Fioletowy Czajnik 2,5L emaliowany z gwizdkiem (6482901820)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
32,00 zł
z 39 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Rzeczyca
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: tradycyjny
  • kolor: wielokolorowy
  • indukcja: tak

Przedmiotem aukcji jest

Czajnik emaliowany

2.5 LITRA

Emalia na zewnątrz oraz

emalia wewnątrz

Możemy używać na kuchenkach, gazowych,

elektrycznych, ceramicznych oraz indukcyjnych


- Praktyczny

- Estetyczny

- Grube dno

- Czarna emalia wewnątrz

- Praktyczny gwizdek

Szklista, emaliowana powłoka zabezpiecza metalowy korpus czajnika przed korozją, zapewniając estetyczny wygląd i walory użytkowe przez wiele długich lat

Gładka i szczelna powłoka uniemożliwia gromadzenie się zanieczyszczeń i bakterii, zapewniając bezpieczeństwo dla zdrowia i ułatwiając zachowanie naczynia w czystości.

Optymalna grubość konstrukcji stalowej zapewnia równomierne rozprowadzenie ciepła.

Emaliowana powłoka posiada wysoką odporność na promieniowanie UV dzięki czemu nawet z upływem czasu kolory nie tracą swej intensywności.

Zdejmowany gwizdek sygnalizuje o zagotowaniu wody.

Czajnik można myć w zmywarkach

Najniższa cena-dobra jakość

Zapraszamy na pozostałe aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Meritum Bank ICB S.A. 23 1300 0000 2076 4623 7626 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
koszt wysyłki kilku przedmiotów pozostaje bez zmian
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

wszystkododomu.com Sylwester Wiaderny Zawady 40 97-220 Rzeczyca NIP 725-135-53-71 REGON 473102116 Alior Banknr rachunku 23130000002076462376260001

kontakt

  • 508399221
    Telefon odbieramy w miarę możliwości, prosimy o wyrozumiałość

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Macie Państwo 14 dni na zwrot produktu do naszego sklepu. Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Przesyłkę należy nadać na adres wszystkododomu.com Sylwester Wiaderny Zawady 40 97-220 Rzeczyca, do zwracanej przesyłki należy dołączyć odstąpienie od umowy Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli, 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, 11) zawartej w drodze aukcji publicznej, 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży

reklamacje

4. REKLAMACJE Sklep Internetowy wszystkododomu.com, jako sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad. 1. Sklep Internetowy wszystkododomu.com, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014r. poz. 827) oraz ustawą Kodeks Cywilny o (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.). 2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie Internetowym wszystkododomu.com w przypadku stwierdzenia, że dostarczony Towar jest niezgodny z umową. W takim przypadku Klient powinien odesłać Towar na adres: Wszystkododomu.com Zawady 40 97-220 Rzeczyca Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Klienta. 3. Sklep Internetowy wszystkododomu.com w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 4. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu o ile w ciągu dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi Sklep Internetowy wszystkododomu.com o stwierdzonej niezgodności. 5. Jeżeli Towar ma wadę Klientowi przysługuje bezzwłoczna wymiana na towar bez wad. 6. Jeżeli wymiana będzie się opóźniać Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub wnioskowaniu o obniżenie ceny towaru. Oferujemy bezpłatne ezwroty, w przypadku potwierdzenia mailowego odbioru przesyłki na nasz koszt, należy skorzystać z instrukcji poniżej:Jak przygotować przesyłkę? 1. Przejdź do formularza on-line https://ezwroty.poczta-polska.pl 2. Wskaż sklep (możesz wybrać z listy lub wpisać ręcznie jego dane) 3. Wybierz rodzaj przesyłki 4. Podaj swoje dane kontaktowe 5. Wybierz placówkę, która odbierze przesyłkę 6. Wydrukuj nalepkę 7. Umów się z kurierem po odbiór przesyłki (proszę nie zanosić przesyłki na pocztę) 8. Przygotuj przesyłkę, dołączając pismo reklamacyjne

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.