FILTR STOŻKOWY STOŻEK B-002 153x131 FI 77 (6482269257)

10 dni do końca
cena kup teraz
39,20 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 15,00 zł
  • Pocztex Kurier48 16,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
FILTR STOŻKOWY STOŻEK B-002 153x131 FI 77
Wysyłka
Po kliknięciu "kup teraz" prosimy o przesłanie wszelkich informacji potrzebnych do finalizacji transakcji. Na każdym etapie realizacji zamówienia dostają Państwo wiadomość e-mail o obecnym jego stanie.
PACZKI WYSYŁAMY ZA POMOCĄ:
DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA DOŁĄCZAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT NA ŻYCZENIE KLIENTA
KUPUJAC NA KILKU NASZYCH AUKCJACH PŁACISZ ZA WYSYŁKĘ TYLKO RAZ!
POTRZEBUJESZ WIĘKSZEJ ILOŚCI? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYSTAWIMY AUKCJĘ SPECJALNIE DLA CIEBIE
Prowadzimy równoległą sprzedaż w sklepie internetowym więc stany magazynowe podane na allegro mogą się różcnić od rzeczywistych w danej chwili. Realizacja naszych zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze czyli od pn. do pt. W przypadku wysłania towarów w piątek są one doręczane od poniedziałku. Towary przygotowywane w sobotę, doręczane są od wtorku. Pragniemy zapewnić Państwu szybką i sprawną przesyłkę zamówionego towaru. Porównaj nasze ceny z konkurencją - upewnisz się, że warto kupować właśnie u nas! W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może wydłużyć się do 14 dni roboczych o czym natychmiastowo będzie informowany klient. W takich sytuacjach klient ma prawo do anulowania zamówienia bez jakichkolwiek kosztów. Staramy się, aby takie sytuacje nigdy nie miały miejsca i przesyłki wychodziły od nas w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty. UWAGA! Zwykły list ekonomiczny jest listem nierejestrowanym, w przypadku niedoręczenia takowej przesyłki nie ma możliwości zgłoszenia tego faktu na poczcie i uzyskania jakiejkolwiek rekompensaty. Nie bierzemy odpowiedzialności za zguby i nieterminowe dostarczanie tych przesyłek. LIST EKONOMICZNY ZAMAWIASZ NA WŁASNE RYZYKO!
Gwarancja oraz zasady aukcji
  • Wszystkie sprzedawane produkty na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, fabrycznie zapakowane.
  • Jesteśmy firmą, która stawia na zadowolenie klienta! Nie popieraj szarej strefy, kupując u nas masz gwarancję legalności produktów oraz możliwości reklamacji.
  • W przypadku braku jakiejkolwiek informacji ze strony klienta zamówienie jest automatycznie wycofywane po 7 dniach roboczych, o czym klient jest informowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
  • Okres gwarancji zakupionego produktu jest podany w opisie produktu i ustalany jest przez producenta. Wszelkie reklamacje są odsyłane do producenta i to on je rozpatruje.
  • Sprzedający nie zwraca kosztów wysyłek oraz nie udostępnia produktów zastępczych.
  • Niektóre produkty wymagają profesjonalnego montażu, w przypadku jego braku klient bierze odpowiedzialność na siebie i reklamacja może zostać nie uwzględniona.
  • Kupujący w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zobowiązany jest do dokładnego opisu usterki oraz wykonania dokumentacji w postaci zdjęć.
  • Nie odbieramy paczek pobraniowych, przed wysłaniem towaru do reklamacji wymagany jest kontakt oraz ustalenie sposobu wysyłki.
  • Każdy zakupiony przedmiot jest w oryginalnym opakowaniu oraz jest dostarczany dowód zakupu, w przypadku braku jednego z nich reklamacja nie zostanie uwzględniona, a ewentualny zwrot towaru do klienta wykonywany jest na koszt kupującego.
