeli będą widoczne ślady użytkowania bądź montażu produkt będzie odesłany z powrotem na Państwa koszt. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych na nasz koszt. (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Brak odstąpienia od umowy:Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje zazwyczaj rozpatrujemy na korzyść klienta w jak najszybszym czasie. Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@lectus.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - dokument zakupu, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - dokumentację fotograficzną. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Drugim sposobem jest kontakt mailowy w celu otrzymania gotowego formularza reklamacji. 6. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opoli Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W przypadku składania reklamacji, kupujący musi zgłosić uszkodzenie w ciągu 24 godzin od otrzymania towaru! Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zużyciem, starzeniem się i niewłaściwym użytkowaniem towaru, jak i drobne uszkodzenia. Jako drobne uszkodzenia uznajemy szkody, które są niewidoczne gołym okiem w normalnych warunkach oświetlenia z odległości 3 metrów stojąc prostopadle do uszkodzonego obszaru. W przypadku drobnych uszkodzeń, roszczenia przez kupującego w stosunku do sprzedającego są bezpodstawne. Gwarancja jest nieważna, jeżeli kupujący pomimo widocznych wad towaru dalej go użytkował bądź cokolwiek zmieniał. Usterki zostaną naprawione bądź wymienione bezpłatnie w ramach gwarancji, w przypadku gdy preferowane odszkodowanie za towar wolny od wad nie jest możliwe. Dalsze roszczenia są wykluczone. W przypadku wad, których sprzedawca nie ujął w gwarancji, nabywca może otrzymać odpowiednią ofertę w ramach rekompensaty. Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną pod adresem reklamacje@lectus.com.pl bądź drogą tradycyjną. Kontakt telefoniczny jest udostępniony w celach informacyjnych. Reklamacje składane telefonicznie nie będą rozpatrywane. Czas rozpatrywania reklamacji to 14dni. Aby ubiegać się o wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji należy zachować rachunek. Jest on zawsze wysyłany drogą elektroniczną na podany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru w momencie dostawy oraz zgłoszenie pisemne wszelkich szkód. W ramach gwarancji klient ma prawo do bezpłatnej wymiany rzeczy uszkodzonych. Różnice w kolorze, nieprawidłowości w strukturze drewna i tzw pęknięcia włoskowate są naturalne i w ramach zakupu są akceptowane przez kupującego. Rzeczywiste wymiary mogą różnic się +/- 3cm. Uszkodzone przesyłki Uszkodzenie przesyłki podczas doręczenia - jeżeli podczas doręczenia widoczne są uszkodzenia przesyłki prosimy o natychmiastowe sporządzenie protokołu szkody z kurierem. Sporządzenie protokołu w każdy następny dzień skutkuje odrzuceniem wszelkich reklamacji. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza utratę roszczeń z tytułu jej uszkodzenia.Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres reklamacje@lectus.com.pl Niezgodność ilości paczek otrzymanych, a ilość widniejąca na liście przewozowym – w takim wypadku należy również spisać protokół z firmą kurierską. W większości przypadkach firma kurierska w 24h doręcza brakujące paczki jednakże sporadycznie zdarza się, że paczki zaginą – dlatego ważne jest spisanie protokołu z kurierem w dniu doręczenia. Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres reklamacje@lectus.com.pl Ukryte wady towaru – mogące powstać w czasie transportu należy zgłosić przewoźnikowi w ciągu 7 dni od daty doręczenia towaru. Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres reklamacje@lectus.com.pl Za ubytki lub szkody, które powstałe w czasie transportu odpowiada firma kurierska. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego sprawdzenia dostarczonych towarów pod względem zgodności ze złożonym zamówieniem oraz jego kompletności. Wszelkie widoczne uszkodzenia przesyłek muszą być spisane protokolarnie w dniu doręczenia. Nie dotrzymanie tego obowiązku pozbawia możliwości ubiegania się o reklamację towaru. Uszkodzenia dostarczonych towarów muszą być zgłaszane niezwłocznie jednak nie później niż 24 godziny po dostawie w formie pisemnej – preferowany kontakt poprzez e-mail reklamacje@lectus.com.pl W przypadku otrzymania przesyłki w stanie nienaruszonym klient jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę pod względem jakościowym i ilościowym w ciągu 24h. W przypadku ujawnienia wad, braków (nie powstałych w czasie wysyłki) prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce zwroty oraz przesłanie go na adres reklamacje@lectus.com.pl w ciągu 24h od zauważenia wady. Reklamacje niespełniające powyższe warunki nie będą uwzględniane Wysyłka Państwa towar zostanie wysłany w ciągu 24h po zaksięgowaniu płatności, o ile nie podano innej informacji lub wybrali Państwo inny termin wysyłki. Firma LECTUS HEALTH&BEAUTY nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie od poniedziałku do piątku (w soboty za dopłatą 5zł). W celu uzgodnienia konkretnej godziny dostawy prosimy o kontakt z firmą kurierską. Zamówioną przesyłkę można śledzić na każdej stronie wybranego przewoźnika. Każda firma kurierska proponuje taką opcję. Gdy przesyłka zawiera więcej niż jedną paczkę, może się zdarzyć, że nie zostaną one dostarczone tego samego dnia, kurierzy mają 24 godziny, aby doręczyć brakujące przesyłki. Wysyłka przedmiotów odbywa się z różnych magazynów lub zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju - nie gwarantujemy dostawy różnych produktów tym samym kurierem.Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy. Niektóre produkty (np. łóżka kontynentalne) są dostarczane do konsumenta bezpośrednio od producenta na palecie jednorazowej. Jednorazowa paleta, podobnie jak w przypadku kartonu i innych opakowań, powinna zostać usunięta przez odbiorcę na własny koszt.

pozostałe informacje

nr konta bankowego : 54 1050 1517 1000 0091 0582 1012 Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy u nas były dla Państwa przyjemnością. W razie jakichkolwiek uwag prosimy o kontakt. Pozostajemy do dyspozycji. UWAGA NOWOŚĆ - możliwość dostawy w soboty - zapytaj o szczegóły. Zespół LECTUS