Flexipads gąbka polerska BLADE zielona twarda na r (7061599679)

12 dni do końca
cena kup teraz
25,90 zł
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 7,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy od 349 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Flexipads

opis

Kontakt

AutoNaBlask
Profesjonalne kosmetyki samochodowe
ul. Głuszyna 58 Poznań
sklep@autonablask.pl

tel. Karol 502 – 715 – 709
tel. Magazyn 573 - 288 - 725

Dostawa

Kurier DPD
12,99 zł
Paczkomaty InPost
6,99 zł

Flexipads gąbka polerska BLADE zielona twarda na rzep 80mm

25.90 PLN

140-180mm


Gąbka polerska twarda, zielona, na rzep, linia BLADE. Posiada powierzchnię, dzięki której pasta polerska jest rozprowadzana równomiernie, według całej powierzchni gąbki. Taka struktura gąbki zapobiega "punktowej" pracy i eksploatacji gąbki.

  • Producent: Flexipads

szampon samochodowy piana aktyna piana neutralna neutralne ph glinka mikrofibra rękawica do mycia gąbka polerska maszyna polerka pianownica wosk carnauba poorboys poorboy's meguiars meguiar's valet pro gyeon fluffy fluffer 40x40 kwarc powłoka kwarcowa zapach odświeżacz butelka środki chemiczne kosmetyki samochodowe Poznań pasta polerska wosk w paście odżywka politura aplikator zymol chemical guys guy's płyn do szyb anty fog zapachy samochodowe czyszczenie plastików deski rozdzielczej pranie tapicerki szczotka do felg ręcznik do osuszania auta samochodu apc renowacja lamp reflektorów opony felgi czernidło do opon

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,00 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u AutoNaBlask za co najmniej 349,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Poznań - Starołęka
ul. Głuszyna 58
61-343 Poznań
woj. wielkopolskie
email: sklep@autonablask.pl
tel.: 502715709

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ANB CENTER KAROL WIECZOREK
UL. OŚWIĘCIMSKA 36A
61-343 POZNAŃ
Dodatkowe informacje

 

1. REKLAMACJA TOWARU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży.

Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład:

·  pisemnie na adres: ul. Oświęcimska 36a, 61-343 Poznań;

·  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@autonablask.pl;

Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Oświęcimska 36a, 61-343 Poznań. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

· Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

· Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

· Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ANB CENTER KAROL WECZOREK
UL. OŚWIĘCIMSKA 36A
61-343 POZNAŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Oświęcimska 36a, 61-343 Poznań; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@autonablask.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Adresat: ANB CENTER KAROL WIECZOREK ul. Oświęcimska 36a, 61-343 Poznań AutoNaBlask sklep@autonablask.pl 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data (*) Niepotrzebne skreślić.

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Biegterminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

 - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 

Zwrot wzajemnych świadczeń 

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy , zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Oświęcimska 36a, 61-343 Poznań. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwekoszty odstąpienia od umowy 

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy -Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) oświadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
AutoNaBlask
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

833

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 502715709
  • 573288725
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym jest KAROL WIECZOREK prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ANB CENTER KAROL WIECZOREK wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 7822232013, REGON: 301968384. 

Dane kontaktowe Sprzedającego:   

• adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Oświęcimska 36a, 61-343 Poznań,  

• adres poczty elektronicznej: sklep@autonablask.pl,  

Nazwa Konta Sprzedającego na Allegro:

 AutoNaBlask Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim 

Pozostałe informacje

INFORMACJE DODATKOWE NA STRONIE SPRZEDAJĄCEGO AUTO NA BLASK W SERWISIE ALLEGRO.PL

KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU

Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji.

Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 4 dni roboczych, chyba że w

opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy

Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo

płatności za pomocą systemu Pay U - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta

rozliczeniowego Sprzedającego.  - w przypadku wyboru przez Kupującego

sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru

przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru

przez Kupującego w terminie do 4 dni roboczych, chyba że w opisie danej

Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do

odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób

- w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu Pay U - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego.  - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobrani owa. - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Oświęcimska 36 a, 61-343 Poznań – w dni robocze, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące

możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych

sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do

tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych

powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do

których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich

Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi

Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

www.uokik.gov.pl/spory konsumenckie.php

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  Kupujący będący

konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowychsposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora

Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o

Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie

postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między

Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji

prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w

siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich

Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

- Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między

Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego

(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań

statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację

Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz

przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email

porady@dlakonsumentow.pl.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących

nie będących konsumentami.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na

Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz

niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w

takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie

Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za

opóźnienie w przewozie przesyłki.

W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący

nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób

przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu

nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich

czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Zgodnie z art. 558 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z

tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje

wyłączona.

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego

konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w

ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do

wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie

więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi

odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za

typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi

odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie

będącego konsumentem.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym

konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę

Sprzedającego.

DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach

Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na

wstępie niniejszej strony O mnie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje

od Grupy Allegro.

Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych

osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.).

Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy

oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z

przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży

zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych

osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest

stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli

Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także

w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową

lub przesyłką kurierską (w tym przesyłka paczkomatową), Sprzedający udostępnia

zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi

realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich

poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych,

które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego.

W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną

wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres

Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony O mnie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek

niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do

udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości

udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane

niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo

wskazane na stronie internetowej Allegro.

9. INNE INFORMACJE

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i

Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące

działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na

stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru

danej Transakcji, określa między innymi:

- czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy

- skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty

- zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie

treści zawieranej umowy

- metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we

wprowadzanych danych.

- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

- warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

- warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą

elektroniczną,

- tryb postępowania reklamacyjnego,

- dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług

drogą elektroniczną

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami

skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie strony.