  • Dla każdego zamówienia istnieje prawo zwrotu, w ciągu 14 dni od daty wysyłki, bez podania przyczyny, tylko w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu
  • Klient zobowiązany jest sprawdzić przy odbiorze stan przesyłki. Ewentualne uszkodzenia będą rozpatrywane tylko w przypadku wypełnienia odpowiedniego formularza w obecności kuriera (głównie zalecane w przypadku elementów szklanych, plastikowych i podobnych).
  • Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz do transakcji w systemie allegro.
W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami.
UWAGA! Stany magazynowe oraz nr nadania przesyłki (i ich status) tylko poprzez zapytanie e-mailowe.
Zapraszamy na inne nasze aukcje :)
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u racingstreet_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 19,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 77 544 60 16
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00, soboty 9.00 - 13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Każdy towar zakupiony WYSYŁKOWO można zwrócić w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Konsument musi pisemnie powiadomić sprzedającego o zamiarze zwrotu towaru. Liczy się termin OTRZYMANIA przez sprzedawcę stosownego zawiadomienia. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów używania. Wraz z towarem należy zwrócić wszystkie dodatki oraz gratisy dostarczone wraz z towarem. Zwrotowi podlega tylko cena sprzętu, koszta przesyłki towaru jako usługa poprawnie wykonana nie podlega zwrotowi. Towar do zwrotu Kupujący dostarcza na własny koszt, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie sprzedającego. Zwrot ceny sprzętu następuje w terminie do 14dni od daty otrzymania zwracanego sprzętu przelewem bankowym na konto Kupującego (numer konta oraz dane Kupującego należy podać z zawiadomieniu o zwrocie towaru). Zwrotowi nie podlegają: - towar zakupiony lub odebrany w sklepie, - towary używane przez klienta, noszące ślady używania, - towary kupione na licytacji. W razie zwrotu towaru informujemy o tym fakcie serwis Allegro przez wysłanie formularza zwrotu prowizji, powiadomienie ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi za transakcję , która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego.Sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

reklamacje

Wszelkie reklamacje należy zgłaszać poprzez nasz Formularz Reklamacyjny. Każdy produkt objęty jest gwarancją. Jej czas trwania został podany w opisie towaru.Oto warunki Umowy Gwarancyjnej: 1. Umowa gwarancyjna zawarta zostaje na okres obejmujący ilość miesięcy wyszczególniony przy każdym z podzespołów. 2. Sprzedawca zobowiązuje się usuwać bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania niniejszej umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia reklamowanego sprzętu do serwisu firmy (podstawa prawna &19 ust.1 i 4, Dz.U. Nr 96,poz.851). 3. Kupujący dostarcza reklamowany sprzęt do serwisu firmy na własny koszt osobiście lub za pomocą poczty lub firmy spedycyjnej, wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu i w oryginalnych opakowaniach, załączając wszystkie niezbędne elementy dodatkowe, takie jak instrukcje, pudełka oraz oprogramowanie dołączone do sprzętu, dołączając krótki opis uszkodzenia oraz listę dostarczonych elementów. Przesyłki do serwisu wysłane na nasz koszt NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE! . 4. Odbiór sprzętu możliwy jest tylko po okazaniu oryginalnego dokumentu, stwierdzającego przyjęcie do serwisu (nie dotyczy reklamowanego sprzętu wysyłanego do odbiorcy pocztą lub kurierem). 5. Każdy element posiada numery seryjne lub w razie ich braku nalepkę gwarancyjną (sticker), których uszkodzenie lub usunięcie powoduje utratę gwarancji. 6. Reklamującemu przysługuje prawo wymiany podzespołu na nowy w przypadku, gdy w okresie gwarancyjnym dokonano jego pięciokrotnej naprawy lub nie ma możliwości naprawy. 7. Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w następujących przypadkach:a) gdy dokonano naprawy lub przeróbki przez osoby nieuprawnione, gdy element nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, np. powstałych przy uderzeniu lub przy używaniu nieodpowiednich narzędzi) gdy sprzęt używany był niezgodnie z jego podstawowymi parametrami lub funkcją, do jakiej ma służyć,d) gdy nie zapewniono odpowiednich warunków do poprawnego działania sprzętu. 8. Gwarancją nie są objęte: a) elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu, b) uszkodzenia wynikłe z wad zasilania, pożaru, powodzi oraz niewłaściwego użytkowania sprzętu, c) czynności związane z bieżącą konserwacją sprzętu, 9. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za złe współdziałanie elementów zakupionych poza naszą firmą. 10. Nie dokonujemy napraw w dniu dostarczenia bez uprzedniego powiadomienia. 11. Nie odpowiadamy za dane znajdujące się na dostarczonych nośnikach. 12. W przypadku nieuzasadnionych roszczeń reklamującego firma Nitex pobiera opłaty za testowanie sprzętu w wysokości 50zł. Opłata pobierana będzie również w przypadku braku dokładnego opisu uszkodzenia. 13. Reklamujący przyjmując warunki gwarancji akceptuje bez zastrzeżeń Umowę Sprzedaży dostępną w siedzibie firmy. 14. Gwarancja bez podpisu nabywcy jest nieważna. 15. Sprawy nieuregulowane niniejszą umową regulują przepisy Kodeksu Cywilnego. Klient indywidualny może reklamować towar również na podstawie następującego przepisu:"Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz 1176)."Reklamacja na podstawie w.w. przepisu dotyczy jednak niezgodności zakupionego towaru z umową sprzedaży W CHWILI ZAKUPU. Przepis zawiera również zapis, że jeżeli od chwili zakupu nie minęło więcej niż 6 miesięcy, to domniema się , że niezgodność istniała w chwili zakupu.Po okresie 6 miesięcy , na Kupującym spoczywa ciężar udowodnienia, że towar w chwili zakupu był niezgodny z umową sprzedaży. Brak dołączonej odpowiedniej dokumentacji świadczącej o niezgodności towaru w chwili sprzedaży dołączonej do reklamacji składanych na podstawie w.w. ustawy w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od daty zakupu powoduje automatycznie nieuznanie takiej reklamacji. W przypadku sprzedaży dla podmiotów gospodarczych w.w. ustawa nie obowiązuje, wyłączamy również uprawnienia z tytułu rękojmi na podstawie Art. 558 par.1 Kodeksu Cywilnego. W tym przypadku wszelkie zobowiązania reklamacyjne reguluje tylko Karta Gwarancyjna.

pozostałe informacje

KOMENTARZE: Komentarze wystawiane są tylko po otrzymaniu komentarza od kontrahenta.W przypadku gdy kupujący wystawi komentarz niezgodny z prawdą lub zawierający treści obraźliwe - taki komentarz potraktowany zostanie jako publiczne pomówienie, sprawę kierujemy na drogę sądową i domagamy się odszkodowania od wystawiającego nieprawdziwy komentarz. REGULAMIN AUKCJI 1. Należy pamiętać, że zakup dokonany poprzez serwis Allegro , niezależnie, czy jest to licytacja, czy skorzystano z opcji "KUP TERAZ" traktowane jest jako zawarcie umowy kupna-sprzedaży przez kupującego oraz wystawiającego ofertę sprzedaży, czyli firmę Nitex. Zobowiązuje to obie strony do należytego wykonania postanowień takiej umowy według zapisów Kodeksu Cywilnego. 