FORD RANGER BT50 2.5 2007 KOMPUTER STACYJKA ZESTAW (6999626842)
parametry
- stan: używany
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- waga (z opakowaniem): 0 [kg]
- producent części: ford (oryginalne OEM)
Lokalizacja: GNIEZNO, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy63116022020000000241099572
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
* Uszkodzenie przesyłki w transporcie
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki oraz spisanie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez email: czesciuzywane195@gmail.com
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
W przypadku uszkodzeń w transporcie, reklamacje rozpatrywane tylko i wyłącznie ze spisanym protokołem szkody!
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po odbiorze przesyłki prosimy o skontaktowanie się z przewoźnikiem w celu zamówienia podjazdu kuriera który sporządzi protokół szkody.
Informacje o problemach prosimy przekazywać na nasz adres email: czesciuzywane195@gmail.com
*Wady fabryczne
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy o przesłanie wiadomości email na: czesciuzywane195@gmail.com, opisującej problem. Wiadomość powinna zawierać: Dane kupującego, nazwę zakupionego przedmiotu oraz opis problemu.
- Po odebraniu przez nas wiadomości zostaną przekazane wszystkie niezbędne informacje dotyczące rozwiązania problemu.
- Jeżeli zostaniesz o to poproszony prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki ocenimy postępowanie reklamacyjne.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty lub naprawimy reklamowany produkt w czasie wynikającym z karty gwarancyjnej ( w zależności od podjętej decyzji ).
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
- W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: czesciuzywane195@gmail.com . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru
W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody.
Na jego podstawie będziemy mogli rozpatrywać reklamacje dotyczące uszkozdeń produktów w transporcie. W innym wypadku reklamacja dotycząca przesyłki może zostać nieuznana.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.
2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta, nie prowadzącego działalności gospodarczej poprzez wypełnienie elektronicznego formularza "zwrotu w ramach odstąpienia od umowy" na serwisie allegro lub przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:
Firma usługowo handlowa części samochodowe Grzegorz Kuliński
Gurówko 35/6
62-220 Niechanowo
lub na adres e-mail: czesciuzywane195@gmail.com
Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
5. Towar należy odesłać lub przekazać na adres:
Firma usługowo handlowa części samochodowe Grzegorz Kuliński
Gurówko 35/6
62-220 Niechanowo
Niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
7. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
8. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uniszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość.
9. Uprawenienie nie przysługuje, jeśli konsument kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną czy dostosowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
10. Uprawenienie nie przysługuje, jeśli dostarczony Towar ze względu na swój charakter został nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
11. Firma oświadcza, iż zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
12. Towar odsyłany należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami, wskazane jest również ubezpieczenie przesyłki na wypadek zagubienia bądź uszkodzenia w trakcie transportu. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów przekazanych przesyłką za pobraniem.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- cze*************@********* (pokaż)
- 512 *** *** (pokaż)
- 512 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jesteśmy Firmą zajmującą sie sprzedażą częsci samochodowych z wieloletnim doświadczeniem . Zapraszamy wszytkich do współpracy i życzymy udanych zakupów :)
Pozostałe informacje
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Wysyłamy paczki wg cennika firm
kurierskich, które ustalane są indywidualnie pod względem gabarytu i
wagi zakupionego przedmiotu.
W przypadku zmiany adresu prosimy o informację w osobnej wiadomości. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku zmiany adresu jedynie w
formularzu zakupu, które nie zawsze do nas dociera.
Zawartość paczki i stan przedmiotu należy sprawdzić przy odbiorze. W
przypadku niezgodności towaru z umową należy spisać z protokół szkody z
kurierem.
Całkowity czas na reklamację i zwrot towarów wynosi 14 dni od kupna lub otrzymania paczki od doręczyciela.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący
Przy zwrotach i reklamacjach NIE pokrywamy kosztów transportu.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem - zwroty wykonywane są przelewem bankowym
Do paczki należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy oraz dowód zakupu towaru
Ograniczenie prawa do odstąpienia Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
Adres do zwrotu
Firma usługowo handlowa części samochodowe Grzegorz Kuliński
Gurówko 35/6
62-220 Niechanowo
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu