FIRANA GOTOWA WOAL NA TAŚMIE Z GIPIURĄ G16 390X160 (6999068806)

1 moneta
4 osoby kupiły 5 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,00 zł
z 995 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
Zakupy od 350 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Skopanie, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: firana pojedyncza
  • sposób zawieszania: żabki
  • kolor: biały
  • typ: firany gładkie, firany koronkowe, firany tiulowe, lambrekiny, makarony, do kuchni, do pokoju dziecięcego

opis

FIRANA GOTOWA WOAL NA TAŚMIE Z GIPIURĄ G16 390X160

Piękne i efektowne firany gotowe do zawieszenia na żabkach haczykach lub drążku. Firany uszyte z wysokiej jakości białego woalu obszyte gipiurą. Firana posiada tunel i taśmę marszczącą. Idealna propozycja do każdego wnętrza.

  • Idealne na karnisz 150 cm- 220 cm
  • Skład: poliester
  • tkanina: woal
  • temp. prania: 30°C
  • temp. prasowania: 110°C
  • Wymiary firany przed zmarszczeniem: (+ - 3%)
  • wysokość: 100 cm
  • szerokość: 390 cm
  • Istnieje możliwość zakupu prawej lub lewej firany.
  • Zdjęcie przedstawia lewą firanę.
  • Kupując więcej oszczędzasz - za przesyłkę płacisz tylko raz niezależnie od ilości zamówionych przedmiotów.
  • Po zakupie koniecznie prosimy o wybór koloru i rozmiaru produktu. A przy zakupach kilku przedmiotów prosimy realizować zakupy poprzez dodawanie do koszyka, wybranie kolorów oraz rozmiarów i podanie ich w informacji dla sprzedającego .Taki przebieg zakupów znacząco ułatwi i przyśpieszy realizację zamówienia.
  • Zdjęcia na naszych aukcjach przedstawiają sprzedawany produkt (real foto). Dokładamy wszelkich starań aby, kolory jak najmniej odbiegały od rzeczywistych. Ewentualne różnice koloru uzależnione są od osobistych ustawień monitora i poszczególnych dostaw materiału na które niestety nie mamy wpływu.
Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Skopanie, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u NAV-HESS za co najmniej 350,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

SKOPANIE
FABRYCZNA 7
39-451 SKOPANIE
woj. podkarpackie
tel.: 791993797

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F. H. U. NAV-HESS
Włókniarzy 7
39-451 Skopanie
Dodatkowe informacje

 

BEZPŁATNY ZWROT REKLAMOWANEGO TOWARU

Odpowiedzialność za wady 


 PRZYKŁADOWY  PROTOKÓŁ ZWROTU/ REKLAMACJI (proszę skopiować link i wkleić go w nowe  okno przeglądarki)  http://www.kmukmarket.pl/files/Protokol_zwrotu_lub_reklamacji.docx 

 LINK  DO STRONY POCZTY POLSKIEJ eZwroty (proszę skopiować link i wkleić go w  nowe okno przeglądarki) https://ezwroty.poczta-polska.pl 


1.  Wskazujemy, że naszym obowiązkiem jest dostarczanie naszym Klientom  produktów wolnych od wad, a w przypadku ich wystąpienia jesteśmy  odpowiedzialni za wady powstałe w naszych produktach na poniższych  zasadach oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (w szczególności  na podstawie regulacji prawnej zawartej w art. : 556-576 Kodeksu  cywilnego). 

2. Odpowiadamy za wady fizyczne naszych produktów,  które polegają na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w  szczególności, jeżeli sprzedany przez nas towar:

 a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony lub ich przeznaczenie; 

b) nie ma właściwości, o których istnieniu naszego Klienta zapewniliśmy; 

c)  został przez nas wydany Klientowi w stanie niezupełnym; d) nie nadaje  się do celu, o którym Klient nas poinformował przy zawarciu umowy, a my  nie zgłosiliśmy zastrzeżeń co do takiego jej przeznaczenia. 

