FORD GALAXY MK1 LUSTERKO WEWNĘTRZNE (6541859676)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka48 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Konin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany

519-135-288 Mateusz 512-790-625 Hubert 605-760-673 Marek

63 242-78-06 wew. 73

e-mail: auto_mirmar@wp.pl

Pn-Pt:7-18

Sob:7-14

Witamy na naszej aukcji

Nr części: 110547

Marka pojazdu: Ford Galaxy

Okres zastosowania: ../..-../..

Rok produkcji auta: 1995

Opis: (osobowy)-jakość B

Zdjęcia:

Zapewniamy:

Części używane w dobrym stanie

Elementy oryginalne pochodzące z demontażu

Możliwość montażu na miejscu !

Gwarancja rozruchowa !

W razie uszkodzenia- gwarancja wymiany towaru

Cena za sztukę

Stałe koszty wysyłki, ubezpieczenie

Serdecznie zapraszamy ! ! !

POSIADAMY WIELE INNYCH CZĘŚCI DO TEGO MODELU I NIE TYLKO!!!

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE.

Zakupione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firm: Pocztex oraz DHL.

Ceny POCZTEX:

Przesyłka standard- 18 zł

Przesyłka pobraniowa- 20 zł

Ceny DHL:

Wysyłka pobraniowa do 31,5kg (gab. standardowy) - 31,17 zł

Paczki przekraczające wymiar standardowy (140cmx60cmx60cm)

-58,22 zł

Wysyłka paletowa- od 80 zł (w zależności od wagi i wymiarów)

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi i wymiarów paczki.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka48 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW Auto MIRMAR jest przedsiębiorstwem zajmującym się kompleksową obsługą pojazdów samochodowych. Jesteśmy prężną firmą posiadającą najnowocześniejszy sprzęt, dzięki czemu świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Auto MIRMAR to: blacharstwo, mechanika, diagnostyka, lakiernictwo pojazdowe, złomowanie i sprzedaż części. Można u nas dokonać pomiaru płyty podłogowej pojazdu w systemie SHARK, aby upewnić się, że kupiony samochód jest bezpieczny. Natomiast nasza nowa linia diagnostyczna zapewni badania na najwyższym poziomie dzięki sprzętowi firmy MAH. Zajmujemy się również złomowaniem pojazdów, usługa ta pozwala wyrejestrować samochód. Zatrudniamy 20 wykwalifikowanych pracowników i dzięki odpowiedniej organizacji pracy oraz posiadaniu bogatego zaplecza części gwarantujemy szybką, sprawną i miłą obsługę po rozsądnej cenie.

kontakt

reklamacje

Regulamin zakupów Auto MirMar: - W przypadku braku pewności co do zastosowania danej części, prosimy o kontakt z Działem Handlowym firmy (nr do handlowców podane są na każdej aukcji). - Prosimy o uważne zapoznanie się z opisem aukcji. - Prosimy o dokładne zapoznanie się ze stanem wystawionego przedmiotu na podstawie zdjęć zamieszczonych w aukcji. - Zalecamy przed kontaktem z naszą Firmą, sprawdzenie numerów fabrycznych oraz producenta danej części. - Przed zakupem możemy poinformować kupującego o symbolach/numerach danej części. W przypadku braku zgodności, kupujący dokonuje zakupu części na własną odpowiedzialność. - Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów oraz za niefachowy montaż części. - Części elektryczne jak i elektroniczne w celach diagnostycznych nie sprzedajemy. - Reklamacje z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane. Uwzględniamy reklamacje jedynie w przypadku ukrytej wady nie wyszczególnionej w opisie. Towar wymieniamy na sprawny lub jeśli nie posiadamy takiego samego modelu, zwracamy pieniądze. - Części zakupione w naszej firmie objęte są 14 - dniową gwarancją rozruchową (liczona od daty odbioru towaru). Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić każdorazowo mailowo na adres auto_mirmar@op.pl lub telefoniczne na jeden z podanych na aukcji nr telefonów. - Kupujący w przypadku zwrotu towaru jest zobowiązany odesłać towar na swój koszt paczką wraz z oryginalnym dokumentem zakupu na adres firmy: Auto MirMar ul. Ślesińska 23C, 62-510 Konin. - Aby dokonać wymiany lub złożyć reklamację, należy odesłać do nas towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Formularz obowiązuje w przypadku wymiany oraz reklamacji. Prosimy o podanie w formularzu numeru konta, na które należy przelać pieniądze w przypadku braku towaru na wymianę. - Nie odbieramy paczek za pobraniem, "USTAWA O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (rozdz.2, art.16.1, ppkt 10). Wysyłając w ten sposób narażasz się na niepotrzebny wydatek. - Po odebraniu paczki prosimy o szybkie wystawienie komentarza. - Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich jest orientacyjny i uzależniony od wagi towaru oraz gabarytów. - Nasze części przed wysłaniem są oznaczane specjalnymi znakami rozpoznawczymi. W przypadku usunięcia lub uszkodzenia oznaczeń reklamacji nie uwzględniamy. - Paczki wysyłamy do 48 godzin od złożenia zamówienia (o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia). - Zapewniamy możliwość bezpłatnego odbioru towaru osobiście w siedzibie firmy. - Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie w momencie doręczenia stanu przesyłki w obecności kuriera. - W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt telefoniczny (na każdej aukcji podanych mamy kilka numerów telefonów). - W przypadku stwierdzenia usterki należy od razu w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia. Jest to jedyna podstawa do ubiegania się o odszkodowanie od firmy kurierskiej. Reklamacje po odebraniu przesyłki nie są uwzględniane. - Na życzenie wystawiamy faktury VAT na zakupiony towar - jeśli chcesz otrzymać fakturę, napisz maila z prośbą o jej wystawienie oraz wszystkimi potrzebnymi danymi. Faktura zostanie dołączona do wysyłki. - Kupując na naszych aukcjach akceptujesz warunki zawarte w regulaminie.