Filtr powietrza HONDA ACCORD (7061623626)

8 dni do końca
cena kup teraz
25,20 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Piotrków Trybunalski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

KONTAKT
WYSYŁKA

20-04-436
WAŻNE INFORMACJE

Szybka wysyłka lub odbiór osobisty w Piotrkowie Trybunalskim, Łodzi, Kaliszu lub Chorzowie


Do każdego zakupu paragon lub faktura Vat (na życzenie) który jest jednocześnie gwarancją. Jesteśmy wiarygodnym sprzedawcą działającym na rynku od 18 lat. Towar można odbierać również osobiście w naszym sklepie stacjonarnym.

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE CZĘŚCI SĄ NOWE.
OPIS
Nazwa towaru Filtr powietrza
Producent ASHIKA
Numer części 20-04-436
Wysokosć [mm] 44
Szerokość [mm] 114
Długość [mm] 361

ZASTOSOWANIE
Marka Model Model
produkowany
od
Model
produkowany
do
Do wersji silnikowych
Honda ACCORD VIII (CL, CM) 2003.01 2012.09 SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »
Honda ACCORD VIII Tourer (CM) 2003.04 2008.05 SPRAWDŻ WERSJE SILNIKOWE »

Pamiętaj aby sprawdzić czy pasuje do twojej wersji silnikowej! W razie wątpliwości bądż pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego, emailowego lub poprzez czat.
NUMERY ZAMIENNE
Producent Numer
ASHUKI H090-60
BLUE PRINT ADH22255
COMLINE CHN12855
COMLINE CHN12856
FILTRON AP102/4
HERTH+BUSS JAKOPARTS J1324050
HONDA 17220-RBD-E00
IPS Parts IFA-3413
JAPANPARTS FA-436S
JAPKO 20436
KAVO PARTS HA-8650
NIPPARTS J1324057
QUINTON HAZELL QFA0325
JPN 20F4040-JPN
ODBIÓR OSOBISTY (nie jesteśmy jedynie wirtualnym sklepem)
  • Odbiór w Łodzi (płatność gótówką lub kartą) - Wróblewskiego 90/92 zobacz na mapie
  • Odbiór w Kaliszu (płatność gótówką lub kartą) - Poznańska 119 zobacz na mapie
  • Odbiór w Piotrkowie Trybunalskim (płatność gótówką lub kartą) - Próchnika 2 zobacz na mapie
  • Odbiór w Chorzowie (płatność kartą) - Kaliny 77 (ostatni lokal) zobacz na mapie
UWAGA! W przypadku odbioru osobistego w Chorzowie brak możliwości płatności gotówką przy odbiorze. Magazyn wydający towar nie prowadzi kasy gotówkowej. Możliwa płatność kartą na miejscu lub przedpłata poprzez płatności Allegro
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Piotrków Trybunalski, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
99
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
99
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k
Kaliny 77 (ostatni lokal)
41-506 Chorzów
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko kartą
poinformujemy o terminie odbioru

Grupa 4cars sp. z o.o. sp.k.
Poznańska 119
62-800 Kalisz
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k
Wróblewskiego 90/92
94-103 Łódź
woj. łódzkie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. REKLAMACJA
Wróblewskiego 90/92
94-103 Łódź
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. , ul. Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź, na adres poczty elektronicznej: wysylki@motoneo.pl lub przy użyciu formularza zgłoszeniowego.
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
  6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  7. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
  8. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
  9. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl, może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. ZWROT
Wróblewskiego 90/92
94-103 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
    o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    4. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

O sprzedającym
www_motoNeo_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2037

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 42 205-96-10
  • 32 49-33-044
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Odbiór w ŁODZI Adres: Wróblewskiego 90/92 Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-13 Płatność: gotówka lub karta Odbiór w KALISZU Adres: Poznańska 119 teren galerii Kaliskiej obok myjni budynek na skarpie. Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-14 Płatność: gotówka lub karta Odbiór w CHORZOWIE Adres: Kaliny 77 - ostatni lokal Godziny odbioru: pon-pt: 9-17 Płatność: TYLKO karta lub przedpłata PayU UWAGA! W przypadku odbioru osobistego w Chorzowie brak możliwości płatności gotówką przy odbiorze. Magazyn wydający towar nie prowadzi kasy gotówkowej. Możliwa płatność kartą na miejscu lub przedpłata poprzez płatności Allegro

Pozostałe informacje

 ODBIÓR OSOBISTY

Jeśli kupisz towar na naszych aukcjach i chcesz go pilnie odebrać skontaktuj się z nami przed odbiorem - nie posiadamy wszystkich oferowanych części w danym magazynie - towar jest dostarczany do danego magazynu wedle zapotrzebowania.

O terminie odbioru powiadomimy Cię telefoniczne, sms-em lub mailowo.

W większości przypadków jest to następny dzień roboczy (w przypadku złożenia zamówienia od pon-pt do godziny 17).  

Odbiór w ŁODZI

Adres: Wróblewskiego 90/92

Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-13

Płatność: gotówka lub karta

Odbiór w KALISZU

Adres: Poznańska 119 teren galerii Kaliskiej obok myjni budynek na skarpie.

Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-14

Płatność: gotówka lub karta

Odbiór w CHORZOWIE

Adres: Kaliny 77 - ostatni lokal

Godziny odbioru: pon-pt: 9-17

Płatność: TYLKO karta lub przedpłata PayU

UWAGA! W przypadku odbioru osobistego w Chorzowie brak możliwości płatności gotówką przy odbiorze. Magazyn wydający towar nie prowadzi kasy gotówkowej. Możliwa płatność kartą na miejscu lub przedpłata poprzez płatności Allegro

RZETELNA FIRMA

Nasza firma należy do programu Rzetelna Firma który prowadzony jest pod patronatem Krajowego Rejestru Długów.  Kupuj u sprawdzonych sprzedawców!!! 

ZAKUP

Do każdego zakupu wystawiamy fakturę lub paragon który jest jednocześnie gwarancją. Każdy towar posiada roczną gwarancję (chyba że w aukcji napisano inaczej).

Z uwagi na fakt, że w tym samym modelu auta, bywają montowane nawet dwa lub trzy rodzaje danej części, np. tarcze hamulcowe w dwóch  średnicach, dwa różne wzory klocków hamulcowych czy filtrów itp. (pomimo występowania danego pojazdu w tabeli zastosowań na danej aukcji) może się zdarzyć , że wystawiona w sklepie część nie będzie pasować do posiadanego przez Państwa samochodu. Jest to uwarunkowane szczegółową specyfikacją konkretnego modelu.

Jeśli nie ma możliwości porównania starego podzespołu ze zdjęciem i wymiarami podanymi na aukcji, uprzejmie prosimy, aby przed zakupem  skonsultowali się Państwo z naszymi handlowcami, którzy służą radą i fachową pomocą w doborze i wyszukiwaniu właściwych podzespołów.

Zaoszczędzi to Państwa czas i pozwoli uniknąć nieporozumień.

Dziękujemy

PRZESYŁKA KURIERSKA

W przypadku wybrania przesyłki kurierskiej nadamy ją firmą DPD lub kurier INPOST, po nadaniu przesyłki otrzymasz SMS z numerem paczki oraz danymi kontaktowymi do lokalnego oddziału firmy kurierskiej (dzięki temu możesz następnego dnia roboczego zadzwonić i otrzymać numer bezpośrednio do kuriera doręczającego, który poinformuje o porze dostarczenia przesyłki do Państwa.

BARDZO WAŻNE: Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody na druku firmowym spedytora (jest to podstawą uznania ewentualnej reklamacji).

W przypadku zakupu na kilku aukcjach koszt wysyłki kurierskiej się nie zmienia.

POCZTA POLSKA

W przypadku zakupu na kilku aukcjach brana jest pod uwagę najwyższa kwota za przesyłkę. Przed zakupem zapytaj jaka będzie kwota za przesyłkę, lub wybierz przesyłkę kurierską wtedy zawsze koszt przesyłki jest stały niezależnie od ilości zakupionego towaru.

KOMENTARZE

Komentarze negatywne i neutralne - jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z towaru to pamiętaj, że możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania (zasady zwrotów najdziesz powyżej)


Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k z siedzibą ul. Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź, zwany dalej Sprzedającym.   

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

  1. Dostawa Towarów dokonywana jest  na adres wskazany przez Klienta.  
  2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 
  3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 
  4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 
  5. Klient może wybrać następujące metody płatności:  przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);  gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);  gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);  płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). 
  6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 
  7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  
  8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.  
  9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 
  10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 
  11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 
  12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 
  13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 
  14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.