FISHER PRICE EDUKACYJNY STOLIK MALUCHA DRH37 (6922436210)

zakończona
223,69 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 11,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 6 m +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • bohater: inny
  • marka: Fisher Price
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Akupiszmi_pl

  • Nasze aukcje
  • Komentarze
  • Dodaj do ulubionych

      FISHER PRICE Edukacyjny Stolik Malucha DRH37

      Edukacyjny Stolik Malucha to wyjątkowe miejsce zabaw i wielkich odkryć! Posiada całe mnóstwo interaktywnych elementów, edukacyjnych wypowiedzi i piosenek. Kręcenie wałeczkiem odtwarza piosenki, wciskanie przycisków uczy kształtów, kolorów i liczb po polsku i angielsku, a otwarcie drzwi farmy zapoznaje ze zwierzętami! Ponumerowane klawisze pianinka posłużą do nauki liczb, kolorów oraz nazw warzyw i owoców. Szczeniaczek w domku zapoznaje z alfabetem oraz przeciwieństwami. „Telefonem” można zadzwonić do Szczeniaczka lub Siostrzyczki i bawić się w odgrywanie historyjek. Stolika można używać w trybie zabawy na siedząco lub dodać nogi, aby bawić się na stojąco. Dzięki technologii Poziomy Nauki produkt „rośnie” wraz z dzieckiem. Każdy z poziomów oferuje inne treści edukacyjne:

      Poziom 1 - Odkrywanie - Dźwięki i proste słowa rozbudzają ciekawość maluszka.

      Poziom 2 - Zachęcanie - Pytania i proste zdania zachęcają malucha do działania.

      Poziom 3 - Naśladowanie - Zabawa w odgrywanie ról pobudza wyobraźnię dziecka.

      Treści edukacyjne w j. polskim.

      Cechy

      FISHER PRICE Edukacyjny Stolik Malucha DRH37


      Kod produktu DRH37
      Ilość elementów -
      Wiek 6m+
      Specyfikacja Uczy liter, cyfr, kolorów, nazw i odgłosów zwierząt
      Efekty świetlne
      Efekty dźwiękowe
      Zabawka dwujęzyczna (polski i angielski)
      Płeć Chłopiec, Dziewczynka

      Galeria

      Wysyłka



      Natychmiastowa wysyłka

      Wiemy jak ważna dla Ciebie jest szybka dostawa, dlatego wszystkie produkty przygotowane mamy w naszym magazynie do natychmiastowej wysyłki.* Wysyłamy kurierem DPD bezpośrednio do Ciebie lub inPost do paczkomatu.

      * Zamówienie złożone w dni robocze do godz. 14.00 wysyłamy tego samego dnia!



      Informacje



      Polecane dla Ciebie



      Sprawdź również najczęściej wybierane przez innych klientów produkty :


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u akupiszmi_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 68114020040000330275302549
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Raspberry Avenue Sp. z o.o.
Św. Marcin 24 lokal 207
61-805 Poznań
NIP: 972-122-84-71
REGON: 301733824
KRS: 0000391769
Dla nas najważniejsza jest radość dziecka i Twoje zadowolenie z udanego zakupu. Dlatego naszym priorytetem jest błyskawiczna dostawa : do domu, pracy lub paczkomatu. Wszystkie zamówienia złożone w dni robocze do godz. 14.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. (dotyczy zamówień opłaconych z góry lub za pobraniem).

kontakt

  • 690 412 090
    Pracujemy dla Ciebie 7 dni w tygodniu : pon-pt 9.00-21.00 / sob 10.00-20.00 / ndz 10.00-19.00

reklamacje

Adres reklamacyjny: Raspberry Avenue sp. z o.o. ul. Św. Marcin 24 (lokal 016) , 61-805 Poznań 1. Sprzedający na podstawie art. 558 par 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). 2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). 3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. 4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 5. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; żądać usunięcia wady. 8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 11. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt 10. 13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 14. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do: oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny; oświadczenia o odstąpieniu od umowy; żądania wymiany rzeczy na wolną od wad; żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta. 15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 16. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 18. W terminach określonych w pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych. 22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. 23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.