FISKARS EDGE ZESTAW NÓŻ SZEFA KUCHNI + OSTRZAŁKA (6999471606)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 49 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ząbkowice Śląskie, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

ORYGINALNY ZESTAW FISKARS EDGE NÓŻ SZEFA KUCHNI 19 CM I  ESSENTIAL Roll-Sharp OSTRZAŁKA

DOMOWE-INSPIRACJE OFERUJĄ ORYGINALNE PRODUKTY MARKI FISKARS

Firma FISKARS tworząc tę serię noży, zwróciła szczególną uwagę na ergonomię, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo podczas użytkowania noży.

Linia EGDE charakteryzuje się eleganckim i nowoczesnym wzornictwem, które połączono z nietuzinkową funkcjonalnością! Nasi sprzedawcy mogą ze spokojem polecić te noże nawet najlepszym znajomym ponieważ jak to określają klienci "noże są rewelacyjne i warte swojej ceny".

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

* NÓŻ DO CODZIENNEGO UŻYTKU SZEFA KUCHNI 19 cm EDGE 978308

* OSTRZAŁKA ESSENTIAL Roll-Sharp 1023811

* NÓŻ Szefa kuchni, długość ostrza 19 cm 978308 -Powłoka PTFE zapobiega przywieraniu,nadaje estetyki i zabezpiecza ostrze przed korozją, Ostrze wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej (HRC 53), Rękojeść zostały wykonane z bardzo trwałego i odpornego tworzywa ABS.Rękojeści nadają się do użytku dla prawo i lewo ręcznych.

* Ostrzałka Roll-Sharp ESSENTIAL - Zalecana do ostrzenia wszystkich noży Fiskars. Wygodna w użyciu dla osób prawo- i leworęcznych. Nóż ostrzy się szybko i lekko dzięki zastosowaniu ceramicznej szpulki na ośce. Nie wymaga energii elektrycznej.

MOŻLIWOŚĆ MYCIA W ZMYWARCE,jednakże trzeba uważać by ostrze noża nie dotykało żadnych innych naczyń czy akcesoriów kuchennych,ponieważ ostrze noża może się tępić.Mycie ręczne jest całkowicie wystarczające. Po każdym myciu noże powinniśmy dokładnie osuszyć. 

PRODUKT NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI !!

MARKA FISKARS od lat cieszy się uznaniem wśród użytkowników.

DLA NAS NAJWAŻNIEJSZA JEST SATYSFAKCJA KLIENTA! KAŻDY TOWAR JEST ORYGINALNIE ZAPAKOWANY !

ZAMÓWIENIA REALIZUJEMY W CIĄGU 24 H!PRZED WYSYŁKĄ PRODUKT SPRAWDZANY JEST POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM !TOWAR JEST DOKŁADNIE ZABEZPIECZONY DO WYSYŁKI !

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU.

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u domoweinspiracje za co najmniej 500,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Dodatkowe informacje

Zamówienia złożone do godz.12:00 wysyłamy w tym samym dniu.Zapraszamy

Punkty odbioru

Ząbkowice Śląskie
Melioracyjna 4
57-200 Ząbkowice Śląskie
woj. dolnośląskie
email: bok@domowe-inspiracje.pl
tel.: 693908100

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MiK Sp. z o.o.
Melioracyjna 4
57-200 Ząbkowice Śląskie
Dodatkowe informacje

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem bok@domowe-inspiracje.pl lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. Ponadto Kupujący może składać reklamacje bezpośrednio w  firmie kurierskiej, poprzez stronę internetową. - W PRZYPADKU REKLAMACJI  FEDEX, K-EX: 

  1. Dokładnie obejrzyj przesyłkę! Nie bagatelizuj nawet  najdrobniejszych uszkodzeń zewnętrznych paczki- przesyłki.Nawwt jesli paczka nie jest uszkodzona z zewnatrz,sprawdx zawartość paczki w środku!!!

  2. Jeżeli  przesyłka jest uszkodzona, a chcesz ją przyjąć od kuriera, obowiązkowo  spisz z nim protokół reklamacyjny i dokument STANU PRZESYŁKI (dotyczy firmy kurierskiej FEDEX) Kurier ma obowiązek przekazać ci  protokół i razem z Tobą go wypełnić.

  3. Ponadto, wraz z listem  przewozowym, otrzymasz dokument, stwierdzający stan przesyłki- wypełnij  go, po dokładnym sprawdzeniu paczki przy kurierze. (wewnątrz i na  zewnątrz) Kurier ma obowiązek zabrać od Ciebie wypełniony dokument.

  4.  Określenie stanu przesyłki na dokumencie „stwierdzającym stan przesyłki”  jest wiążący i dotyczy przesyłki jako całości- wewnątrz i na zewnątrz. W  przypadku późniejszego stwierdzenia uszkodzeń, z wyłączeniem wad  fabrycznych, reklamacje nie będą uwzględniane. 

  5. Protokół reklamacyjny  oraz dokument stwierdzający stan przesyłki- jest niezbędny do  przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego. 6. Wzór dokumentu  stwierdzający stan przesyłki znajduje się na końcu każdej aukcji  domowych inspiracji. 7. Reklamację można zgłosić telefonicznie oraz  mailowo. Wypełnione dokumenty, tj - protokół reklamacyjny/ szkody, -  dokument stwierdzający stan przesyłki (z wyłączeniem KEX) - zdjęcia  uszkodzonego towaru, - dowód zakupu- paragon/ faktura (skan, zdjęcie)  prześlij na adres e-mail: sprzedaz@domowe-inspiracje.pl,  bok@domowe-inspiracje.pl. 8. W przypadku reklamacji towaru dostarczonego  przez firmę K-EX, gdy towar zostanie odebrany bez zastrzeżeń,  zgłoszenie uszkodzeń przy dostawie, powinno nastąpić nie później niż 15  minut, od momentu odebrania przesyłki. Dalsza procedura reklamacyjna  przebiega jak powyżej. Zgłoszenie można przekazać telefonicznie lub  mailowo- w Centrali firmy K-EX. 9. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych  dokumentów, reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni. 10. Odpowiedź na  reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na  adres poczty tradycyjnej. - W PRZYPADKU REKLAMACJI IN-POST: 1. Firma  Inpost umożliwia zgłoszeni reklamacji podczas odbioru Przesyłki  paczkomatowej, w paczkomacie. W tym celu, kupujący- odbiorca,  korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, ponownie umieszcza  przesyłkę w paczkomacie, pozostawiając ja do dyspozycji operatora.  Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres mailowy odbiorcy, który  jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni, i zatwierdzić co jest  równoznaczne, ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w  określonym terminie skutkuje odesłaniem paczki do nadawcy. 2. Jeżeli  odbiorca, stwierdzi uszkodzenie przesyłki paczkomatowej później, niż  przy jej odbiorze z paczkmatu (do 7 dni od odebrania), wówczas odbiorca  musi się udać do najbliższego oddziału firmy Inpost, w celu złożenia  reklamacji. Jednocześnie firma Inpost umożliwia odbiorcy darmowy zwrot  paczki, za pomocą darmowego kodu Inpost. 3. W przypadku reklamacji,  rezygnacji z zakupu, lub w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z  zamówieniem, należy zalogować się na swoje konto allegro i z poziomu  zamówień, pobrać darmowy kod zwrotu Inpost. 4. Nadawca po otrzymaniu  paczki, skontaktuje się z kupującym, w celu przekazania informacji o  dalszym procesie postępowania reklamacyjnego.Informujemy, że firma MiK  Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do losowego wyboru firmy kurierskiej,  którą będzie nadawała paczki. Aktualnie paczki nadawane są firmami  kurierskimi: FedEx, K-EX oraz InPost. Dane firmy: MiK Sp. z o.o. 57-200  Ząbkowice Śl. ul. Melioracyjna 6 NIP: 887-16-50-604 O/  Hurtownia AGD  57-200 Ząbkowice Śl. ul. Melioracyjna 4. Godz. otwarcia Hurtowni:  pon.-pt, 8.00- 16.00. Tel. 693 908 100 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Hurtownia MiK
ul. Melioracyjna 4
57-200 Ząbkowice Śląskie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy/ zwrot towaru: - Masz prawo zwrócić nam zakupiony towar w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Gwarantuje Ci to ustawa z dnia 30 maja 2014 r., o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r.poz 827 ze zm.). - Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sprzedaż@domowe-inspiracje.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego na końcu aukcji. Przesyłkę należy nadać na adres: Hurtownia MiK Sp. z o.o, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Melioracyjna 4. - Zwracane przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być oddane w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz ze wszystkimi jego elementami, oraz dowodem zakupu. Do zwrotu należy dołączyć paragon oraz wypełniony druk „FORMULARZ ZWROTU”. (znajdujący się na końcu każdej aukcji.) - W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. - Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. - Koszt transportu związany z odesłaniem towaru ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku uznania zwrotu, w przeciągu 7 dni od jego otrzymania przelejemy Ci pieniądze za towar (bez kosztów przesyłki) na konto podane w druku odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
domoweinspiracje
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

3833

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 693-908-100
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Użytkownik DOMOWE INSPIRACJE jest częścią systemu sprzedaży internetowej prowadzonego przez firmę MiK Sp. z o.o.

Hurtownia MiK Sp z o.o. to największa działającą na terenie Dolnego Śląska firma specjalizującą się w sprzedaży markowych wyrobów AGD. Na Allegro jesteśmy od 2009 roku! Oferujemy bardzo bogaty asortyment, który obejmuje: sztućce, garnki, noże i akcesoria kuchenne oraz szkło i porcelanę. Prowadzimy sprzedaż stacjonarną w Ząbkowicach Śląskich dla klientów  detalicznych i hurtowych oraz wysyłkową, oferując wyroby na platformie ALLEGRO.

Posiadamy duże doświadczenie, fachową wiedzę i potrafimy doradzić naszym klientom w wyborze zapewniając jednocześnie najwyższy poziom obsługi tak przed zakupem jak i już po. Współpracujemy bezpośrednio tylko z największymi producentami oraz dystrybutorami markowych wyrobów z branży AGD w Polsce.

Numer konta do wpłat :

47 9533 0004 2001 0012 7390 0001



Punkty odbioru :

ul. Melioracyjna 4

 57-200 Ząbkowice Śląskie 

email: bok@domowe-inspiracje.pl 

tel.: 693908100


  • Płatność kartą i gotówką.
  • Prosimy o informację o planowanym terminie odbioru.
  • Zamówienia z odbiorem osobistym,czekają na klienta 5 dni roboczych.
  • W przypadku braku odbioru zamówienie zostaje anulowane.

Pozostałe informacje

Zamówienia, które zostaną złożone do godziny 12.00 wysyłamy w dniu złożenia zamówienia,zamówienia po godzinie 12.00 mogą one zostać wysłane  następnego dnia roboczego.  Wszystkie przesyłki są przeważnie doręczane następnego dnia po nadaniu (w dni robocze-pn.-pt.). 

Zabrania się kopiowania zdjęć i opisów z naszych ofert,każda próba kopiowania będzie zgłaszana Allegro.