2. Kupujący, który dokonał zakupu powinien jak najszybciej potwierdzić, przez wypełnienie formularza sprzedaży na specjalnej stronie internetowej, do której odnośnik Kupujący dostanie w e-mailu o wygranej aukcji . W razie braku takiego potwierdzenia nie będziemy w stanie szybko dokończyć transakcji. 3.W przypadku braku jakiegokolwiek pisemnego potwierdzenia (np. mailem) informujemy o tym fakcie serwis Allegro przez wysłanie formularza zwrotu prowizji, powiadomienie ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi za transakcję, która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego. Na wspomnianej wyżej stronie formularza sprzedaży zamieszczamy również informacje o bieżącej realizacji zamówienia - formie i dacie przesyłki, numer listu przewozowego w przypadku przesyłki kurierskiej oraz formie zapłaty. 4. Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub skorzystać z przesyłki pocztowej lub kurierskiej. 5. Zapłaty za towar można dokonać osobiście przy odbiorze towaru w sklepie, dokonać przedpłaty ceny sprzętu wraz z kosztami przesyłki na nasze konto bankowe lub zapłacić za towar przy odbiorze dostarczającemu przesyłkę. Koszta przesyłki uzależnione są od formy przesyłki ( kurier / poczta ) oraz wagi przesyłki. 6. W koszta przesyłki wliczono cenę przesyłki pocztowej lub kurierskiej oraz podatek VAT 23% + koszty pakowania. PRZESYŁKI KURIERSKIE: Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie (od poniedziałku do piątku) o godzinie 16.00, w większości przypadków docierają do adresata na drugi dzień roboczy. Soboty, niedziele oraz święta nie są traktowane jako dni robocze. Wszystkie przesyłki kurierskie są UBEZPIECZONE, w razie zaginięcia przesyłki nie ma problemu z odszkodowaniem W przypadku zaginięcia lub zniszczenia przesyłki kurierskiej, ubezpieczonej, czas realizacji reklamacji przez firmę kurierską to max. 30 dni - wypłacane jest odszkodowanie w wysokości faktycznej wartości przesyłki. Jest możliwość telefonicznego umówienia się z kurierem na porę dostarczenia przesyłki.Przesyłki kurierskie wysyłane są najpóźniej następnego dnia roboczego od daty wpływu przedpłaty na konto lub potwierdzenia formy wysyłki za pobraniem. PRZESYŁKI POCZTOWE Przesyłki pocztowe wysyłane są najpóźniej w przeciągu trzech dni roboczych od daty wpływu przedpłaty na konto lub potwierdzenia formy wysyłki za pobraniem.W pierwszej kolejności wysyłane są paczki opłacone przedpłatą na konto.W ostatniej kolejności wysyłamy przesyłki NIEPOTWIERDZONE przez formularz sprzedaży (termin realizacji do dwóch tygodni)przesyłki powinny dotrzeć do adresata w czasie 1-7 dni roboczych od dnia wysłania. Jeżeli przesyłka nie dotarła max 7 dni od daty wysłania, trzeba KONIECZNIE sprawdzić, czy przesyłka nie czeka na poczcie. Soboty, niedziele oraz święta nie są traktowane jako dni robocze.PAMIĘTAJ, ŻE przy odbiorze przesyłki NALEŻY SPRAWDZIĆ jej zawartość, w razie jakichkolwiek niezgodności proszę o przesłanie do nas odpowiedniego oświadczenia wraz z wykazem braków lub uszkodzeń poświadczonego przez dostarczającego przesyłkę. W razie braku takiego oświadczenia nie odpowiadamy za niezgodność zawartości przesyłki zamówieniem lub jej uszkodzenie. ODBIÓR OSOBISTY Umożliwiamy odbieranie towaru w naszym sklepie. Zapraszamy w godzinach pracy sklepu. Odbierany sprzęt należy sprawdzić pod względem zawartości opakowania oraz wyglądu zewnętrznego, reklamacje dotyczące braków oraz uszkodzeń mechanicznych należy zgłaszać najpóźniej w chwili odbioru sprzętu. Odebranie sprzętu bez zastrzeżeń traktujemy jako potwierdzenie kompletności towaru oraz braku uszkodzeń mechanicznych. Jakiekolwiek reklamacje dotyczące w.w. powodów zgłoszone później , niż w chwili odbioru będą odrzucane.Towar można w miarę możliwości sprawdzić i przetestować na miejscu.