Folia Życia NRC / Koc Termiczny/ SYGN-OCHRON W-WA (6483091341)

zakończona
9,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy

Przedmioty wysyłamy w przeciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania wpłaty lub informacji o wysyłce za pobraniem

W przypadku innego adresu dostawy, F-Vat prosimy o informacje w formularzu dostawy lub w "informacji dla sprzedającego"

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu: paragon fiskalny lub na życzenie F-Vat

Przedmioty zakupione na naszych aukcjach kupujący może wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt na pewno znajdziemy rozwiązanie

Folia Życia NRC (Pomarańczowo-Srebrn­a)

Zapraszam do zakupu „Folii Życia” NRC. Okrycie folią - srebrną stroną do ciała zapobiega wychłodzeniu i zapewnia utrzymanie ciepła organizmu, nie dopuszczając do wyziębienia (Hipotermii). Pomarańczowa strona jest widoczna z daleka i pełni funkcje sygnalizacyjną

Folia jest mocna i ma duże wymiary (213 x 132 cm), można w sytuacji awaryjnej użyć jej jako podkładu do spania (izolatora od podłoża), okrycia podczas spania lub powłoki w prowizorycznym namiocie.

Cechy Folii:

  • Funkcje ratunkowe i sygnalizacyjne

  • zapobiega wychłodzeniu (Hipotermii)

  • duża powierzchnia okrycia: 213 x 132 cm

  • łatwa w transporcie: 10 x 7 cm

  • super lekka

  • funkcja podkładu lub zadaszenia

  • niemiecka firma MFH

  • nowa

Zapraszamy do zakupu

W przypadku pytań proszę o kontakt

Pn-Pt: 9-18, Sob: 9-14

tel: 571-435-050

Sprzedażą akcesoriów outdoorowych i turystycznych zajmujemy się od wielu lat, sami jesteśmy pasjonatami turystyki i wypraw w teren także oferujemy Państwu wybrane i sprawdzone przez nas akcesoria i odzież których sami używamy na co dzień

W przypadku pytań lub sugestii jesteśmy do Państwa dyspozycji pod podanymi numerami telefonu lub e-mailem

Pn-Pt: 9.00-18.00

Sob: 9.00-14.00

tel: 571-435-050

Wszystkie wystawione przedmioty posiadamy na stanie w naszym sklepie

w Warszawie, gdzie można odebrać je osobiście. W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt (telefonicznie albo mailowo przez Allegro)

Dane do wpłaty:

Nr konta:

10 1160 2202 0000 0002 4454 9070

"ANDREMAX" Andrzej Kaczmarski,

ul. Renesansowa 27/61, 01-905 W-wa

W przypadku bezpośrednich wpłat na nasze konto proszę w tytule wpłaty podać nazwę użytkownika Allegro i nr aukcji

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Warszawie w okolicach Sadów Żoliborskich, proszę o wcześniejszy kontakt przez Allegro w celu potwierdzenia posiadania towaru w sklepie.

kontakt

  • 571-435-050
    W przypadku pytań proszę o kontakt: Pn-Pt: 9-18, Sob: 9-14

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Odpowiedzialność za wady rzeczy 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia). 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5). 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, b) żądać usunięcia wady, c) żądać obniżenia ceny, d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: ”ANDREMAX” Andrzej Kaczmarski, ul. Renesansowa 27/61, 01-905 Warszawa 6. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 571-435-050 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).