FloorService Pflegeol 1l - olej piel. **WARSZAWA** (6481665723)

zakończona
134,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 19,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 22,00 zł
  • Przesyłka kurierska 23,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • uszkodzony: nie


Kontakt:

Telefon: 508-346-669, (22) 629 25 35
E-mail: sklep@parkietypetlak.pl


ul. Bartycka 26
pawilon 84,
00-716 Warszawa


Przelew z góry lub



Wysyłka:

Towar wysyłamy pocztą polską oraz kurierem DPD

Odbiór osobisty:

Odbiór osobisty możliwy w pawilonie handlowym Parkiety Pętlak – ul. Bartycka 26 pawilon 84, w tygodniu w godzinach 10-18, soboty 10-15. Prosimy o wcześniejszą informację w celu przygotowania towaru do odbioru.



Mariusz Pętlak
M&P Profesjonalne
Usługi Rem-Bud

Krasnobrodzka 4/35
03-214 Warszawa
REGON: 140067145
NIP: 524-250-16-59


Witamy na naszej aukcji dotyczącej

OVERMAT FLOORSERVICE PFLEGEOL 1l.

Oleju konserwującego na bazie olejów roślinnych i wosków.

OLEJ KONSERWUJĄCY FLOORSERVICE jest wysokiej jakości produktem do konserwacji wszelkich powierzchni olejowanych. Jest odporny na działanie wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków, mleka i wody, zgodnie z wymogami normy DIN 68861 1A. Odporny na ślinę i pot, zgodnie z wymogami normy DIN 53160. Spełnia również wymogi normy EN71, dotyczącej bezpieczeństwa zabawek

Olej, dostępny jest również w kolorze białym. Prosimy o zaznaczenie w komentarzu, którą wersję Państwo wybierają. W razie braku informacji, wysłany zostanie olej naturalny.

Zastosowanie:

Nadaje się do wszystkich olejowanych powierzchni wewnątrz budynku np. desek podłogowych, parkietów i podłóg korkowych. Przy regularnym stosowaniu zapobiega tworzeniu się „szlaków komunikacyjnych”.

Sposób użycia:

Przed użyciem dobrze wymieszać. PFLEGEOL jest gotowy do użycia. Powierzchnia musi być sucha i nie może być zabrudzona kurzem ani tłuszczem. Najpierw wyczyścić powierzchnię neutralnym środkiem czyszczącym (FloorService Parketreiniger). Pozostawić do całkowitego wyschnięcia.

Nakładanie:

PFLEGEOL nanieść cienko i równomiernie, zgodnie z kierunkiem słojów drewna przy pomocy szmatki nie pozostawiającej włosków np. bawełnianej. W przypadku duzych powierzchni, spryskać podłogę preparatem FloorService Pflegeol, a następnie wetrzeć olej za pomocą maszyny polerującej używając grubego białego pada. Należy zapewnić odpowiednie wietrzenie. Częstotliwość stosowania oleju jest zależna od intensywności użytkowania podłogi (proszę zapoznać się z ulotką dotyczącą pielęgnacji).

Czas schnięcia:

Od 6 do 12 godzin, w zależności od temperatury otoczenia oraz wentylacji.

Temperatura pracy:

Powyżej 16oC

Wydajność:

1 litr = około 70m2 przy jednej warstwie.

Przechowywanie:

W suchym i chłodnym miejscu. W przypadku już otwartego opakowania może pojawić się kożuch. Kożuch musi zostać zdjęty przed ponownym użyciem.

WAŻNE!!!

Ze względu na ryzyko powstania samozapłonu, szmatki przesiąknięte preparatem należy włożyć do wody. Następnie mogą zostać usunięte wraz z innymi odpadami.

CENA BRUTTO (z VAT-em 23%) za opakowanie o pojemności 1 litra - do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

UWAGA!!!

Odbiór osobisty możliwy w pawilonie handlowym Parkiety Pętlak – ul. Bartycka 26 pawilon 84, w tygodniu w godzinach 10-18, soboty 10-15. Prosimy o wcześniejszą informację w celu przygotowania towaru do odbioru.

Kontakt: (22) 629-25-35, 508-346-669; @: sklep@parkietypetlak­.pl

Jeśli z jakiegoś powodu w naszej ofercie nie znaleźli Państwo produktu, zachęcamy do kontaktu – jesteśmy pewni, że go dla Państwa zdobędziemy!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 58 1160 2202 0000 0000 6424 0144
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Towary mogą posiadać gwarancję producenta, importera obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość Towarów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do Towarów oraz na stronach internetowych producentów. Klient nabywający Towar ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Towaru. Towar reklamowany z zastrzeżeniem ustępu 1 musi być zwrócony w stanie w jakim się znajdował w momencie dostawy do Klienta. W razie wątpliwości za Towar będący w stanie w jakim się znajdował w momencie dostawy do Klienta nie uznaje się Towaru: w nie oryginalnym opakowaniu, w oznaczonym lub uszkodzonym opakowaniu, podlegającego zużyciu, z brakującą dokumentacją dotyczącą rękojmi/gwarancji; Wady Towaru zostaną uwzględnione przez Sprzedawcę w następujących przypadkach: uszkodzenie lub utrata Towaru nastąpiła podczas przewozu, występuje niedobór Towaru, a Klient powiadomił o tym fakcie Sprzedającego w terminie 48 godzin od daty dostawy. Z zastrzeżeniem ustępu 2 i 3 Towar zostanie wymieniony, gdy jego wadliwość zostanie dowiedziona Sprzedawcy w sposób niebudzący wątpliwości. Sprzedawca nie uwzględnia roszczeń o zwrot poniesionych wydatków, naprawienia szkody lub innej straty lub szkody następczej, a wszelka odpowiedzialność w tym zakresie jest w sposób wyraźny wyłączona. Klient zwraca reklamowany Towar na swój koszt. Wszelkie niezgodności w Dowodzie zakupu muszą być zgłoszone w formie pisemnej Sprzedawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia Dowodu zakupu . Reklamacje będą rozpatrywane po dostarczeniu wadliwego Towaru wraz z Dowodem zakupu. Termin na rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 30 dni. Wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.