filtr do wody EVOLVE (1x30dni) Brita Maxtra Dafi (6541849756)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 9,90 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,90 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

Filtr do wody EVOLVE marki Aqua Optima

- kompatybilny z Brita Maxtra, Dafi Unimax i Aquaphor Maxfor
(30 dni filtracji)

Limitowana ilość zestawów w promocyjnej cenie

Opis produktu

EVOLVE to filtr renomowanej angielskiej firmy Aqua Optima specjalizującej się w filtracji wody na potrzeby każdego gospodarstwa domowego.
Proces filtracji oparty jest na 5-stopniowym systemie, który redukuje chlor, kamień, herbicydy, pestycydy, ołów i metale ciężkie. Zapewnia również klarowność wody co wpływa na wygląd a przede wszystkim smak przygotowywanych potraw i napojów.

Specyfikacja produktu



Ilość produktów w opakowaniu: 1 sztuka

Szacunkowy czas użytkowania: 30 dni

Kompatybilność produktu: Brita Maxtra / Dafi Unimax / Aquafor Maxfor

Warunki dostawy



Sposób dostawy: Czas dostawy: Koszt dostawy:

Przesyłka pocztowa ekonomiczna w ciągu 3 dni roboczych 9,90 PLN

Przesyłka kurierska - Poczta Polska na 2 dzień roboczy 15,00 PLN
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BNP Paribas Bank Polska S.A. 43 1600 1084 0004 0503 1075 3001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PODSUMOWANIE INFORMACJI NA TEMAT ZWROTÓW: Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom. Towar można zwrócić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym kupujący- konsument poinformował Sklep internetowy o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący-konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep Internetowy zwraca kupującemu-konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego-konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez kupującego-konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący-konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku kupujący-konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przed odesłaniem towaru do sklepu należy go właściwie zabezpieczyć. ADRES ZWROTÓW -> PHU METREX ul.Ks. Wujka 9 61-581 Poznań

reklamacje

Chcąc złożyć reklamację skontaktuj się z nami: e-mail: kontakt@metrex.com.pl Odpowiedź na Państwa zgłoszenia wynosi do 48 godzin(od poniedziałku do piątku). W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt kontakt@metrex.com.pl

pozostałe informacje

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze. Zamówienia złożone w weekend będą realizowane w poniedziałek. Zamówienia opłacone lub pobraniowe, złożone do godziny 12 będą realizowane jeszcze tego samego dnia, w szczególnych przypadkach czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć. DOSTĘPNE FORMY DOSTAWY: 1. przesyłka kurierska Pocztex (czas dostawy 1-2 dni robocze), 2. usługa Paczka48 Poczta Polska (czas dostawy 2-3 dni robocze). 3. Odbiór osobisty w magazynie firmy przy ul Metrex ul. ks. Jakuba Wujka 9-11 Poznań 61-581 DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚĆ: 1. Płatność przelewem na konto firmowe -> BNP Paribas Bank Polska S.A. 43 1600 1084 0004 0503 1075 3001 koniecznie wpisz swój nick, nazwisko, mail i inne dane, które pozwolą nam szybko skojarzyć płatność z zamówieniem! 2. Płatność przez system PayU 3. Płatność za pobraniem (gotówką u kuriera w momencie odbioru przesyłki) 4. Płatność gotówką w momencie odbioru towaru w siedzibie firmy (ul. ks. Jakuba Wujka 9-11 Poznań).