FORD FOCUS MK3 LIFT OSŁONA POD ZDERZAK NOWA ORYGIN (6541735324)

zakończona
140,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 55,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 55,00 zł
  • lokalizacja: Konin
  • stan: nowy
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: ford
Więcej informacji pod nr. tel.725428825,(63)240606­1


Dodano 2011-04-11 09:06
Przed naciśnięciem KUP TERAZ przeczytaj stronę o Mnie.


Dodano 2012-10-12 10:19
Firmy kurierskie w prowadziły nowe zasady przesyłek czego wynikiem jest zmiana kwoty transportu w sprawie uzgodnienia kwoty proszę o kontakt telefoniczny
Możliwość odbioru na giełdzie w Poznaniu w każdy czwartek po wcześniejszym uzgodnieniu
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 55,00 zł
kolejna sztuka: 45,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 55,00 zł
kolejna sztuka: 45,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

1.Zakupiony u nas towar niektóry jest nowy oryginalny lub zamiennik z tym że noszą na sobie ślady transportowe tak zwane w gniotki lub rysy (Nie jest to tak zwana IGŁA)staramy się zaznaczać białym flamastrem uszkodzenia lub dodajemy dodatkowe zdjęcie jeśli jest to uszkodzenie duże (małych uszkodzeń.nie zaznaczamy typu rysa,dołeczek ) 2.Nie odpowiadamy za uszkodzenia poniesione w transporcie do klienta . 3.Wszelkie reklamacje należy zgłaszać telefonicznie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zakupu celem uzgodnienia warunków wymiany bądź zwrotu. 4.: Nie odbieramy paczek pobraniowych, które nie zostały przez nas zamówione!!! 5.Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy na konto!!! 6.Nie przyjmuje towaru uszkodzonego podczas transportu ma klient prawo wypełnić protokół szkody i wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie my z braku czasu się tym nie zajmujemy. Nie przyjmuję reklamacji jeśli przed zalicytowaniem nie upewnisz się że to na 100% to co potrzebujesz, a stwierdzenie wydawało mi się - nie jest podstawą do reklamacji. Ostatnio coraz częściej zdarzają się laicy - którzy wiedzą lepiej bo im koledzy podpowiedzieli.NIE AKCEPTUJESZ MOICH ZASAD NIE KUPUJ