3. Ponosimy również odpowiedzialność za wady prawne naszych produktów. 

4.  W przypadku stwierdzenia wad w produktach nabytych naszym sklepie  internetowym, prosimy o niezwłoczne przesłanie do siedziby NAV-HESS  zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego opis stwierdzonej wady, termin  jej ujawnienia oraz preferowany przez Klienta sposób jej rozstrzygnięcia  (przykładowy formularz stanowi załącznik do niniejszego regulaminu)  wraz z wadliwym towarem.

Zwrotu reklamowanego towaru klient dokonuje bezpłatnie za pośrednictwem Poczty Polskiej ezwroty.poczta-polska.pl 

5.  W przypadku uznania istnienia wady przez NAV-HESS, wada zostanie przez  nas niezwłocznie naprawiona, bądź w przypadku braku możliwości naprawy  towaru, zostanie on wymieniony na nowy - wolny od wad. Jeżeli  reklamowany produkt był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo  sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  albo odstąpieniu od umowy. 

6. W przypadku uznania reklamacji  Klienta, NAV-HESS pokrywa koszt wysłania zgłoszenia reklamacyjnego oraz  koszt wysyłki naprawionego lub nowego towaru do Klienta.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NAV-HESS
ul Włókniarzy 7
39-451 Skopanie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu

   

 Odstąpienie od umowy i zwrot towaru 


PRZYKŁADOWY  PROTOKÓŁ ZWROTU/ REKLAMACJI (proszę skopiować link i wkleić go w nowe  okno przeglądarki)  http://www.kmukmarket.pl/files/Protokol_zwrotu_lub_reklamacji.docx 


 

1.  ZWROT TOWARU 


Konsumentom  ( Konsument to osoba fizyczna, która dokonuje  zakupu towaru na własne  potrzeby. Zakup nie ma związku z prowadzoną  działalnością gospodarczą  lub zawodową) gwarantujemy prawo odstąpienia  od umowy kupna towaru w  ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  Towar należy przesłać  wraz z dokumentem zakupu ( jeżeli jest w  posiadaniu klienta) oraz  dowolnym formularzem zwrotu  . W przypadku   odstąpienia od umowy NAV-HESS zwróci klientowi równowartość ceny zakupu  zwracanego towaru  oraz najtańszy koszt przesylki oferowany przez  NAV-HESS, na rachunek bankowy lub, adres wskazany przez  Państwa. Zwrot  za przesyłkę przysługuje konsumentowi w przypadku odstąpienia  od kupna  całego zamówienia, w przypadku zwracania części zamówienia  oddajemy  równowartosc zwracanego towaru. 

2. Informujemy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności naszym Klientom do czasu otrzymania przesyłki z zwracanym towarem. 

3.  Informujemy, że możemy obniżyć wartości zwracanej rzeczy, wynikające z  korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

4. Informujemy iż,  towar wykonany na zamówienie noszący cechy indywidualne , dostosowany do  indywidualnych potrzeb klienta, może nie podlega zwrotowi ( np. firany,  zasłony z usługą szycia)

O sprzedającym
NAV-HESS
98,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

431

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 668769717
  • 791993797
poniedziałek - piątek
07:30 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedawca , Właściciel :  

Aneta Kmuk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą:  

Firma Handlowo-Usługowa NAV-HESS Aneta Kmuk , 

ul.Władysława Łokietka 12,  

39-451 Skopanie. 

