FILTR OLEJU WKŁAD MERCEDES KLASA A OE640/4 BOSCH (6482936972)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,99 zł
z 12 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Augustów
  • stan: nowy
  • producent części: bosch
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mercedes-Benz

FILTR/WKŁAD FILTRA OLEJU DO SAMOCHODÓW
MERCEDES KLASA A I VANEO
1457429109
1 457 429 109
ODPOWIEDNIK FILTRONA OE 640/4
Zastosowanie:

MERCEDES-BENZ
KLASA A (W168)2004.08 -1997.07
A 140 (168.031, 168.131) (82 KM) 1997.07-2004.08 1397 ccm60 kW 4 cyl
A 140 (168.031, 168.131) (82 KM) 2001.01-2004.08 1598 ccm60 kW 4 cyl
A 160 (168.033, 168.133) (102 KM) 1997.07-2004.08 1598 ccm75 kW 4 cyl
A 190 (168.032, 168.132) (125 KM) 1999.03-2004.08 1898 ccm92 kW 4 cyl
A 210 (168.035, 168.135) (140 KM) 2002.03-2004.08 2084 ccm103 kW 4 cyl
VANEO (414) -2002.02
1.6 (414.700) (102 KM) 2002.02- 1598 ccm75 kW 4 cyl
1.6 (414.700) (82 KM) 2002.02- 1598 ccm60 kW 4 cyl
1.7 CDI (414.700) (75 KM) 2002.02- 1689 ccm55 kW 4 cyl
1.9 (414.700) (125 KM) 2002.02- 1898 ccm92 kW 4 cyl
Numery referencyjne:

AC X615
ALCO FILTER MD351
ARMAFILT OB52780
BERU / CAC EL578x
BOSCH 1457429147
CHAMP LC134
CHAMPION XE510
CHAMPION XE510606
CLEAN FILTERS ML033
COOPERS G1475
CROSLAND 2198
DELPHI FX0183
FIAAM FA5454
FILTREC MLE1374
FILTRON OE6404
FRAM CH8776ECO
FRAM CH8776
HENGST FILTER E105H
HENGST FILTER E105HD51
JAPANPARTS JFOECO003
KNECHT OX1351D
KNECHT OX1351DEKO
KNECHT OX135
KNECHT OX135D
LAUTRETTE ELH4220
MAHLE FILTER OX135
MAHLE FILTER OX1351D
MAHLE FILTER OX1351DEKO
MAHLE FILTER OX135D
MANN-FILTER HU610X
MERCEDES 1661840525
MERCEDES 1661800009
MERCEDES 1661840225
MERCEDES 1661800209
MERCEDES 1661800710
MERCEDES 1661800109
MERIT 14005
MOTOKOV MO1182
MOTOKOV L014
MOTOKOV MU1182
MOTOKOV SO4622
MOTOKOV MLE1374
MOTOKOV VFL434
MOTOKOV OL0206E
PBR AC8030
PURFLUX L300
PUROLATOR L17945
SOFIMA 092501440
SOFIMA 92501440
SOFIMA S5014PE
TECNOCAR OP206
TEHO 5502
UFI 2501440
UFI 2501400
UNICO FILTER EL578x


Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, oryginalne i pochodzą z legalnych źródeł.
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Do każdego dostarczonego produktu dołączony jest dowód zakupu (faktura lub paragon).

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Młodości 5B, 16-300 Augustów; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@pmtrade.de; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Młodości 5B, 16-300 Augustów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy (szczegóły na stronie "O mnie")

reklamacje

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres: ul. Młodości 5B, 16-300 Augustów; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@pmtrade.de; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Młodości 5B, 16-300 Augustów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.