Folia ochronna matowa do Samsung Galaxy Tab3 10,1' (6912098821)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3,99 zł
z 6 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 7,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: folia
  • rodzaj: zamiennik

opis


GG: 1120251
GG: 1262777
GG: 2352491
GG: 1146118

allegro@perfect.lodz­.pl
NIP: 725-159-19-01

18 1140 2004 0000 3702 5134 1343
W tytule przelewu proszę podać tylko nick i numer aukcji.
Prośby o wysyłkę za pobraniem, zmianę adresu lub fakturę VAT proszę zgłaszać za pomocą formularza opcji dostawy lub zadanie pytania sprzedającemu NIEZWŁOCZNIE po zalicytowaniu.
Licytacja oznacza, że zgadzasz się z naszymi warunkami podanymi na stronie " o mnie ".
Regulamin
Wysyłka
Reklamacje
Zwroty

Folia ochronna Matte do Samsung Galaxy Tab 3 10.1'' P5210

Producent i model: 3MK 5901571151472
Stan: Fabrycznie nowa, oryginalnie zapakowana
Gwarancja: 3 miesiące
Błyskawiczna wysyłka kurierem lub paczkomatem !!!
Opis:
Matowa folia ochronna redukująca odblaski światła oraz ślady odcisków palców. Zapewnia najlepsze wśród folii matowych odwzorowanie barw.
Chroni urządzenie przed zarysowaniem ekranu oraz redukuje ilość smug widocznych na ekranie. Nie powoduje zmniejszenia jasności oraz czułości wyświetlacza. Folia zabezpieczająca ekran tabletu należy do jego podstawowych zabezpieczeń.
  • Idealna do tabletu - technologia produkcji i użyte komponenty gwarantują szybką i prostą aplikację folii nawet na dużych ekranach tabletów
  • Odporna i specjalistyczna - 3MK Matte dzięki specjalistycznej matowej powierzchni ma wysoką odporność na zabrudzenia, chroni przed odciskami palców i śladami makijażu
  • Redukuje refleksy światła - umożliwia korzystanie z tabletu przy intensywnych promieniach światła oraz w bardzo jasnych pomieszczeniach
  • Świetnie wyposażona - zestaw zawiera folię ochronną, innowacyjne listki Dust-Fix oraz niepylącą ściereczkę Clean-Edge
Specyfikacja:

Rodzaj matowa
Pasuje do Samsung Galaxy Tab 3 10.1'' P5210
Przekątna ekranu 10,1"




Zobacz inne moje aukcje Pozostałe aukcje »
© Aplon
Dostawa i płatność
od 7,00 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,01 zł
kolejna sztuka
0,01 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
15,01 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
18,01 zł
kolejna sztuka
0,01 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
1-2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Przesyłki kurierskie wysyłane są NATYCHMIAST po zaksięgowaniu wpłaty (w dni robocze). Dzięki temu przesyłkę z urządzeniem możesz otrzymać już następnego dnia po zakupie! Przesyłki pocztowe wysyłane są 2 razy w tygodniu,jest to tańsza forma dostawy ale czas oczekiwania będzie dłuższy niż paczki kurierskiej Przesyłki do Paczkomatów wysyłamy codziennie w dni robocze. Większość towaru dostępna jest od ręki w sklepie.Odbiór osobisty możliwy jest po potwierdzeniu dostępności towaru.

Punkty odbioru

PERFECT Komputery
Łomżyńska 11
93-176 Łódź
woj. łódzkie
email: allegro@perfect.lodz.pl
tel.: 42 636 83 13

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Perfect Komputery Serwis
Łomżyńska 11
93-176 Łódź
Dodatkowe informacje

 

Dział reklamacji znajduje się w siedzibie Sprzedającego. Reklamacje można zgłaszać telefonicznie pod numerem +42 637 28 66 lub mailowo na adres serwis@perfect.lodz.pl lub osobiście albo listownie pod adresem 93-176 Łódź ul. Łomżyńska 11.


W przypadku wysyłki towaru do serwisu prosimy o naniesienie na paczkę numeru RMA otrzymanego od działu serwisu. Prosimy o dołaczenie do przesyłki dokumentu zakupu, dokładnego opisu usterki oraz danych kontaktowych (dane osobowe, adres, telefon, mail,  adres do odesłania).  


Składana reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta
  • okoliczności uzasadniające reklamację

Sprzedający rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na podany przez Klienta adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej.


Towary mogą być reklamowane w trybie:

  • gwarancyjnym - jeżeli posiadają gwarancję sprzedawcy lub producenta – informacja o istnieniu gwarancji i jej ewentualnej długości podawana jest na karcie produktu. Szczegóły dotyczące realizacji reklamacji z tytułu gwarancji zostały opisane w zakładce "Warunki gwarancji”. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru o ile nie świadczy naprawy w miejscu zamieszkania Klienta. Aby zrealizować uprawnienia z gwarancji producenta nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji za pośrednictwem sprzedawcy. Bezpośrednie zgłoszenie usterki do serwisu producenta wydatnie skraca czas realizacji procesu naprawy gwarancyjnej.
  • rękojmi dla konsumentów - Kupujący będący konsumentem ma również prawo do reklamowania towarów z tytułu rękojmi. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to Kupujący ma prawo korzystając z trybu rękojmi odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki.

Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcie wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna. Koszty transportu w procedurze reklamacji z tytułu rękojmi ponosi Sprzedawca.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Perfect Komputery Zwroty
Łomżyńska 11
93-176 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z przepisami polskiego prawa towar kupowany wysyłkowo przez konsumenta (osoba fizyczna nie dokonująca zakupu do celów działalności gospodarczej) może zostać zwrócony w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostawy maksymalnie do wysokości zwykłego najtańszego oferowanego przez Sprzedawcę sposobu dostarczenia zwracanej rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru przez Klienta. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Kupujący (chyba że kupujący jednoznacznie wyrazi zgodę na alternatywną formę zwrotu, która nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi dodatkowymi kosztami) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku zwrotu towaru w trybie określonym powyżej klient zawiadamia sprzedawcę w terminie 14 dni od otrzymania towaru o zwrocie (w siedzibie firmy, telefonicznie, listownie lub mailowo na adres serwis@perfect.lodz.pl). W celu identyfikacji zwracanego towaru Klient otrzymuje numer zwrotu RMA do naniesienia na przesyłkę, a następnie w ciągu 14 dni odsyła towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu lub oddaje go w siedzibie firmy. Brak formularza zwrotu lub numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie towaru. Procedura ta nie ma zastosowania w przypadku zakupu towarów dla celów prowadzonej działalności gospodarczej (nabywca nie będący konsumentem w rozumieniu przepisów prawa). LINK do przykładowego formularza odstąpienia: http://www.tan.io/Usr/o/formularz_zwrotu.PDF lub http://www.tan.io/Usr/o/formularz_zwrotu.doc Koszty odesłania produktów które ze względu na swój charakter nie mogą być odesłane w zwykłym trybie Pocztą Polską, przy odstąpieniu od umowy (ponoszone przez Klienta): * do 30 kg i do 0.15m2 – 20 zł brutto * do 30 kg i od 0.15m2 do 0.3m2 - 30 zł brutto * od 30 kg do 100 kg i do 0.6m3 – 90 zł brutto * od 30 kg do 500 kg i do 2.0m3 – 150 zł brutto Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pozostałe informacje dotyczące zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu który otrzymaliście Państwo w mailu informującym o zakupie towaru.

O sprzedającym
perfect_
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

20513

 

109

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 42 636 83 13
  • 519 342 675
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Klientów z Łodzi i okolic zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu komputerowego. Znajduje się on w Łodzi na ulicy Łomżyńskiej 11. Jest to ulica między ulicą Dąbrowskiego, a ulicą Zarzewską, na wysokości stadionu Metalowiec.

Możliwość parkowania bezpośrednio na ulicy Łomżyńskiej.

ODBIÓR OSOBISTY

Umożliwiamy odbiór  osobisty wylicytowanych towarów w siedzibie firmy w Łodzi, w godzinach pracy sklepu, po uprzednim potwierdzeniu mailowym lub telefonicznym dostępności towaru.

Przy zakupie proszę o podanie sprzedawcy nicka z Allegro.

Nie przyjmujemy płatności kartami płatniczymi.

Można płacić gotówką w kasie firmy lub dokonywać płatności przelewem tradycyjnym lub PayU. W przypadku odbioru osobistego przedmiotu, za który zapłacono przelewem tradycyjnym lub PayU dane osoby odbierającej muszą być identyczne z danymi płacącego, który   licytował. Innym osobom towar może być wydany jedynie w przypadku otrzymania informacji o osobie upoważnionej do odebrania towaru za pośrednictwem formularza Allegro do kontaktu ze sprzedającym. Towar można odebrać PO wpłynięciu przelewu na nasze konto.

Nie gwarantujemy dostępności towaru odbieranego bez potwierdzenia w terminie późniejszym niż 7 dni od  momentu licytacji.

  

WYSYŁKA

Płatności za wylicytowane przedmioty powiększone o koszty wysyłki proszę dokonywać na firmowe konto bankowe.

18 1140 2004 0000 3702 5134 1343

Koszty przesyłki podawane są w informacjach o dostawie w każdej aukcji. Przy zakupie kilku przedmiotów prosimy o kontakt w celu ustalenia kwoty za transport (najczęściej jest to najwyższy z kosztów z poszczególnych przedmiotów). W tytule wpłaty proszę podać tylko swój nick i numer aukcji.

Proszę nie przesyłać kopii ani zdjęć poleceń wpłaty, na ich podstawie nie dokonamy wysyłki towaru, wysyłki są realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Jeśli produkt ma być wysłany za pobraniem proszę poinformować nas o tym za pomocą formularza opcji dostawy lub poprzez zadanie PYTANIA sprzedającemu w Allegro. Prosimy wysyłać wiadomość bezpośrednio po licytacji, w innym wypadku może to opóźnić wysłanie przedmiotu.

Nie wysyłamy przedmiotów w soboty, niedziele oraz w święta. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Paczkomatów Inpost oraz Poczty Polskiej.

Polecamy klientom wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłka w ciągu maksymalnie 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Paczka dociera do odbiorcy w 95% przypadków następnego dnia roboczego po wysyłce. Wysyłki kurierem odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku. Przesyłki są ubezpieczone, jest możliwość śledzenia statusu przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego.

Przy niedużych kwotach możliwa wysyłka Pocztą Polską. Paczka dociera do odbiorcy średnio w ciągu 1-5 dni (regulamin poczty dopuszcza termin do 14 dni roboczych).  Przesyłki priorytetowe maja szansę dotrzeć już następnego dnia od wysłania, przesyłki ekonomiczne docierają po co najmniej 3 dniach. Wysyłki pocztą dokonywane są 2 razy w tygodniu.

Wysyłki przez Paczkomaty odbywają się codziennie w dni robocze. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona  do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Przy przyjmowaniu dostawy towaru prosimy o sprawdzenie taśm zabezpieczających przesyłkę oraz czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia towaru w paczce należy sporządzić protokół szkody.

Zamówienia zawsze realizowane są w możliwie jak najkrótszym czasie. Maksymalny termin realizacji zamówienia (wysyłki z naszego magazynu) to 7 dni.

W przypadku wątpliwości co do opisu technicznego lub publikowanych zdjęć

prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.

Jako kupujący wystawiam komentarze pierwszy, jako sprzedający w drugiej kolejności.

Wszelkie znaki towarowe użyte w opisach aukcji są własnością ich poszczególnych właścicieli.

ZMIANA ADRESU

Jeśli towar ma być wysłany na inny adres niż ten podany w Allegro proszę skorzystać z formularza opcji dostawy.

Informacje przesłane w inny sposób będą ze względów bezpieczeństwa ignorowane, a co za tym idzie wysyłka zostanie dokonana na adres otrzymany z Allegro.

FAKTURY VAT

Jeśli wraz z towarem ma być wysłana faktura VAT proszę umieścić tą informację w formularzu opcji dostawy. Informacje przesłane w inny sposób będą ignorowane, a do transakcji wystawiony zostanie paragon. Chęć otrzymania faktury proszę zgłaszać  bezpośrednio po dokonanym zakupie.

W przypadku zakupu towarów do celów prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z Kodeksem Cywilnym rękojmia zostaje wyłączona za obustronną zgodą [art. 558 Kodeksu Cywilnego]