 NIP: PL-867-182-29-63. REGON: 830400151,  

Wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Pozostałe informacje

Zasady zamawiania towarów 1. Asortyment naszego sklepu internetowego jest prezentowany na stronie internetowej tego sklepu. Każdy produkt jest szczegółowo opisany i zaprezentowany na zdjęciu. Na stronie podana jest cena produktu. Koszt przesyłki opisany jest szczegółowo w zakładce koszty wysyłki. 2. Wskazujemy, że zdjęcia prezentujące nasze towary na stronie sklepu internetowego mają charakter jedynie poglądowy, co oznacza, że mogą nie oddawać rzeczywistego koloru towaru bądź mogą nie pokazywać wszystkich szczegółów produktu. 3. Wystawione produkty na witrynie sklepu internetowego wraz z oznaczeniem ich ceny nie stanowią oferty ich sprzedaży, a zaproszenie do składania ofert nabycia tych produktów. 4. W naszym sklepie internetowym zamówienia składane są w formie elektronicznej. Złożenie zamówienia przez naszego Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie sklepu internetowego za określoną tam cenę. 5. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże naszego Klienta. Potwierdzamy otrzymanie zamówienia wiadomością wysłaną na pocztę elektroniczną (e-mail) Klienta, w której wskazujemy w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce i sposób dostawy. 6. Jeżeli proponowana przez nas treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez naszego Klienta, powinien on niezwłocznie nas o tym zawiadomić wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Wówczas zweryfikujemy treść umowy i potwierdzimy przyjęcie zamówienia. 7. Z naszymi Klientami zawieramy umowy sprzedaży w języku polskim. Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana i zabezpieczana zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 8. Treść umowy sprzedaży udostępniamy naszym Klientom w wiadomości e-mail, w której potwierdzamy otrzymanie zamówienia oraz w przesłanym Klientowi dowodzie zakupu (faktura lub paragon). Sposób płatności 1. Ceny naszych towarów w sklepie internetowym podawane są pod zdjęciem towaru w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki (cena brutto). 2. Cena każdego towaru podana na stronie naszego sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez naszego Klienta zamówienia i nie podlega negocjacji. 3. Proponujemy naszym Klientom sposoby płatności a) za pobraniem – Klient płaci przy odbiorze kurierowi. b) przedpłata na konto – Klient dokonuje zapłaty w drodze przelewu bankowego (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na numer rachunku 29105014451000009041416083 w terminie 10 dni od złożenia zamówienia. c) płatność Payu 2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura, które potwierdzają treść złożonego zamówienia. Realizacja zamówienia 1.Do realizacji złożonego w sklepie internetowym zamówienia przystępujemy niezwłocznie, po potwierdzeniu zamówienia, nie później niż w terminie 4 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. W szczególnych przypadkach (np. firany, zasłony z usługą szycia) zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia wykonania zamówienia do 14 dni. 2. W przypadku jakichkolwiek trudności w realizacji zamówienia, nasi pracownicy skontaktują się z klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu (w zależności od danych przekazanych nam przy zamówieniu). 3. Zamówione towary wysyłamy, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub kurierem .Wysokość kosztu wysyłki udostępniamy na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w zakładce „Koszty wysyłki”. 4. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony u nas towar był należytym stanie w chwili jego wysłania naszemu Klientowi oraz chwili jego odbioru przez Klienta. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji 1. Informujemy, że nasi Klienci będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2. Informujemy, że nasi Klienci posiadają m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 1) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży; 2) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a sprzedawcą; 3) zwrócenie się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w sprawie rozstrzygnięcia sporu między klientem a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy. 4)Kupującemu przedsiębiorcy przysługuje: rękojmia gwarancja na zasadach opisanych w kodeksie cywilnym. Postanowienia końcowe 1. Zapewniamy, że na stronie naszego sklepu internetowego, w każdym momencie, znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin. 2. Jesteśmy uprawnieni do zmiany Regulaminu, jednak w wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. 3. Podkreślamy, że niniejszy regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień naszych Klientów, będących konsumentami, które zostały im zagwarantowane bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami naszego Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom uprawnienia zastosowanie mają te przepisy. 4. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu. 5. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część. Polityka prywatności Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późń. zm.), jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych klientów niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy o świadczenie usług przez Administratora oraz w celu prawidłowego wykonania usługi.