Fotel biurowy obrotowy do komputera biurka Domingo (6483077007)

zakończona
310,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Fotel obrotowy do biurka Domingo Brown

Cechy i specyfikacja


  • Tapicerka ze skóry ekologicznej, brązowa
  • Gumowane kółka
  • Mechanizm kołysania typu TILT z regulacja siły dostosowaną do wagi ciała
  • Regulacja wysokości siedziska w zakresie 10 cm

Wymiary


  • Wysokość maksymalna: 122 cm
  • Wysokość maksymalna do siedziska: 58 cm
  • Wysokość minimalna do siedziska: 48 cm
  • Wymiary oparcia: 68x50 cm
  • Wymiary siedziska: 50x50 cm
  • Szerokość całkowita: 63 cm
  • Szerokość stojaka: 60 cm

Zdjęcia


Dodatkowe informacje


Towar wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku o godzinie 13.00.

Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu.

Ze względu na charakter i specyfikę prowadzonej działalności odbiór osobisty w siedzibie firmy niemożliwy. Towar można obejrzeć u naszego partnera handlowego:

02-180 Warszawa

Al. Krakowska 155

41-905 Bytom

ul. Konstytucji 49

Fotel HT-877 Brown

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 95 1140 2004 0000 3702 7633 7439
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Adres do zwrotu: Madrex / magazyn lipowa ul. Żeromskiego 105 26-720 Policzna ----------------------------- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Warunki reklamacji 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Klient, nabywający produkt ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Produkt bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta na przykład: a. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@zenga.pl; b. telefonicznie pod numerem 516 142 211 4. Zaleca się podanie przez Konsumenta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Konsumenta lub do wykonania uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Konsument zostanie poproszony o dostarczenie Produktu. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Konsumenta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Konsument poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się do reklamacji Konsumenta. 8. Sprzedawca informuje, że Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, a także Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego.