FM Pure 424 - Perfumy damskie Weil Greed_y Essence (6999788609)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
33,90 zł
z 1000 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 499 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ostrowiec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna marka
  • pojemność: 31 ml - 50 ml
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak

Opis

Na tej Aukcji Kupujesz

FM Pure 424 - Perfumy damskie - 50ml

Charakter: nastrojowy, baśniowy, pełen ekspresji
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: mandarynka, jabłko, brzoskwinia
Nuta serca: jaśmin, lilia, konwalia
Nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo, heliotrop
Typ: Tajemnicze

Pojemność: 50 ml

Zaperfumowanie: 20%
Perfumy Federico Mahora przedstawiają kolekcję PURE, charakteryzującą się dużym wyborem atrakcyjnych zapachów perfum podkreślających osobowość. Zapachy powstały z inspiracji czerpanych ze sztuki, filozofii czy nowych technologii oraz codziennych emocji towarzyszących nam każdego dnia. Niebywały a jednocześnie prosty kształt flakonu o pojemności 50 ml, zachwyci każdego posiadacza.




Zapraszamy na inne nasze aukcje. Za przesyłkę płacisz tylko raz!

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Ostrowiec, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u AlleRabacik-pl za co najmniej 499.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PDP
Ogrody 38 lok.16
27-400 Ostrowiec Św.
Dodatkowe informacje

 

 Zasady składania reklamacji


I. JAKIE PRODUKTY PODLEGAJĄ REKLAMACJI?  
Reklamacji podlegają produkty kupione od Sprzedawcy, które są wadliwe. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.  
Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. 
Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz: - nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. telefon przerywa połączenia, naczynie żaroodporne pęka pod wpływem wysokiej temperatury; - nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np. urządzenie medyczne nie ma właściwości leczniczych opisywanych przez pracownika sklepu; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia – np. zegarek nie jest wodoodporny na głębokości większej niż 20 m, a konsument przed zakupem poinformował sprzedawcę, że ma zamiar nurkować powyżej takich głębokości; - została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie.  
Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar: - jest własnością osoby trzeciej – np. pochodzi z kradzieży; - jest obciążony prawem osoby trzeciej – np. osobie trzeciej przysługuje prawo pierwokupu; - cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu – np. został zabezpieczony w postępowaniu karnym jako dowód w sprawie. Ponadto reklamację można złożyć w przypadku braku dostawy zamówionego Produktu czy też dostawy innych towarów niż zamówione.  

II. W JAKIM TERMINIE I W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?  
1. Reklamację należy złożyć:
a) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, jeżeli kupującym nie jest konsument (tj. osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), a przedmiotem reklamacji są wady, usterki lub uszkodzenia mechaniczne rzeczy powstałe z przyczyn niezależnych od kupującego oraz w przypadku niezgodności Produktu ze złożonym zamówieniem, przy czym w przypadku, gdy Produkty zostały zakupione poza Salonami Sprzedaży, reklamację należy złożyć po uprzednim spisaniu protokołu w obecności kuriera, na otrzymanym od niego formularzu, a jeżeli kurier nie dysponuje formularzem protokołu, należy spisać protokół w jego obecności;  
b) w terminie jednego roku od stwierdzenia wady towaru, jeżeli przedmiotem reklamacji jest wada towaru, a kupującym jest konsument, jednak nie później niż przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu;  
c) w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku towaru żywnościowego paczkowanego oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, jednak nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru żywnościowego lub terminu jego przydatności do spożycia.  
2. Należy pamiętać, aby protokół, o którym mowa w pkt. 1 lit. a powyżej, został podpisany przez odbiorcę przesyłki oraz kuriera. Oryginał protokołu należy pozostawić kurierowi, zaś jego kopię zachować i dołączyć do reklamacji. W protokole należy wskazać:  
a) Dane Kupującego (tj. imię i nazwisko), w przypadku firmy (tj. imię i nazwisko, nazwę przedsiębiorstwa) 

b) Numer Oferty, na której zostało złożone zamówienie, 

c) adres siedziby/zakładu, 

d) adres korespondencyjny Kupującego, jeżeli jest inny od adresu siedziby/zakładu głównego, 

e) datę otrzymania przesyłki zawierającej Produkty, 

f) datę sporządzenia protokołu szkody, 

g) rodzaj szkody: • uszkodzone opakowanie zewnętrzne, brak szkody w towarze, • uszkodzenie towaru – opis, • braki towaru – opis, • towar inny niż zamówiony – opis, 

h) imię i nazwisko odbiorcy przesyłki, jeżeli nie jest nim Kupujący, który złożył zamówienie,

 i) numer zamówienia/ nr oferty, 

j) kod (numer) lub nazwę zamawianego Produktu, 

k) numer przesyłki. O spisaniu protokołu należy niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę przesyłając skan protokołu pocztą elektroniczną na adres: reklamacjepdp@gmail.com.     
3. Reklamacje mogą być składane: 

a) na piśmie i przesłane na adres: „PDP”, Ogrody 38 lok.16,  27-400 Ostrowiec Św. 

b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacjepdp@gmail.com,  
4. Reklamacja powinna zawierać: 

a) imię i nazwisko/firmę Kupującego, 

b) Login Allegro, na który zostało złożone zamówienie, 

c) adres zameldowania/siedziby/zakładu głównego Kupującego, 

d) adres korespondencyjny Kupującego, jeżeli jest inny od adresu zameldowania/siedziby/zakładu głównego, 

e) numer telefonu kontaktowego, 

f) numer rachunku bankowego i nazwa banku, na który ma nastąpić ewentualny zwrot równowartości ceny zapłaconej za Produkt  oraz innych kosztów, 

g) numer i datę złożenia zamówienia, 

h) datę otrzymania przesyłki/wydania Produktu, 

i) datę ujawnienia się wady Produktu, 

j) numer faktury VAT / PARAGON, 

k) wskazanie przedmiotu reklamacji wraz z opisem wad, 

l) podpis Kupującego, jeżeli reklamacja składana jest w formie pisemnej.  
Dla Państwa wygody przygotowaliśmy formularz reklamacji, z którego możecie Państwo skorzystać, składając reklamację.  
Do pobrania pod adresem-> http://allerabacik.pl/public/upload/pages/22/1517046485formularz_reklamacji.pdf  
5. W przypadku określonym pkt. 1 lit. a) powyżej, do reklamacji należy dołączyć kopię protokołu.  
6. Wraz ze składaną reklamacją (z wyjątkiem reklamacji z powodu braku dostawy zamówionego Produktu ) prosimy Państwa o odesłanie do Sprzedawcy podlegającego reklamacji Produktu  (na adres: Dział Reklamacji, „PDP”, Ogrody 38 lok. 16. ; 27-400 Ostrowiec Św.). Na przesyłce, oprócz adresata, należy wskazać nadawcę i jego adres. Prosimy również o zapakowanie podlegającego reklamacji towaru w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniami. Koszty przesyłki ponosi  Kupujący, składający reklamację. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nieopłaconych, tzw. za pobraniem, (na koszt odbiorcy przesyłki) Jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, Sprzedawca zwraca równowartość poniesionych kosztów przesyłki, przy czym to od Kupującego zależy, czy powyższą kwotę chce otrzymać w formie pieniężnej, czy przeznaczyć ją na wybrane przez niego Produkty.     
7. Jeżeli reklamacja nie zawiera wszystkich elementów wskazanych w pkt. 4-6 powyżej, a kupującym nie jest konsument, reklamacja nie podlega rozpatrzeniu.  


III. W JAKIM TERMINIE REKLAMACJA ZOSTAJE ROZPATRZONA?  
Dział Reklamacji rozpatruje reklamację w terminie:  
1. 14 dni od dnia złożenia reklamacji – jeżeli kupującym jest konsument;  
2. 30 dni od dnia otrzymania zareklamowanego Produktu wraz z reklamacją, a w sytuacjach opisanych w pkt. 1 lit. a) powyżej, dodatkowo wraz z kopią protokołu – jeżeli kupującym nie jest konsument;  
3. 30 dni od dnia złożenia reklamacji – w przypadku braku dostawy zamówionego Produktu, jeżeli kupującym nie jest konsument.  


