Filtr paliwa PP839/3 New Beetle 1.9TDI 98-> wyp (6999442469)

zakończona
38,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny

opis

Opis przedmiotu:
pp839/3

Fabrycznie nowy filtr paliwa do samochodów :

VW BEETLE
wersja hatchback z silnikiem 1.9 TDI
produkowanego w latach 01.1998 do 06.2004
Właściwości
Średnica zewnętrzna :88 mm
Wysokość : 192 mm
Dolot : 8 mm
Wylot : 8 mm

Filtr odpowiada nr oryginału :1CO127401
Filtr odpowiada nr MANN : WK853/12
Filtr odpowiada nr FILTRON : PP839/3

Zdjęcie na aukcji przedstawia wystawiony przedmiot.

UWAGA: W wyżej wymienionych modelach samochodów mogło występować kilka rodzajów filtrów,
zatem prosimy o porównanie starego filtra z wymiarami podanymi na aukcji.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.



Zdjęcie:

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Tarnów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Dodatkowe informacje

W przypadku nie odebrania przesyłki przez Kupującego ,zostaje On obciążony kosztem przesyłki zwrotnej. Prosimy o odpowiedzialne zakupy.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

F.H.U MIŚ s.c
Krakowska 267A
33-122 Tarnów
Dodatkowe informacje

  

1. Zawsze należy zachować dowód zakupu towaru wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć go w przypadku reklamowania towaru.

 

2.  Rękojmia na sprzedawany towar to 24 miesiące, z wyłączeniem przedmiotów na aukcjach gdzie jest to podane inaczej i wynika z charakteru przedmiotu lub aukcji.


 3. Gwarancja i rękojmia nie obejmuje naturalnego zużycia części(np.:bezpieczniki,żarówki,klocki hamulcowe) lub nie właściwej eksploatacji (np.:” jazda sportowa”,zastosowanie innych płynów eksploatacyjnych niż przewiduje producent pojazdu).
 

4. Reklamacji nie podlegają części :

a) montowane przez osoby nieuprawnione do obsługi pojazdu (nie wykwalifikowane)

b) uszkodzone na wskutek niewłaściwego montażu

c) zakupione na wyprzedaży (z odpowiednia adnotacją na stronie aukcji)

d) zakupione jako pojedynczy element podzespołu(np: tarcza sprzęgła - sprzęgło kompletne)

Firma Miś s.c. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej


5.  W razie reklamacji proszę pobrać i wypełnić formularz REKLAMACJA (PDF)

Zgłoszenie należy wydrukować i wypełnić zgodnie z opisem. Wypełnione zgłoszenie proszę dołączyć do reklamowanego produktu wraz z jego dokumentem zakupu .

Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub telefonicznie (14) 620 25 98

6. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego przedmiotu , za wyjątkiem elementów wymagających przeprowadzenia ekspertyzy przez producenta.

 

7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


 Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:


  1. Kupujący będący konsumentem ma      możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i      dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy      Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Tarnowie.. Informacje o      sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,       znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie  sporów konsumenckich”. 

 

REKLAMACJA USZKODZONEJ LUB NIEKOMPLETNEJ PRZESYŁKI 

1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel.  14 620 25 98  lub mailowo:  e-sklep@misbis.pl  

2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki . Wszystkie wysyłane przez nas części są przed zapakowaniem sprawdzane! W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. MIŚ s.c
Krakowska 267A
33-100 Tarnów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży 


Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail: e-sklep@misbis.pl . 

Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym.  Zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym pudełku i nie może nosić żadnych śladów użytkowania i montażu.  W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 


 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


  •   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  •  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  •  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  •  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  •  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
  •  jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  •  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  •  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    zawartej w drodze aukcji publicznej;
  •  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  •  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

     

O sprzedającym
misbis
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

821

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 14 620 25 98
poniedziałek - piątek
08:30 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: e-sklep@misbis.pl
telefon: 14 620 25 98