Fleshlight - PhoneStrap - DYSKRECJA (6910995745)

zakończona
108,55 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Nowy Sącz, Polska
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • materiał: inny

Fleshlight - PhoneStrap



PhoneStrap od Fleshlight to solidna podstawka na smartfona lub tablet, którą można przypiąć do nogi, stwarzając możliwość swobodnego patrzenia w ekran bez konieczności angażowania rąk.

Fleshlight od wielu lat dostarcza konsumentom wysokiej jakości „tuby rozkoszy”. W ich ofercie znajdują się nie tylko masturbatory inspirowane prawdziwymi gwiazdami filmów dla dorosłych, ale także cała gama narzędzi, które sprawią że zabawa rękami nabierze nowego wymiaru. Nie łatwo zrobić sobie dobrze jednocześnie żonglując smarfonem czy tabletem, dlatego Fleshlight opracował rozwiązanie które całkowicie zrewolucjonizuje zabawy solo!

PhoneStrap to przede wszystkim narzędzie bardzo wszechstronne. Dzięki niemu możesz cieszyć się oglądaniem meczu w podróży, bez konieczności ciągłego trzymania ekranu. PhoneStrap bezpiecznie podtrzyma Twoje urządzenie abyś mógł je mieć zawsze pod ręką, np. jako drugi ekran, gdy akurat w telewizji lecą reklamy, albo nagle będziesz chciał coś sprawdzić w Internecie. Możesz także przenieść telewizję wszędzie tam, gdzie się akurat znajdujesz, przypinając Phonestrap np. do nogi za pomocą regulowanego paska. Od dziś możesz prowadzić wideorozmowy ze swoim partnerem czy partnerką w dowolnym miejscu, z bardziej sugestywnego kąta, który pozwoli pokazać dużo więcej niż tylko twarz. Wreszcie PhoneStrap uwalnia ręce, których możesz użyć np. do zabawy innymi produktami Fleshlight!

Opakowanie zawiera:

- klips do smartfona na podstawce

- rozszerzenie podstawki na tablet do 5,5” szerokości

- pasek z regulacją do 67cm obwodu




wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

F.H.U. "ADPHON"
Pisarzowa 487
34-653 Pisarzowa
NIP: 737-214-13-67
REGON: 122446879

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.U. "ADPHON"
Pisarzowa 487
34-653 Pisarzowa
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

upujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro.adphon@outlook.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.