Fotel dla gracza Arozzi TORRETTA Red skóra eko (6482769550)

zakończona
949,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Chorzów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Produkt Arozzi Fotel dla graczy TORRETTA Red

MBAROK000000012 Kod producenta: TORRETTA-RD
Fotel który pomoże Ci przenieść twoje zajęcie na wyższy poziom...

Cechy produktu

  • Grube, wyściełane podłokietniki, siedzisko i oparcie
  • Ergonomiczny kształt
  • Obicie ze skóry ekologicznej dla łatwiejszego czyszczenia
  • Obrót fotela o 360 stopni
  • Regulacja wysokości fotela dzięki sprężynie gazowej
  • Uchylny fotel z funkcją blokady (blokada działa w położeniu pionowym)
  • Lekka konstrukcja ułatwiająca przemieszczanie
  • Pięć podwójnych nylonowych kółek

Niezbędny komfort
Niezależnie, czy przed Tobą godziny intensywnego grania, czy też ciężkiej pracy biurowej, fotel Arozzi Toretta dostarczy Tobie niezbędnego wsparcia i komfortu umożliwiających wielogodzinne maratony przy komputerze. Dodatkowo, efektowny wygląd fotela, odróżni Twoje stanowisko od nudnych, konwencjonalnych mebli biurowych.

Wygodne podłokietniki
Arozzi Toretta został przygotowany przez szwedzkich projektantów z zamysłem pełnej ergonomii. Gruba, wysokiej jakości wyściółka, podłokietniki i wygodne siedzisko dostosowano specjalnie do długich sesji przy komputerze by zapobiec bólom i zmęczeniu. Inspirację dla Arozzi Toretta stanowiły mistrzostwa sportów samochodowych, dlatego produkt przygotowano w kilku efektownych wariantach kolorystycznych, podkreślających postawę zwycięzcy reprezentowaną przez użytkownika.
Wyższy poziom pracy
Dom, biuro, LAN-party, sypialnia - gdziekolwiek pracujesz czy intensywnie grasz, Toretta pomoże Ci przenieść twoje zajęcie na wyższy poziom... zarówno pod względem komfortu, jak i stylu.

Specyfikacja

powrót do góry »
Producent AROZZI
Model TORETTA Red
Kolor czarny / czerwony
Dodatkowe informacje Gwarancja 24 miesiące
Faktura VAT

* Dołożono wszelkich starań aby zaprezentowane opisy były zgodne z rzeczywistością. Zdjęcia poglądowe. Kolory produktów mogą się różnić od tych zamieszczonych na zdjęciach w zależności od ustawień monitorów.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy allegro. Napisz do nas »

Polecamy również

powrót do góry »

Warto wiedzieć

powrót do góry »
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
UWAGA! Pod wskazanym adresem mieszczą się jedynie biura, prosimy nie wysyłać paczek!. Dokładne dane do wysyłki wraz z numerem RMA otrzymają państwo po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru (instrukcja poniżej). Uwzględniając brzmienie art. 27 i nast. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) (Ustawa o prawach konsumenta), Kupujący będący konsumentem (osoba fizyczna) ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Kupującemu weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej, elektronicznej na adres zgloszenia@zadowolenie.pl (skan lub zdjęcie). Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na stronie Sprzedawcy https://goo.gl/cmXriX . Po otrzymaniu od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą proponowany adres wysyłki towaru oraz numer RMA zwrotu. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni przebieg rozliczeń pomiędzy stronami z tytułu odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane z dostarczeniem zwracanego towaru. Zwracany towar w stanie niezmienionym i kompletnym, wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i wersją papierową oświadczenia powinien zostać wysłany niezwłocznie od daty otrzymania potwierdzenia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia przez Kupującego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą nie przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w odniesieniu art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy od Kupującego lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

reklamacje

W przypadku wykonania przez Kupującego uprawnień z tytułu gwarancji, gwarant zobowiązany jest do usunięcia wady fizycznej rzeczy, o ile wady te ujawniają się w terminie objętym gwarancją. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów prezentowanych w ofercie. Towary te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Jeżeli towar objęty jest gwarancją, roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać do serwisu gwaranta, wskazanego w załączonej do towaru karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej gwaranta. W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, Sprzedawca może udzielić Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta, pod warunkiem, że Kupujący prześle Sprzedawcy zgłoszenie takiej reklamacji na formularzu reklamacji https://goo.gl/cmXriX, mailowo, na adres mailowy: zgloszenia@zadowolenie.pl. Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia takiej reklamacji Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, warunkuje udzielenie przez Sprzedawcę Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opis usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiego towaru w ramach pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. W przypadku umowy zawartej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez Kupującego niebędącego konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy. W przypadku dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu rękojmi za wady rzeczy, zobowiązany jest on dostarczyć do Sprzedawcy wadliwe rzeczy. Ponadto Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji reklamacji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres zgloszenia@zadowolenie.pl (skan lub zdjęcie). Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na stronie Sprzedawcy https://goo.gl/cmXriX . Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi, Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA reklamacji. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego reklamowanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni procedurę reklamacji tego towaru. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz opis usterki. Jeżeli natomiast, ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania, dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

