Folia SZKŁO HARTOWANE - HUAWEI Honor 4C 7 P8 LITE (6484026538)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: KRAKÓW - Poczta Główna, Dębica
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

HARTOWANE SZKŁO OCHRONNE na LCD



Towar jest w 100% NOWY i NIEUŻYWANY.
Produkt z Polskiej Dystrybucji jest w 100% oryginalny.
Wystawiamy Paragon lub Fakture VAT 23%.
Zapakowane fabrycznie przez producenta.


W skład zestawu wchodzi:
- Folia Hartowana
- Ściereczka z mikrofibry
- Ściereczka nasiąknięta alkoholem
- Oryginalne opakowanie
- Instrukcja montażu po Polsku
- Paragon lub Faktura VAT23%

Najważniejsze cechy:
- Twardość powierzchni: 9H
- Ultracienkie - tylko 0,3mm.
- Całkowita przejrzystość
- Idealna czułość ekranu
- Łatwe w instalacji

Model telefonu:
- Huawei Honor 4C
- Huawei Honor 7
- Huawei Ascend P8
- Huawei Ascend P8 LITE
(Proszę określić model po zakupie)
GWARANCJA - 6 miesięcy
Wystawiamy Faktury VAT 23% ( brutto) - weź na firmę i odlicz VAT.
Tylko w 100% ORYGINALNE AKCESORIA !


OPIS:

GLASS-PROTECTOR został wykonany ze specjalnie przetworzonego szkła hartowanego. To specjalnie wzmocnione szkło zostało stworzone w celu zapewnienia najlepszej ochrony dla ekranu Twojego urządzenia przed poważnymi zarysowaniami i uszkodzeniami. Jest wielokrotnie silniejsze od zwykłej folii PET, co oznacza, że nawet ostre przedmioty tj. nóż, klucze nie są w stanie go porysować.

Mimo minimalnej grubości, tylko 0,3mm, wykonanie ze wzmocnionego, hartowanego i odpowiednio przetworzonego szkła, gwarantuje całkowitą ochronę przy jednoczesnym zachowaniu krystalicznej przejrzystości. Natomiast specjalna oleofobowa powłoka zapobiega pozostawianiu odcisków palców i innych zabrudzeń.

Tylna strona szkła ochronnego pokryta jest specjalną warstwą kleju silikonowego, nie tylko ułatwia to montaż, pozwala również na wyeliminowanie groźby powstania pęcherzyków powietrza. Dzięki temu zachowana pozostaje pełna precyzja i czułość ekranu dotykowego.

Specyfikacja:

- Idealnie dopasowane do ekranu twojego urządzenia, z wycięciem na wszytstkie czujniki itp.
- Wykonane ze szkła hartowanego
- Grubość osłonki: od 0,3 mm
- Odporność: 9H
- Powłoka oleofobowa, antystatyczna chroniąca przed zabrudzeniami jak: drobiny tłuszczu, farby, lakiery i inne zabrudzenia
- Przezroczystość 99%
- Doskonałe odwzorowanie kolorów
- W najmniejszym stopniu nie zmienia właściwości dotyku
- Chroni ekran urządzenia przed zarysowaniami i uszkodzeniami
- Bezpieczna powłoka, która w przypadku pęknięcia rozpadnie się na małe,
zupełnie nie ostre kawałki
- Łatwe w instalacji
- Odporne na zarysowania
- Wysoka czułość powłoki

Kupując u NAS:
Otrzymują Państwo w 100% SZKŁO HARTOWANE - przestrzegamy przed podrabianymi foliami hartowanymi.


Polecamy akcesoria do niego:

Zapraszamy po odbiory osobiste do oddziałów GrupaGSM:
Kraków - klienci z: Bochnia, Brzesko, Wieliczka, Wadowice, Chrzanów, Olkusz, Miechów, Skawina, Trzebinia, Myślenice
Paszczyna - klienci z okolic: Dębica, Mielec, Tarnów, Pilzno, Rzeszów, Ropczyce, Sędziszów Młp., Krosno, Jasło, Sanok, Kolbuszowa
Kopiowanie treści aukcji oraz zdjęć na nich zamieszczonych jest niezgodne z prawem i podlega karze grzywny lub ograniczenia wolności.
Dokonując zakupu na naszych aukcjach, akceptujesz regulamin.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
-------------------------------------------------------------------------
Odbiór osobisty:
SALON FIRMOWY - GrupaGSM
ul. Św. Gertrudy 3
( obok Poczty Głównej )
31-046 Kraków
--------------------------------------
MAGAZYN FIRMOWY - GrupaGSM
Paszczyna 162H - k. Dębicy (woj. podkarpackie)
-------------------------------------------------------------------------
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

