Filtr węglowy do GORENJE DVG 6545 ZW (6483761322)

8 dni do końca
cena kup teraz
35,00 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: internet
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • marka: Gorenje
  • typ: kominowy
  • wydajność (m3/godz.): 999
  • głębokość (cm): 99.00
  • szerokość (cm): 99.00
  • wysokość (cm): 99.00


Filtry
do
okapów


KONTAKT
tel 24h/7:
665 924 870

e-mail:
okapownia.filtry@op.pl

GG:
6393333
PRZESYŁKA
Wpłata na konto:

przesyłka kurierska
13,00



Pobranie:

przesyłka kurierska
18,00
Bez względu na zakupioną ilość filtrów z naszych aukcji, za przesyłkę zapłacisz zawsze tyle samo.
PŁATNOŚCI
Numer konta:
33 1140 2004 0000 3702 6453 0163
Filtr węglowy do okapu kuchennego 280

Filtry węglowe mają zastosowanie w sytuacji gdy okap nie jest podłączony do przewodu wentylacyjnego, a pracuje jako pochłaniacz. Zawarty w nim węgiel aktywny posiada zdolność do neutralizacji zapachów. Aby zapewnić sprawne działanie okapu w trybie pochłaniacza należy wymieniać filtry węglowe co najmniej raz na 4 miesiące normalnej eksploatacji okapu.

Filtry wystawione na tej aukcji można zastosować w okapach:

GORENJE:
DVG 6545 ZW

Podana cena dotyczy 1 sztuki filtra.

Przed zakupem upewnij się ile filtrów potrzeba do Twojego okapu.


Sposób montażu:



Przystąpienie do aukcji oznacza akceptację warunków naszych aukcji dostępnych na stronie " o mnie ".

UWAGA! Wygląd i informacje zawarte na aukcji oraz zdjęcia i ich wygląd, układ graficzny i barwy aukcji stanowią wyłączną własność firmy Okapownia.pl. Podlegają ochronie praw autorskich! Kopiowanie lub inne wykorzystanie a także upodobnianie własnej oferty do zawartej w niniejszej aukcji stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 10 i 13 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Każda próba kopiowania będzie zgłaszana administratorom Allegro oraz odpowiednim organom ścigania!

Cena produktu zawiera Koszt Gospodarowania Odpadami.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

reklamacje

REKLAMACJA Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem okapownia@op.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.