pozostałe informacje

I. Konieczne kroki do realizacji zamówienia. 1. Wypełnij formularz dostawy Allegro, dokonaj zapłaty poprzez szybki i bezpieczny system PayU Allegro. 2. Dane do realizacji zamówienia pobierane są z prawidłowo wypełnionego FORMULARZA ALLEGRO. Brak wypełnionego formularza, podanie niepełnych bądź błędnych danych może skutkować wstrzymaniem, błędną realizacją lub nawet anulowaniem zamówienia. NIE PODAWAJ danych do realizacji w komentarzu formularza, w polu "Wiadomość dla Sprzedającego". 3. Wpłata powinna zostać dokonana w terminie do 3 dni, od dokonania zakupu. BRAK KONTAKTU lub BRAK WPŁATY ze strony Kupującego może skutkować anulowaniem zamówienia. NUMER KONTA bankowego możesz wygenerować wybierając opcję PayU Allegro Płacę przelewem tradycyjnym. 4. Uregulowana płatność PayU Allegro otrzymuje status "Zakończona". Sprawdź status płatności w Allegro: http://goo.gl/gwzIli 5. Dokonałeś omyłkowo zakupu większej ilości produktów lub nie chcesz korzystać z szybkiej i bezpiecznej metody płatności PayU Allegro? Dokonaj przelewu na wskazany numer konta, POINFORMUJ NAS O TYM. Pamiętaj jednak, że ta forma wydłuża czas realizacji o kolejny dzień roboczy (konieczność zaksięgowania środków). Dane do przelewu bezpośrednio na nasze konto, 6. TYTUŁ PRZELEWU: podaj swój login allegro, NUMER KONTA: 56 1500 1155 1211 5007 4267 0000. 7. Zakup RATALNY możliwy jest poprzez dodanie produktów DO KOSZYKA i wybór metody płatności Raty PayU, lub w sposób opisany w punkcie III. 8. W przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą, jeżeli jego zamówienie spełnia przesłanki określone w przepisach ustawy o podatku od towarów i usług, do zakwalifikowania go pod odwrotne obciążenie VAT, podstawą do odmowy realizacji takiego zamówienia są ponadto wątpliwości Sprzedawcy co do tożsamości Klienta, jak również jego statusu, jako czynnego podatnika VAT. Wszystkie możliwe formy płatności wskazane są w zakładce Allegro "Dostawa i płatność". II. Wysyłka towaru, realizacja zamówienia 1. Zamówienia pobraniowe bądź z zaksięgowaną wpłatą do godziny 15:00 realizowane są zazwyczaj w ten sam dzień roboczy (poniedziałek-piątek od 9:00 do 15:00). 2. Na wszystkich aukcjach obowiązuje cennik dostawy dostępny w zakładce Allegro "Dostawa i płatność". W przypadku zakupów łączonych (produktów z kilku aukcji) pod uwagę brana jest kwota najdroższej dostawy. 3. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu należności. 4. Brak opcji odbioru osobistego. BRAK USŁUGI WNIESIENIA, wniesienia produktów wielkogabarytowych. Limit kwoty pobrania przez kuriera do 5000zł. Zapłać/pokwituj odbiór kurierowi. 5. W przypadku wyraźnego uszkodzenia przesyłki prosimy z kurierem sporządzić protokół szkody. III. Zakupy na raty Oferujemy możliwość zakupu na Credit Agricole Raty, co pozwoli rozłożyć Twoje wydatki i cieszyć się produktem wcześniej niż zakładałeś. Wystarczy że dodasz produkt do koszyka, wybierzesz opcję płatności "Płacę przelewem tradycyjnym", następnie w komentarzu do zamówienia poinformujesz nas o chęci zakupu na raty. Nasi konsultanci prześlą w odpowiedzi wniosek ratalny do wypełnienia. Przekonaj się, jakie to proste: - z rat skorzystasz od kwoty zakupu 500 zł do max. 20 000 zł - samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość - od 3 do 36 miesięcy - szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu - umowę i zakupy dostaniesz do domu - oferta zakupów na raty nie dotyczy telefonów oraz smartfonów IV. Dokument zakupu 1. Dowód zakupu wysyłany jest w formie elektronicznej .pdf na adres poczty przypisany do konta allegro Kupującego. 2. Dokument wystawiany jest z datą wysyłki zamówienia, jego realizacją (poniedziałek –piątek od 9:00 do 15:00). W przypadku braku dokumentu do 3 dni, od doręczenia prosimy sprawdzić pocztę, zakładkę spam. 3. Każdy Klient dokonujący zakupu oferowanych produktów akceptuje wystawienie i wysłanie faktur (dokumentu zakupu) w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organom kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133,poz.1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Alsen Marketing Sp. z o.o. 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 146, Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach , Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000321159, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 634-270-23-69.