Fotel biurowy Flexy białe, Sitplus GWAR (6541480477)

zakończona
435,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowe
  • kółka jezdne: tak
  • materiał obicia: tkanina
  • przeznaczenie: biuro, gabinet, konferencja, recepcja
Szybki kontakt: 34 365 52 73 sklep@mebo.pl
Fotel biurowy Flexy
Flexy to nowoczesne krzesło biurowe, które charakteryzuje się nowoczesną formą. Zostało zaprojektowane oraz wyprodukowane zdgodnie z głównymi zasadami ergonomii.
Oparcie wykonano z bardzo trwałej siatki. Siedzisko tapicerowane jest odporną na ścieranie i oddychającą tkaniną membranową. Stelaż oparcia oraz podłokietniki wykonano z białego nylonu.

Podstawa jezdna, podłokietniki oraz stelaż wykonano ze wzmacnianego nylonu co zagwarantuje wiele lat bezproblemowego użytkowania. Profilowane oparcie zapewnia podparcie dla kręgów lędźwiowych co ma kluczowe znaczenia podczas długotrwałego siedzenia. Miękkie i profilowane siedzisko podnosi komfort siedzenia.

Krzesło biurowe Flexy posiada mechanizm TILT, który pozwala na swobodne bujanie się lub blokadę w pozycji do pracy. Dodatkowo zastosowano regulację siły bujania, która może być dostosowana do wagi użytkownika.

Wysokość regulowana jest za pomocą siłownika pneumatycznego.
Flexy - nowoczesny fotel biurowy.

435zł
Opis produktu
Dane techniczne
    Interesują Państwa inne fotele czy krzesła biurowe, zapraszamy na Naszą stronę internetową:
Zdjęcia produktu
Gwarancja zadowolenia
Gwarancja

Fotel objety gwarancją - 36 miesięcy (3 lata) - dla Państwa pełnego komfortu.
14 dni na zwrot

Fotel możesz odesłać do nas w ciągu 14 dni i zrezygnować tym samym z zakupu bez podania przyczyny! Nie ważne czy nie spodobał Ci się, czy po prostu nie spełnił Twoich oczekiwań. Dbamy o Twoją 100% satysfakcję!
Dostawa
Transport

Produkt wysyłamy przesyłką kurierską w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności, lub w ciągu 48 godzin w przypadku przesyłki za pobraniem. Przy wybraniu opcji przedpłaty transport przedmiotu GRATIS!
Odbiór osobisty

Chcesz odebrać produkt osobiście? Nie ma problemu! Wylicytuj go, a my skontaktujemy się z Tobą i ustalimy termin odbioru w naszym sklepie stacjonarnym w Częstochowie

MEBO
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
NIP 949-021-74-72
tel. 34 365-52-73, 665-056-584
e-mail: sklep@mebo.pl
Sprawdź nasze inne aukcje!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Ochrony Środowiska SA w Warszawie 91 1540 1014 2004 7304 3735 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma MEBO zaczynająca działalność pod nazwą MAGO istnieje na rynku częstochowskim od 1998 r. Zajmujemy się wyposażaniem firm i instytucji a także klientów indywidualnych w meble. Dzięki elastyczności firmy, fachowości obsługi, kompleksowości oferty i jakości udaje nam się spełnić wysokie wymagania wielu klientów. MEBO ul. Krakowska 45 42-200 Częstochowa NIP 949-021-74-72 Sprzedaż internetowa: pon. - pt. w godz. 8-16 tel. 34 365-52-73, 665-056-584 e-mail: sklep@mebo.pl Odbiór w sklepie stacjonarnym: pon. - pt. w godz. 8-16 tel. 34 324-11-46, 34 365-28-05, 607 081-949 Konto bankowe: BOŚ S.A. o./Częstochowa Nr rachunku: 91 1540 1014 2004 7304 3735 0001

kontakt

  • 665 056 584
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) oraz ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach Konsumenta, Konsument, który zawarł umowę poza lokalem Sprzedającego, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki i musi ten fakt poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. Prawo to dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, tj. stosuje się tylko i wyłącznie do osoby fizycznej, która dokonuje zakupu towaru w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Odstąpienie jest możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie jest pozbawiony fabrycznego opakowania, nie był kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystywany. Towar powinien zostać zwrócony razem z dowodem zakupu, w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, bez śladów wskazujących na jego używanie, przy czym nie dotyczy to śladów zwykłego używania i sprawdzenia Towaru nie powodujących zmniejszenia jego wartości. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty, gdy produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów użytkowania, które świadczą o wykorzystywaniu produktu innym niż tylko do celów jego sprawdzenia. Towar powinien być kompletny i zwrócony wraz z dokumentami, dowodem zakupu wystawionym do zamówienia i certyfikatami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: Mebo, ul. Krakowska 45, 42-200 Częstochowa. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni. Towar należy odesłać wraz z dokumentem zakupu. Towar przedstawiany na stronie mebo.pl jako zestaw, należy odesłać w całości. W pisemnym, podpisanym przez klienta oświadczeniu zwrotu należy podać: dane Klientadokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)numer zamówienia, nazwę i ilość, towarów, które są zwracanepowód zwrotu, jeśli istniejenumer konta bankowego Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego podany przez Klienta w przesłanym oświadczeniu. Przed wysłaniem zwrotu konieczny jest kontakt mailowy lub telefoniczny.

reklamacje

Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym. Jednak w przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma prawo do złożenia reklamacji. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar, pismo określające rodzaj niezgodności oraz oczekiwany sposób dotyczący realizacji zobowiązania, tj. doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową, wymianę, naprawę, należy odesłać na koszt sklepu. O niezgodności towaru z umową należy poinformować Usługodawcę w terminie 1 roku od stwierdzenia niezgodności. W przypadku, gdy sklep nie będzie w stanie wywiązać się z żądania, Klient może domagać się odstąpienia od umowy albo obniżenia ceny. Kupujący zobowiązany jest dotrzymać należytej staranności w pakowaniu reklamowanego towaru. W przypadku, gdy nie jest możliwe ponowne zapakowanie reklamowanego towaru w oryginalne opakowanie, dopuszcza się zastosowanie opakowania zastępczego, o ile nie spowoduje ono uszkodzenia towaru. Klient jest zobligowany do zwrócenia należytej uwagi na stan odbieranej przesyłki. Jeśli Klient zauważy nieprawidłowości, uszkodzenie paczki, uszkodzenie towaru konieczne jest spisanie protokółu szkód i niezwłoczne powiadomienie sklepu. W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać: dane Klientadokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)numer zamówienia, nazwę i ilość, towarów, które są reklamowanepowód reklamacjinumer konta bankowego Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przekazana Klientowi drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeśli reklamacja zostanie uznana towar zostanie wymieniony na nowy, a koszt przesłania wadliwego produktu zwrócony. Jeśli nie będzie to już możliwe, nastąpi zwrot pełnych kosztów poniesionych przez Klienta na numer konta bankowego podany przez Klienta w przesłanym oświadczeniu. Przed wysłaniem reklamacji konieczny jest kontakt mailowy lub telefoniczny. Mebo.pl nie przyjmuje żadnych paczek przesłanych za pobraniem.