INFORMACJE O NAS: Sprzedażą w tej formie zajmujemy się już od 8 lat. Przez ten okres udało nam się nawiązać owocną współpracę z wieloma klientami. Dlatego nie musicie się niczego obawiać. Staramy się wyszukiwać dla Państwa najlepsze, najtańsze oraz w 100% oryginalne produkty i oferty tak, abyście Państwo kupowali dobre jakościowo produkty nie płacąc jednocześnie całej armii pośredników. ODBIORY OSOBISTE: Sklep Firmowy Kraków: ul. Św. Gertrudy 3 ( obok Poczty Głównej ) 31-046 Kraków Magazyn Firmowy: Paszczyna 162H ( k. Dębicy) 39-207 Brzeźnica Godziny otwarcia: Pon. - Pt.: 10.00 - 18.00 Sobota: 10.00 - 14.00 (nie w każdą sobotę, wiec w przypadku odbiorów osobistych prosimy wcześniej o kontakt) KONTAKT: tel. 606 445 387 email: biuro@grupagsm.pl gadu-gadu: 1750796 Zapraszamy do zakupów!

kontakt

  • 606 445 387
    od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00, sobota (nie każda) 10:00 - 14.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827), Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę Poniżej oraz na Stronie Internetowej Sklepu. 4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem mailowo na adres: allegro@grupagsm.pl (Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem e-mail) lub w formie pisemnej na poniższy adres: GrupaGSM, Paszczyna 162E, 39-207 Brzeźnica 5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 6. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 10. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 12 PLN. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy: a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: PPHU GrupaGSM Paszczyna 162E 39-207 Brzeźnica Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................

reklamacje

1. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. W przypadku sprzedaży akcesoriów do telefonów, tabletów, nawigacji itp. urządzeń, zdjęcia tych akcesoriów w ofertach są wykonane z atrapami. Atrapy tych sprzętów nie stanowią przedmiotu sprzedaży. 3. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach oferty. 4. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, udostępnionym w opisie każdego produktu. 5. Ponadto Sprzedawca jest zawsze odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną. 6. Jeżeli towar ma wadę, Klient może w ramach rękojmi:a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 8. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 9. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować mailowo na adres: allegro@grupagsm.pl lub w formie pisemnej na poniższy adres: GrupaGSM, Paszczyna 162E, 39-207 Brzeźnica. 10. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do Sprzedawcy (na adres Powyżej). 11. W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. 12. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. REALIZACJA GWARANCJI producentów, importerów i dystybutorów: Jabra http://www.jabra.pl/support/warranty-and-service Plantronics http://www.plantronics.com/pl/support/warranty/ Microsoft - Nokia http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/pomoc/ograniczona-gwarancja-producenta/ Samsung http://www.samsung.com/pl/support/warranty/ Sony http://services.sony.pl/support/pl/repair HTC http://www.htc.com/pl/terms/terms-of-use/ Goclever http://www.goclever.com/pl/wsparcie,c3/warunki-gwarancji,a103.html Mio http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx?menuid Navroad http://navroad.com/wp-content/uploads/2014/05/NavRoadMap_User_Manual.pdf Overmax http://www.overmax.eu/informacje-o-gwarancji-2/ Modecom http://www.modecom.pl/serwis_-_rma/wsparcie/ Kruger&Matz http://www.krugermatz.com/pl/i/Gwarancja/12 Motorola http://www.motorolasolutions.com/PL-PL/About/Terms+of+Use Leef http://pl.leefco.com/warranty Pioneer http://www.pioneer.eu/files/support/warranty/cons/CWC0711PL.pl Manta http://www.manta.com.pl/pl/content/17-infolinia Prestigio http://www.prestigio.pl/support/warranty-terms Coyote http://www.coyote.pl/pl/produkty/gwarancja.html Yanosik http://yanosik.pl/faqEvolveohttp://www.evolveo.eu/pl/ogolne-warunki-gwarancji Goodram http://www.goodram.com/pl/o-firmie/warunki-gwarancji/ Parrot http://www.amervox.com/gwarancja.html LG http://www.lg.com/pl/wsparcie Emporia http://www.emporiasklep.pl/sklep,gwarancja