FIZELINA WIGOFIL WŁÓKNINA PODBICIOWA 15g 1000mb (6950731558)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
530,00 zł
z 500 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,60 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,50 zł
  • lokalizacja: Zielonka, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

opis

530 zł/szt.

FIZELINA / WIGOFIL / LUTRASIL BEZ KLEJU

Oferowana przez nas fizelina jest miękka, przewiewna, nie siepie się, łatwo poddaje się krojeniu i szyciu, jest wytrzymała, równomiernie rozciąga się w każdym kierunku, dzięki czemu nie powstają w niej dziury. Przez długi czas nie traci swoich właściwości. Można ją prać w w temp. 40°C.

W NASZYM SKLEPIE POSIADAMY TAKŻE FIZELINĘ
O INNEJ GRAMATURZE


CECHY PRODUKTU:

- duża wytrzymałość na rozciąganie, rozrywanie,

ścieranie

- wysoka przepuszczalność powietrza oraz wody

ZASTOSOWANIE:

- tapicerstwo

- przy produkcji materacy

- kaletnictwo

- rękodzieło

- torby ekologiczne

- ogrodnictwie (jako agrowłóknina)

PREZENTOWANE ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ FIZELINĘ

O WYŻSZEJ GRAMATURZE!!!

Włóknina posiada certyfikat jakości Oeko-Tex®Standard 100 z Instytutu Włókiennictwa w Łodzi.

ZAKUP I WYSYŁKA WIĘKSZEJ ILOŚCI

Kupując jedną sztukę, otrzymają Państwo 1000m² włókniny o szer. 160cm. Prowadzimy także sprzedaż fizeliny na metry.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

Zamówienia zbiorcze łączymy w jedną przesyłkę. Zamówienia realizujemy w dniu jego złożenia lub następnego dnia roboczego. Termin dostawy zakupionego towaru wynosi 1-2 dni robocze, lecz ostatecznie zależy on od możliwości logistycznych wybranego przez Kupującego doręczyciela.

DOWÓD ZAKUPU

Do każdego zakupionego u nas towaru otrzymają Państwo paragon albo fakturę VAT na życzenie.

Gramatura:: 15 g/m2
Szerokość rolki: 160 cm
Skład: : 100 % polipropylen
Kolor: biały,
Jednostka zakupowa: 1szt. = 1600m2 = 1000mb

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA E.T.

Zielonka, Jeżynowa 15

86-005 Białe Błota

pracujemy: pon-pt 8:00 - 16:00

tel. +48 52 559 09 52 fax. +48 52 559 09 60

kom. +48 512-357-937

e-mail: sklep@e-t.com.pl

Wysyłka realizowana jest codziennie za pośrednictwem firm kurierskich. KUPUJĄC PRZEDMIOTY NA KILKU NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ !! Oferujemy 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny.

Numer konta:

45 1240 3493 1111 0000 4305 9937

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA E.T.
Zielonka
ul. Jeżynowa 15
86-005 Białe Błota



Dostawa i płatność
od 18,60 zł

Lokalizacja: Zielonka, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,60 zł
kolejna sztuka
34,50 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

FHU E.T.
Zielonka, ul. Jeżynowa 15
86-005 Białe Błota
woj. kujawsko-pomorskie
email: sklep@e-t.com.pl
tel.: 52 559 09 50

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

  

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Reklamacja należy składać w formie pisemnej. na adres: sklep@e-t.com.pl lub bezpośrednio do siedziby Sprzedawcy albo przesyłką.. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

a) zgłoszenie reklamacyjne z podaniem w nim:: - imienia, nazwisko, adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu Kupującego; - daty zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji; - przedmiotu reklamacji z opisem jego wad i okoliczności ich powstania; - oczekiwań Kupującego,

b) reklamowany przedmiot, dostarczony osobiście lub przesyłką na koszt własny.. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania we właściwej formie i zakresie opisanym w punkcie 1. i 2.  

4. Odpowiedź na złożoną reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres zamieszkania Kupującego. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FHU "E.T" EDYTA RÓŻAŃSKA
Jeżynowa 15, Zielonka
86-005 Białe Błota
Dodatkowe informacje

1. Reklamacja należy składać w formie pisemnej. na adres: sklep@e-t.com.pl lub bezpośrednio do siedziby Sprzedawcy albo przesyłką..  

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: 

a) zgłoszenie reklamacyjne z podaniem w nim:: - imienia, nazwisko, adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu Kupującego; - daty zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji; - przedmiotu reklamacji z opisem jego wad i okoliczności ich powstania; - oczekiwań Kupującego, 

b) reklamowany przedmiot, dostarczony osobiście lub przesyłką na koszt własny.  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

3. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania we właściwej formie i zakresie opisanym w punkcie 1. i 2. .  