IV. CO DZIEJE SIĘ W PRZYPADKU, GDY REKLAMACJA JEST UZASADNIONA? Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, wówczas Sprzedawca dokonuje nieodpłatnej naprawy bądź wymiany na nowy Produkt. Jeżeli Kupujący wyrazi taką wolę, istnieje również możliwość uzyskania innego Produktu w tej samej cenie albo zwrotu równowartości zapłaconej ceny za podlegający reklamacji towar. Ponadto Sprzedawca zwraca Kupującemu koszty poniesione przez niego w związku z reklamacją (w szczególności równowartość kosztów poniesionych na przesłanie wadliwych towarów do Sprzedawcy). W przypadku, gdy kupujący wyrazi zgodę, istnieje również możliwość otrzymania innego Produktu  w cenie odpowiadającej równowartości poniesionych przez Kupującego kosztów (wskazanych w zdaniu poprzedzającym)  
V. UPRAWNIENIA KONSUMENTA PO ZAKOŃCZENIU PROCEDURY REKLAMACYJNEJ. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PDP
Ogrody 38 lok.16
27-400 Ostrowiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

KIEDY MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY SPRZEDAŻY ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW?
Kupujący będący konsumentem (tj. osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) może odstąpić od umowy sprzedaży produktów, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać pod adresem: http://allerabacik.pl/public/upload/pages/22/1517046498wzor_oswiadczenia_dla_konsumentow_o_odstapieniu_od_umowy_sprzedazy_zawartej_na_odleglosc.pdf

 Termin na złożenie tego oświadczenia wynosi 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do jego złożenia.    

2.  W razie odstąpienia od umowy sprzedaży zamówionych produktów, umowa jest uważana za niezawartą.  
a)  Konsument ma obowiązek zwrócić zamówione produkty niezwłocznie do Sprzedawcy jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, przesyłką pocztową. b)  Sprzedawca zwraca konsumentowi, który odstąpił od umowy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki do konsumenta do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez Sprzedawcę.  
c) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania przesyłki z zamówionymi produktami z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  
3.  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania i przesyłki).  
4.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  
5.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.   

O sprzedającym
AlleRabacik-pl
97,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

376

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 663****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

REGULAMIN  

1.  Realizujemy zamówienia i nadajemy przesyłki jedynie na terytorium Polski. W przypadku wskazania jako adresu doręczenia przesyłki adresu poza granicami Polski, zamówienie nie zostanie zrealizowane.  


2.  Przesyłki, w zależności od wyboru zamawiającego, są dostarczane przez firmę kurierską InPost od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).  


3.  Zamówienia złożone zarówno drogą telefoniczną, elektroniczną, jak i w sklepie internetowym w danym dniu:  

a) do godziny 11:00 (dotyczy zamówień złożonych w dni robocze: od poniedziałku do piątku) są zwykle przekazywane do realizacji jeszcze tego samego dnia,  

b) po godzinie 11:00 oraz w soboty, niedziele i inne dni wolne od pracy – są przekazywane do realizacji w najbliższym dniu roboczym.  


4.  Zamówienia są przekazywane do wysyłki firmom doręczającym w ciągu 24h do maksymalnie 3 dni roboczych od ich złożenia.  


5.  Firma doręczająca na dostarczenie przesyłki do adresata ma czas: 

a) do 3 dni roboczych w przypadku przesyłki kurierskiej lub usługi paczkomaty 24/7 

b) do 6 dni roboczych w przypadku przesyłki mini paczka InPost e-commerce 


6.  Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji (tel. 663-246-703 lub napisz do nas: reklamacjepdp@gmail.com) 


7.  Dział Zamówień pracuje w dni robocze, tj.: od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do godziny 15:00. W soboty i niedziele oraz pozostałe dni wolne od pracy Dział Zamówień nie pracuje.  


8.  W przypadku złożenia zamówienia po godzinach pracy Działu Zamówień (tj. odpowiednio po godzinie 15:00  lub w dniu wolnym dla Działu Zamówień od pracy), zamówienie jest przyjmowane do realizacji w najbliższym dniu roboczym. 


Zapraszamy do odwiedzenia naszych sklepów internetowych: www.przystandlapiekna.com oraz www.allerabacik.pl  Czeka tam mnóstwo atrakcyjnych promocji i wyprzedaży! 

Pozostałe informacje

U nas możesz kupować produkty jeszcze taniej! Zapraszamy do naszego sklepu online: www.AlleRabacik.pl Czekają extra promocje oraz dodatkowe kody rabatowe! Zapisz się do newslettera i korzystaj z okazji!
Wyświetlenia:10
Numer oferty:6999788609
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Na czasie