Filtr powietrza Twin Air KTM 125 EXC 08-09 (6999970493)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Słupsk, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

  • Nasze aukcje
  • O firmie
  • Zadaj pytanie
  • Opinie
  • 59 720 55 99allegro@boguslawski.­pl Kontakt Siedziba firmy: ul. Mikołajczyka 10
    76-251 Kobylnica

    E-mail: allegro@boguslawski.­pl

    Telefon: 59 720 55 99 Wysyłka

    Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów

    za wysyłkę płacisz tylko raz !!!
    Towar wysyłamy maksymalnie 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty, lub wybraniu wysyłki za pobraniem. W innym wypadku informujemy klienta o szacowanym terminie realizacji zamówienia. Płatność
  • PayU
  • pobranie
    Zakup na naszych aukcjach równoznaczny jest z zaakceptowaniem regulaminu znajdującego się na stronie "O mnie"

    UWAGA!

    Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera! W przypadku uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół szkody! Witamy na naszej aukcji!

    Filtr powietrza Twin Air KTM 125 EXC 08-09

    Kod towaru: 10110927

    Producent: Twin Air

    Standardowy filtr powietrza Twin Air Dwuwarstwowy filtr Twin Air staje się produktem pierwszego wyboru w przypadku czołowych światowych drużyn i zawodników. Specjalny płaski pierścień uszczelniający zapewnia pewny i szczelny montaż w komorze filtra nawet w szczególnie ciężkich warunkach jazdy. Filtry Twin Air zaprojektowano w rozmiarze delikatnie mniejszym niż fabryczny, co ułatwia ich montaż i zwiększa objętość komory filtra dla jeszcze lepszych osiągów. Pasuje do: KTM 125 EXC 2008-2009 125 SX 2007-2009 144 SX 2007-2009 150 SX 2009 200 XC/XC-W 2008-2009 250 SXF 2007-2009 250 SX 2007-2009 250 XC 2008-2009 250 XC-F/XCF-W 2008-2009 300 XC/XC-W 2008-2009 400 XC-W 2008-2009 450 SXF 2007-2009 450 EXC/XC-F 2008-2009 505 XC-F 2008-2009 530 XC-W/EXC 2008-2009 450/560 SMR 2008-2009

    Galeria:

    Aukcja wystawiona automatycznie przez dodatek do systemu Comarch ERP produkcji ALPOL IT
  • Dostawa i płatność
    od 10,00 zł

    Lokalizacja: Słupsk, Polska

    Aby mieć darmową dostawę, kup u IHU_AB_I za co najmniej 500,00 zł.

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    11,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    5
    Paczkomaty 24/7
    pierwsza sztuka
    10,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    2

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    13,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    5

    Punkty odbioru

    IHU Andrzej Bogusławski
    Mikołajczyka 10
    76-251 Kobylnica
    woj. pomorskie
    email: allegro@boguslawski.pl
    tel.: 597205599

    • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
    • sobota 09:00 - 14:00

    płatność kartą i gotówką
    prosimy umówić się na odbiór

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    producenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    12 miesięcy dla przedsiębiorców
    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    dla firm rękojmia wyłączona

    Adres do reklamacji

    Inicjatywa Handlowo-Usługowa Andrzej Bogusławski
    Mikołajczyka 10
    76-251 Kobylnica
    Zwroty
    14 dni

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    Inicjatywa Handlowo-Usługowa Andrzej Bogusławski
    Mikołajczyka 10
    76-251 Kobylnica

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

     Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy:

     1. Klient ma możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, jeżeli towar nie został przygotowany do wysyłki, kontaktując się z obsługą sklepu poprzez podany adres e-mail albo numer telefonu. 

    2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od niej w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie przed upływem tego terminu, licząc od dnia objęcia towaru w posiadanie 

    3. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia przyjęcia towaru. 

    4. W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. 

    5. W sytuacji odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Konsumentowi należność niezwłocznie. 

    6. Zwrot płatności zostanie dokonany przez przelew bankowy na konto wskazane prze kupującego.

    7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy w terminie nie przekraczającym 14 dni licząc od dnia, w którym odstąpił od umowy. 

    8. Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 

    9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    10. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy o Prawach Konsumenta, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

    11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samo-chodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; ł) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

     Koszty przesyłki zwrotnej (po skutecznym odstąpieniu od umowy) obciążają konsumenta. Przytoczony rozkład ciężaru ponoszonych przez strony kosztów przesyłek wynika z wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 15 kwietnia 2010 r. (sygn. sprawy C-511/08) interpretującego Dyrektywę 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość. 

    O sprzedającym
    IHU_AB_I
    99,3%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    953

     

    6

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    4,9

    Koszt wysyłki

    4,9

    Obsługa kupującego

    4,9

    Dane firmy

    Kontakt

    • 59 720 55 99
    poniedziałek - piątek
    09:00 - 18:00
    sobota
    09:00 - 14:00
    niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Inicjatywa Handlowo-Usługowa Andrzej Bogusławski 

    ul. Mikołajczyka 10 

    76-251 Kobylnica 

    Pozostałe informacje

    email: allegro@boguslawski.pl
    telefon: 59 720 55 99