FILTR POWIETRZA OLEJU KABINY MONDEO III 2.0 2.2 DI (6912106680)

zakończona
96,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Płock, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

Posiadamy części do aut:

SKODA , VOLKSWAGEN , AUDI , BMW , OPEL

... i innych

Nasze dane:

telefon:+48 509 723 730

email: montexplock@gmail.co­m

konto Alior Bank S.A.: 53 2490 0005 0000 4500 2813 1946

Montexsc

Szybka realizacja

Dobre ceny

Gwarancja

OPIS PRZEDMIOTU

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWY ZESTAW FILTRÓW

POWIETRZA , OLEJU PALIWA PRZECIWPYŁKOWY

STOSOWANY W POJAZDACH:

MARKA MODEL ROK PRODUKCJI
FORD FMONDEO MK3 2.0 DI TD 115 KM 2002 -2007
FORD FMONDEO MK3 2.0 TDCI 130KM 2001- 2007
FORD FMONDEO MK3 2.2 TDCI 155 KM 2004- 2007

NUMER ORYGINAŁU: (OLEJU- FOP 124 )(PALIWA-ADG 02342)(KABINY- FC 154)(POWIETRZA- PA 747)

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU W INNEJ KONFIGURACJI PO UZGODNIENIU TELEFONICZNYM !!!

PRODUKT
MULLER FILTER
FILTR PALIWA BLUE PRINT
CENA: 96 ZŁ

CENA ZA 1 KOMPLET

ZDJĘCIA PRZEDMIOTU
1
Kup Teraz lub licytuj przedmiot

Zamówienia można dokonać poprzez opcję KUP TERAZ lub LICYTACJĘ w zależności od sposobu sprzedaży przedmiotu.

2
Uzupełnij formularz dostawy

Wypełniając formularz dostawy dostępny po zalogowaniu i wypełnieniu poprosimy o sposób zapłaty za przedmiot / dostawy.

3
Wybierz sposób płatności

Wybierz w jaki sposób chcesz dokonać płatności za przedmiot.
Płacę z Allegro, przelewem na rachunek bankowy, za pobraniem.

4
Kompletowanie zamówienia

Skompletujemy zamówienie i wyślemy je do Ciebie sposobem który wybrałeś w punkcie drugim.

5
Oczekiwanie na dostawę

Po skompletowaniu i wysłaniu zamówienia czekasz na dostawę, o czym Cię poinformujemy.

6
Odbiór przesyłki

Jeśli przesyłka dotarła już do Ciebie i jest zgodna z zamówieniem, wystawiasz nam komentarz.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 53 2490 0005 0000 4500 2813 1946
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Handel Artykułami Technicznymi Montex Rafał Rejner
Gwardii Ludowej 3b
09-400 Płock
NIP: 774-136-38-63
REGON: 142404457

kontakt

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@montexplock.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie - Delegatura w Płocku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

pozostałe informacje

Przy odbiorze paczki od kuriera (z wyłączeniem wysyłki Pocztą Polską) zaleca się sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera doręczającego tuż po podpisaniu listu przewozowego i ewentualnym opłaceniu pobrania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego towaru należy spisać protokół szkody. W przypadku reklamacji przed odesłaniem do Sprzedawcy towaru, należy skontaktować się z nim mailowo. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegóły dalszego postępowania. Nie należy odsyłać towaru na własną rękę a w szczególności na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, gdyż takie przesyłki nie będą odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym i na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt.