Folia szklana z powłoką oleofobową. Galaxy J5 J500 (6541813234)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,00 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
  • Przesyłka kurierska 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • stan: nowy


Folia szklana z powłoką oleofobową

Samsung Galaxy J5 (J500)

Folia wykonana jest ze specjalnie przetworzonego, hartowanego szkła, aby jak najdokładniej chronić ekran urządzenia przed uderzeniami i zadrapaniami oraz skutecznie łagodzić skutki upadku telefonu.


Wysoka wytrzymałość.
Twardość powierzchni folii osiąga wartość ~9H (wg skali twardości Mohsa). Nawet tak twarde przedmioty, jak klucze, noże, pilniki etc. nie są w stanie jej zarysować.



Powłoka oleofobowa.
Folia posiada powłokę oleofobową (antytłuszczową), która ogranicza pozostawianie np. odcisków palców, a także sprawa, że jest łatwa do wyczyszczenia.


Wysoki poziom właściwości optycznych.
Folia nie przyciemnia ekranu, dzięki wysokiej przepuszczalności światła, a także ogranicza powstawanie refleksów.


Komfort użytkowania.
Jest cienka i doskonale przylega do ekranu, dzięki czemu jego czułość pozostaje bez zmian.


Zdjęcia mają charakter poglądowy.

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 18:00

71 725 49 55

wel.com mobile sp. z o.o.

ul.Godlewskiego 7a/2

54-609 Wrocław

Przesyłki nadajemy w dniu zakupu, jeśli wpłata zostanie zaksięgowana do godziny 14:00

Przesyłka kurierska

Przesyłka za pobraniem: 20zł

Przesyłka kurierska

Przedpłata na konto: 8zł

Poczta Polska

Przedpłata na konto: 7.5

Przesyłka za pobraniem: 19zł

Paczkomat

Przedpłata na konto: 8.6

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta BZ WBK
84 1090 1522 0000 0001 2019 4254

Nr. konta BGŻ S.A.
83 2030 0045 1110 0000 0264 1570

Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru na jednym z naszych stoisk we Wrocławiu.

W takiej sytuacji prosimy przed zakupem o kontakt z wybranym przez Państwa punktem sprzedaży w celu uzyskania informacji o dostępności towaru na danym stoisku.

Biuro Handlowe

ul. Godlewskiego 7A/2, 54-609 Wrocław

telefon: 71 7 254 055 (08:00-18:00 od poniedziałku do piątku)

e- mail: sklep@welcom-mobile.­pl

skype: sklep.wroclaw.welcom

Centrum Handlowe Borek

telefon: 784 409 513 (09:00-21:00 codziennie, w niedziele do 20:00)

e- mail: borek.wroclaw@welcom­- mobile.pl

skype: borek.wroclaw.welcom

Centrum Handlowe Outlet Factory

telefon: 71 725 40 64 (10:00-21:00 codziennie, w niedziele do 20:00)

e- mail: factory.wroclaw@welc­om- mobile.pl

skype: factory.wroclaw.welc­om

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_w-mobile_pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 84 1090 1522 0000 0001 2019 4254
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 83 2030 0045 1110 0000 0264 1570
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Przesyłka kurierska 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Wielka Brytania 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Czechy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Irlandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Rosja 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Słowacja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Szwecja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Holandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Litwa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Białoruś 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Norwegia 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Ukraina 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Włochy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Francja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Belgia 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Dania 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Hiszpania 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Austria 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma wel.com mobile sp. z o.o. jest dystrybutorem modemów oraz routerów 3G/4G do mobilnego internetu, a także akcesoriów do smartfonów i tabletów.Naszymi klientami są takie firmy jak AB S.A., Komputronik S.A., Action S.A., Partner Telekom sp. z o.o. sp. k. W naszej ofercie znajdziecie Państwo urządzenia HSPA+/LTE firm Huawei, ZTE, Teltonika, Option a także akcesoria marek Mercury Goospery czy Remax. Produkty 3G/4G naszej firmy wykorzystywane są w wielu zaawansowanych zastosowaniach np. w systemach alarmowych, monitoringu, transporcie, stacjach paliw, bankomatach, stacjach rowerowych, biletomatach, automatach i innych rozwiązaniach m2m.

kontakt

  • 71 7254955
    Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00
  • 784 409 513
    Stoisko w CH Borek. 09:00 - 21:00, w niedziele do 20:00
  • 662 020 629
    Stoisko w CH Outlet Factory. 10:00 - 21:00, w niedziele do 20:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem.2. Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą:otwarte nośniki programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnychświadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobąZwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.3. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 2, umowę kupna/ sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.4. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.5. wel.com mobile sp. z o.o. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa wel.com mobile sp. z o.o. Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania. Przed zgłoszeniem reklamacji, w celu wykluczenia problemów leżących po stronie sprzętu użytkownika, zaleca się kontakt z Działem Wsparcia Technicznego wel.com mobile sp.z o.o. pod numerem telefonu 71 7254955 lub poprzez email: support@welcom-mobile.pl2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym wel.com mobile sp. z o.o. wskazane jest zgłoszenie reklamacji na email rma@welcom-mobile.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia RMA zostanie nadany numer reklamacji (numer RMA).3. Zgłoszenie RMA powinno zawierać:Dane teleadresowe zgłaszającego (nazwę, adres, telefon kontaktowy, email)Nazwę towaru reklamowanego (producent, model, numer seryjny lub numer IMEI)Datę zakupu towaruJak najbardziej dokładny opis usterkiDane teleadresowe do przesyłki powrotnej (nazwę, adres, telefon kontaktowy, email), jeśli są inne niż dane zgłaszającego4. Numer RMA zostanie nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i świąt).5. Po nadaniu numeru RMA, Klient otrzyma wiadomość mailową, w której załączniku znajdować się będzie etykieta listu przewozowego z numerem RMA potwierdzająca zgłoszenie przesyłki kurierowi. Etykietę należy przykleić na paczkę. W przypadku niemożności wydrukowania etykiety prosimy numer RMA umieścić na liście przewozowym w polu "UWAGI", lub w widocznym miejscu na przesyłce.6. Jeśli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym należy pilnie skontaktować się z obsługą serwisu wel.com mobile sp. z o.o. i wstrzymać z wysłaniem.7. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to modemów, routerów, tabletów, i smartfonów).8. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.9. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym wel.com mobile sp. z o.o. i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.10. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument gwarancyjny lub dowód zakupu. W przypadku ich braku, wel.com mobile sp. z o.o. dopuszcza złożenie reklamacji, o ile zostanie potwierdzony jego zakup w wel.com mobile sp. z o.o.11. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DPDS Polska sp. z o.o. i dokonać prawidłowego zgłoszenia RMA,W przypadku niezasadności reklamacji klient zostanie obciążony kosztami dostarczenia towaru.Po zakończeniu procedury reklamacyjnej towar zostanie odesłany na koszt wel.com mobile sp. z o.o., o ile zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne.12. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej.