FORD S-MAX NADKOLE LEWE PRZEDNIE PRZÓD (6912172824)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
69,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: ZAGRODY 115C ( mag. nr 6 ), Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

NADKOLE LEWE PRZEDNIE

FORD S-MAX / GALAXY MK3

STAN CZĘŚCI: UŻYWANY, GWARANCJA

Na wszelkie pytania chętnie odpowiemy pod podanymi nr tel.


P.H.SMART JAN KOLIBSKI
ZAGRODY 115C, 21-080 GARBÓW

TEL.

501-584-584

533-584-584

501-586-586

e-mail: toyota.car@op.pl

Firma czynna:
pon-pt 8.00-17.00, sob 8.00-13.00

Odbiór osobisty z magazynu:
ZAGRODY 115 c, 21-080 Garbów
WYSYŁKA: FIRMA KURIERSKA
Zapraszamy do zapoznania się z naszą pozostałą ofertą:
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

SMART
zagrody 115c
21-080 garbów
NIP: 716-258-94-00
REGON: 060404699

PH SMART Jan Kolibski

Zagrody 115c

21-080 Garbów


Magazyn nr 6

kontakt

  • 501584584
    Udzielamy wszelkich informacji Pon-Pt: 8:00-17:00 Sob: 8:00-13:00
  • 501586586
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji Pon-Pt: 8:00-17:00 Sob: 8:00-13:00

reklamacje

!!! WYSYŁKA !!! - Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia !!! Małe paczki do 30kg firmą kurierską K-EX, paczki gabarytowe firmą ETLogistik. GWARANCJA 1. Części zakupione w naszej firmie objęte są dziesięciodniową (10 dni) gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru). Chyba że okres gwarancji jest inny to informujemy o tym w opisie aukcji. 2. Na silniki udzielamy 10-cio dniowej gwarancji pisemnej. 3. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę. 4. Sprzedawane części są znakowane przez nas plombą gwarancyjną. Gwarancja wygasa w razie próby rozbierania części i naruszenia plomby. W przypadku wady która nie została przez nas zauważona wymieniamy rzecz na inny egzemplarz. Jeśli takowego nie posiadamy,zwracamy wpłacone pieniądze. NIE ZWRACAMY EWENTUALNYCH KOSZTÓW MONTAŻU, DEMONTAŻU, WYMIANY PRZEDMIOTÓW WADLIWYCH 5. Stan techniczny części wynika z ich dotychczasowej eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia 6. Gwarant zapewnia zamianę towaru w przypadku uznania reklamacji przez Gwaranta. 7. Gwarant zobowiązuje się zamienić wadliwy towar w terminie 3 dni od daty odbioru odesłanej wadliwej części. W przypadku braku części na zamianę Gwarant zwraca Nabywcy kwotę zakupu w terminie do 14 dni . 8. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Nabywcy do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów montażu części w przypadku gwarancyjnej konieczności wymiany po stwierdzeniu usterki. 9. Nabywca traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku: - uszkodzenia plomb gwarancyjnych - nieprawidłowego zamontowania części, silnika lub skrzyni biegów w pojeździe - zastosowania olejów (jeżeli chodzi o stan i ilość) nie zgodnie z zaleceniami producenta Kupujący jest zobowiązany akceptować warunki powyższej gwarancji. 10. Gwarancję rozpatrujemy na podstawie paragonu / faktury. 11. PODZESPOŁY ELEKTRONICZNE. Na podzespoły elektroniczne gwarancja udzielana jest na okres 10 ( dziesięciu ) dni. Jest ważna i rozpatrywana tylko i wyłącznie w przypadku montażu podzespołów elektroniki w Autoryzowanym Serwisie Obsługi ( ASO ) danej marki pojazdu. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.W przypadku montażu na własną rękę, lub w innym zakładzie niż ASO, gwarancja nie może zostać uznana. ZWROT / WYMIANA TOWARU 1. Towar należy do nas odesłać BEZ POBRANIA. 2. Do przesyłki należy dołączyć Paragon lub kserokopie Faktury Vat. 3. Wymiany towaru dokonamy w przeciągu 3 dni od daty otrzymania przez nas zwrotnej przesyłki. 4. Zwroty towarów rozpatrujemy do 7 dni . Zgodnie z ustawą przelewy zwrotne na rachunek bankowy są dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. 5. Kupujący na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji.

pozostałe informacje

Po zakupie proszę o wypełnienie formularza pozakupowego allegro. 

Zamówienia pozostawione bez formularza zostają automatycznie anulowane po upływie 3 dni od daty złożenia zamówienia.


ODBIÓR OSOBISTY:

1. Większość przedmiotów można odebrać osobiście z naszego magazynu

2. Adres odbioru : Magazyn nr 6, Zagrody 115c, 21-080 Garbów

3. Odbiór osobisty proszę awizować za pośrednictwem poczty e-mail co najmniej 1 dzień przed planowanym odbiorem.

4. W przypadku zapłaty przy odbiorze proszę przygotować wyliczoną kwotę ( fizycznie nie jesteśmy w stanie wydawać reszty na magazynie )

5. Odbiór osobisty z magazynu jest możliwy w godzinach: pon.-pt. 8:30-13:30, 14:30-16:00, sob. 8:30-12:30.

6. Nie ma możliwości zapłaty kartą czy przelewem na magazynie - tylko i wyłącznie gotówka.

7. Zakupiony towar oczekuje na Państwa odbiór przez 3 dni od daty zakupu - po upływie tego terminu zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

8. Nie pakujemy na wysyłkę części zakupionych z odbiorem osobistym ( nie przygotowujemy części do odbioru przez "własnego " kuriera )

DODATKOWE INFORMACJE:

Wysyłka na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX oraz ETLogistik.

!!! PRZESYŁKI ZAGRANICZNE - proszę ustalać indywidualnie przed zakupem !!!

JAK DO NAS TRAFIĆ:  

PH SMART ZAGRODY 115C MAGAZYN NR 6

21-080 GARBÓW

WSPÓŁRZĘDNE GPS:

51.362293, 22.294667

TRASA: LUBLIN - PUŁAWY

25km od LUBLINA

140km od WARSZAWY

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PH Smart Jan Kolibski
Zagrody 115c MAGAZYN NR 6
21-080 Garbów
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru przysługuje tylko i wyłącznie KONSUMENTOM. (  Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej )


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. ( Wzór formularza odstąpienia od umowy wysyłamy na życzenie klienta za pośrednictwem poczty e-mail)