FIORE SISSY - Rajstopy dziecięce 40 DEN S (6541612838)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
10,99 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Paczka48 12,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,01 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Kołobrzeg
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
  • rozmiar: 2
  • DEN: 40
  • wzór: wzorzyste
  • kolor: biel
  • dostawa z Polski: tak
aukcja_typ_nowa
aukcja_id_2352_rozmi­ar_S
aukcja_id_2352
aukcja_kod_y5085_bia­ly
aukcja_rozmiar_S
kod aukcji: Y5085_BIALY

Wzorzyste rajstopy dziecięce SISSY 40 DEN

Szukasz innego rozmiaru?
  • Producent:Fiore
  • Materiał:87% Poliamid, 13% Elastan

Dziecięce rajstopy wzorzyste z eleganckim satynowym połyskiem.

Rozmiary

Dostępne kolory

Dlaczego my?

Opinie klientów

Inne aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AmazingGirl-pl za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 06 1140 2004 0000 3902 5765 4221
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 12,01 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 535 038 169
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 30 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: amazinggirl@amazinggirl.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, wygenrowanego na podstawie wypełnienia formularza https://reklamacje.amazinggirl.pl Przesyłkę należy nadać na adres: AmazingGirl s.c. Akacjowa 15 78-100 Kołobrzeg W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kołobrzegu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem amazinggirlpl@amazinggirl.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Zamówienia realizowane są w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, lub uzyskania informacji, że przesyłka ma być wysłana za pobraniem. Zamówienia złożone do godziny 11.00 wysyłane są w ten sam dzień w dni robocze, a po godzinie 11.00 następnego dnia roboczego. Do powyższych terminów należy dodać czas transportu, który wynosi: a) firma kurierska Siódemka: 1-2 dni robocze (w praktyce 1 dzień roboczy), b) Poczta Polska: 1-3 dni c) inpost: 2-3 dni robocze d) e-przesyłka do wybranego urzędu pocztowego: 1-3 dni robocze ODBIÓR OSOBISTY Po odbiór zamówienia proszę zgłosić się pod adres: AmazingGirl ul. Portowa 41 budynek B2 Kołobrzeg pn - pt od 8:00 - 16:00 Realizując obowiązek informacyjny oświadczam, że zobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem ofert w których wady są wskazanych w ofercie sprzedaży i dokładnie opisane.