4. Odpowiedź na złożoną reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres zamieszkania Kupującego.  

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU E.T. Edyta Różańska
Zielonka, ul. Jeżynowa 15
86-005 Białe Błota

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
ET_HURT_DETAL
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

196

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 52 559 09 50
  • 512 357 937
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

FHU "E.T" EDYTA RÓŻAŃSKA

Zielonka, ul. Jeżynowa 15

86-005 Białe Błota

Pozostałe informacje

„E.T.” to firma z tradycjami. Istniejemy na rynku od 1999 roku. Zaliczamy się do wiodących firm handlowych w regionie. Specjalizujemy się w dystrybucji i przetwórstwie włóknin meblowych.

Oferujemy m. in. włókninę podkładowową (filc szary), włókninę wysokopuszystą (OVATA), włókninę polipropynolową (VIGOFIL) oraz szeroki asortyment akcesoriów tapicerskich (pasy, tkanina obiciowa, kulkę silikonową.


REGULAMIN ET_HUTR_DETAL 

I. ZAKUP PRZEDMIOTU

1. Przed zakupem prosimy przeczytać dokładnie opis wybranego produktu oraz cennik i warunki dostawy. Jeśli nie uzyskali Państwo odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, prosimy o kontakt telefoniczny lub drogą elektroniczną, abyśmy przed dokonaniem zakupu udzielili Państwu wszystkich niezbędnych informacji  

2. Dokonując zakupu w ET_HURT_DETAL poprzez serwis Allegro, zawierają Państwo prawnie wiążącą umowę kupna / sprzedaży. 

3. Podstawą do szybkiej realizacji zamówienia, jest prawidłowe wypełnienie przez Kupującego wszystkich wymaganych pól formularza dostawy.

4. Przy płatności bezpośrednio na nasze konto w tytule przelewu prosimy o podanie tylko i wyłącznie nicku (loginu) z Allegro, bez żadnych dodatkowych informacji.

5. Data zlecenia zapłaty za towar, nie jest datą wpływu pieniędzy na nasze konto. Najszybszym sposobem zapłaty, jest wpłata poprzez system  PayU. 

6. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. 

7. Szacunkowy termin wysyłki towaru to 1-2 dni robocze od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. 10. Na wpłatę za towar czekamy do 7 dni od momentu zakupu. Po upływie tego czasie uznajemy, że transakcja nie doszła do skutku. 

8. Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki zostało uszkodzone podczas transportu, proponujemy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny i zgłosić to zdarzenie do nas.

9. Odbiór osobisty w siedzibie firmy: pon. - pt., 8.00 - 16.00.

II. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Kupujący, zgodnie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Sprzedającemu oświadczenia przed upływem w/w terminu. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@e-t.com.pl lub listownie na adres:
 FHU "E.T" EDYTA RÓŻAŃSKA, Zielonka, ul. Jeżynowa 15, 86-005 Białe Błota 

2. Oświadczenie może zostać złożone wg poniższego wzoru. 

                                                                                                                             Miejscowość, data 

Imię i nazwisko 

Adres Kupującego  

                                                                                                   Nazwa przedsiębiorcy 

                                                                                                   Adres przedsiębiorcy 


OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 

Niniejszym oświadczam, iż wykorzystując uprawnienia wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), z zachowaniem 14-dniowego terminu, odstępuję od zawartej w dniu .................. umowy dotyczącej zakupu towaru: .................................................................................................................................., dostarczonego w dniu ..................... 


                                                                                                     Podpis Kupującego


3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 

4. Kupujący ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. 

5. Kupujący dokonuje zwrotu przedmiot umowy, od której odstąpił, na własne ryzyko oraz koszt. 

6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego produktu, wynikające z korzystaniu z nabytego produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że: Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami; Jeżeli zwrot należności z tytułu odstąpienia od umowy ma być zrealizowany bezpośrednio na ko konto Kupującego, należy wskazać je w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

8. w przypadku, gdy Kupujący wybrał sposobu dostarczenia przedmiotu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia tego przedmiotu, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem należności Kupującemu do chwili otrzymania zwracanego przedmiotu.. 

III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 

1. Reklamacja należy składać w formie pisemnej. na adres: sklep@e-t.com.pl lub bezpośrednio do siedziby Sprzedawcy albo przesyłką..  

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: 

a) zgłoszenie reklamacyjne z podaniem w nim:: - imienia, nazwisko, adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu Kupującego; - daty zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji; - przedmiotu reklamacji z opisem jego wad i okoliczności ich powstania; - oczekiwań Kupującego, 

b) reklamowany przedmiot, dostarczony osobiście lub przesyłką na koszt własny.  

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

3. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania we właściwej formie i zakresie opisanym w punkcie 1. i 2. 

4. Odpowiedź na złożoną reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres zamieszkania Kupującego.