Filtr do lodówek AQUAFILTER Side by Side (6910871977)

zakończona
76,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Krosno, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
Dane kontaktowe
AQUAKROS
ul. Tysiąclecia 14
38-400 Krosno
info@aquakros.pl
+48 662 055 516
+48 664 479 622


Dane do wpłaty
lub

Wysyłka
Towar wysyłamy za pośrednictwem:

Wszystkie zakupione przedmioty są starannie pakowane i zabezpieczane przed uszkodzeniami.

Przedmiotem aukcji jest:

Filtr wody zewnętrzny do lodówki FCCBKDF3-QM-AQM

ZE ZŁOŻEM Z ŁUPIN WĘGLA KOKOSOWEGO, ZŁOŻEM ZMIĘKCZAJĄCO - ODŻELAZIAJĄCYM ORAZ ZŁOŻEM KDF

Produkt renomowanej firmy:

Bardzo wysokiej jakości filtr wody do lodówek „Side by Side” posiadających filtr na tylnej ścianie lodówki.

Filtr pasuje do lodówek Daewoo, Bosch, Electrolux, Ge, indesit, Lg, Samsung, Whirpool i innych, w których wkłady są mocowane na wężyku 1/4" około 6mm. Wkład ten stosuje się w lodówkach z wbudowanymi kostkarkami do lodu. Instalujemy go do wężyka 1/4" wychodzącego z lodówki. Przyłącz wkładu to 2*1/4" pod wężyk.


FILTR NIE WYMAGA USZCZELNIANIA TAŚMĄ TEFLONOWĄ wszystko wykonujemy na szybkozłączach typu JG. (włóż i zabezpiecz).


Filtr wypełniony jest wysokiej jakości węglem aktywowanym z łupin orzechów kokosowych, złożem zmiękczającym, złożem odżelaziającym oraz złożem KDF zapobiegającym rozwojowi drobnoustrojów.

Zalety wkładu:

- Usuwa do 99% wolnego chloru z wody
- Usuwa żelazo
- Usuwa metale ciężkie
- Redukuje twardość wody
- Usuwa zanieczyszczenia organiczne
- Usuwa z wody fenol oraz benzen
- Usuwa pestycydy

- Poprawia smak i zapach wody

Wkład doskonale usuwa chlor, substancje organiczne, pestycydy, związki fenolu i benzenu, poprawia smak i zapach wody, redukuje twardość wody, obniża stężenie żelaza oraz metali ciężkich.

Żywotność wkładu od 3 do 6 miesięcy (w zależności i ilości przefiltrowanej wody). Wkładu nie należy używać do wody zanieczyszczonej mikrobiologicznie oraz nieznanego pochodzenia.

Zestaw zawiera:

- Filtr do lodówki
- Uchwyt mocujący (pojedynczy)
- 2 x złączka

POSTAW NA JAKOŚĆ!




Dodano 2016-12-08 12:57
Nowy numer kontaktowy do realizacji zamówień: tel.887 644 458
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u aquakros za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 03 1750 0012 0000 0000 3137 6057
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

AQUAKROS Renata Skalska
ul.Decowskiego 200a
38-400 Krosno
NIP: 684-150-96-91
REGON: 180849253
O NAS Specjalnością naszej firmy jest przygotowanie i uzdatnianie wody pitnej oraz przemysłowej. Oferujemy sprzedaż urządzeń oraz szereg usług związanych z projektowaniem, profesjonalnym doborem i montażem systemów jej oczyszczania. Bogate doświadczenie w zakresie doboru i montażu uzdatniaczy wody pozwala zaoferować Państwu najlepsze produkty, a tym samym podnieść wydajność i zwiększyć żywotność wszystkich urządzeń wykorzystujących do swojej pracy wodę oraz polepszyć jej jakość i smak. Kompleksowo realizujemy usługi w zakresie uzdatniania i filtracji wody dla indywidualnych odbiorców oraz dużych instytucji. Zapewniamy jednocześnie serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także doradztwo techniczne oraz dobór odpowiednich urządzeń i technologii. Nasza firma zajmuje się również wierceniem studni głębinowych i wykonywaniem odwiertów pod pompy ciepła. W naszej ofercie znajdą Państwo elementy i części potrzebne do ich wykończenia.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AQUAKROS Renata Skalska
ul.Decowskiego 200a
38-400 Krosno
 
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

Sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Po otrzymaniu przesyłki kurierskiej, prosimy o dokładne sprawdzenie jej zawartości przy kurierze. W przypadku ew. uszkodzeń ważne jest sporządzenie protokołu szkodowego. Przyjmując paczkę bez zastrzeżeń, tracą Państwo możliwość roszczenia z tytułu nienależytego wykonania usługi i reklamacji uszkodzeń. Nie odebranie przesyłki przez zamawiającego skutkuje rozwiązaniem umowy. Koszty dostawy zamówionego towaru ponosi Zamawiający. Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu. Reklamacje dotyczące niezgodności w zamówieniach przyjmujemy do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Procedura reklamacji: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować wraz z pisemnym oświadczeniem w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, dokonamy naprawy reklamowanego produktu lub wyślemy nowy. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy Państwu reklamowany produkt.

pozostałe informacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, dostarczone w komplecie wraz z paragonem lub FV. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przekazane na podane konto w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru do naszej siedziby. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.