FIGOWIEC LIROLISTNY FIKUS FICUS LYRATA (6482150341)

zakończona
27,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • rodzaj rośliny: rośliny ozdobne z liści
  • waga (z opakowaniem): 1.50 [kg]
Kwiaty_Iksora
Kwiaciarnia Iksora - u nas zawsze świeże kwiaty
| strona o mnie | komentarze | wszyskie aukcje | do ulubionych | zadaj pytanie |
>
Dane Kontaktowe:
732668831

kwiaciarnia_iksora@i­nteria.pl

PHU AgaMi Agata Miros
Kwiaciarnia Iksora
43-300 Bielsko-Biała
ul. Norwida 18
Wysyłka:


- paczka pocztowa priorytetowa - 13 zł

- przesyłka kurierska DPD - 18 zł

Rośliny wysyłam od poniedziałku do środy, aby przed weekendem mogły dotrzeć do adresata.
Płatnosci:


70 1050 1070 1000 0092 0646 9836

ZAPRASZAMY PAŃSTWA TAKŻE NA NASZE DRUGIE

KONTO: roslinomania

ZAKUPY Z OBU KONT MOŻNA ŁĄCZYĆ - DO 15 SZT. ROŚLIN W

JEDNEJ PRZESYŁCE!

Serdecznie witamy Państwa na naszej aukcji.

Jej przedmiotem jest:

FIGOWIEC LIROLISTNY

(Ficus lyrata)

Ficus lyrata uznawany za najpiękniejszą odmianę fikusa. Liście, które kształtem przypominają skrzypce, osiągają w naturze długość 30 cm i szerokość 25 cm. Gatunek ten pochodzi z Afryki Wschodniej.

Ficus lyrata dobrze rośnie w miejscach oświetlonych, lubi temperaturę ok. 20 st. C. Zimą nie powinno być chłodniej niż 18 st. C. Preferuje wilgotne powietrze, zimą, gdy w mieszkaniach jest sucho od ogrzewania, dobrze jest roślinę zraszać. Ficusa w okresie młodości przesadzamy raz w roku, następnie w zależności od potrzeby. Rośnie dość wolno, młode okazy należy palikować. W okresie wzrostu raz na dwa tygodnie nawozimy gotowym środkiem ( do roślin doniczkowych).

Figowce lubią mieć czyste liście, co jakiś czas dobrze jest je przemyć wodą z detergentem. Do nabłyszczania stosujemy jedynie przeznaczonymi do tego celu preparatów.

Sprzedawany fikus pochodzi z tej samej partii co rośliny na zdjęciach.

Wysokość rośliny wraz z doniczką ok. 50-60 cm.

Przed dokonaniem zakupu bardzo prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych aukcji, który dostępny jest w zakładce „O mnie”. Dziękujemy i zapraszamy do zakupów.

Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
Tworzenie szablonów allegro
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Kwiaty_Iksora za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 70 1050 1070 1000 0092 0646 9836
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (Konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.(Uwaga: jeżeli zakupiłeś żywe rośliny nie ma możliwości odstąpienia od umowy). W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: krzymir@onet.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PHU AGAMI Agata Miros Kwiaciarnia IKSORA ul. Norwida 18 43-300 Bielsko-Biała Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) PHU AGAMI Agata Miros ul. Norwida 18 43-300 Bielsko-Biała Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy , numer ofert Data zawarcia umowy to , data odbioru . Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia (dotyczy zakupu żywych roślin!!!) 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kwiaciarnia_iksora@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - zdjęcia otrzymanych roślin wykonane najpóźniej w dniu następnym po odebraniu przesyłki (w przypadku, gdy kwestionowany jest stan oraz zgodność z opisem otrzymanych roślin). 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

R E G U L A M I N 1. Kupując na moich aukcjach Kupujący zobowiązuje się dokonać wpłaty za zakupiony towar wraz z kosztami wysyłki – w przypadku niedopłaty towar nie zostanie wysłany do momentu uregulowania całości zamówienia. 2. Ze względu na troskę o rośliny w jednej przesyłce wysyłam maksymalnie 15 sztuk roślin. 3. W razie zakupu różnego asortymentu towaru z moich aukcji (np. roślina doniczkowa i wianek) proszę o kontakt w celu ustalenia kosztu i formy wysyłki. 4. Na wpłatę czekam 14 dni kalendarzowych, po tym terminie występuję z wnioskiem do Allegro o zwrot prowizji – w przypadku problemów z uregulowaniem należności w terminie proszę o kontakt, zawsze można się dogadać. 5. Formy płatności:- wpłata na rachunek bankowy nr 70 1050 1070 1000 0092 0646 98366,- wpłata poprzez PayU,- płacę z Allegro,- płatność przy odbiorze w kwiaciarni. 6. Przesyłki wysyłam w dni robocze od poniedziałku do środy do godz. 12.00. Jeśli wpłata zostanie zaksięgowana na naszym rachunku bankowym po tym terminie, wtedy paczka zostanie wysłana w następnym tygodniu. 7. Przesyłki wysyłam do 3 dni wysyłkowych po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie bankowym - dni wysyłkowe: poniedziałek, wtorek, środa. W wyjątkowych przypadkach, spowodowanych okolicznościami, termin wysyłki może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie bankowym. 8. Zastrzegam sobie możliwość wysyłki przesyłek kurierskich w czwartki, w przypadku dużego nagromadzenia przesyłek w danym tygodniu oraz zmiany formy doręczenia przesyłki na przesyłkę droższą (z PoczetxKurier48 na kurier GLS). 9. Nie wysyłam roślin za pobraniem. 10. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej – PocztexKurier48, oraz firmy Kurierskiej GLS. Uprzejmie proszę o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki przy Kurierze. Tylko spisany protokół szkody pozwoli nam dochodzić roszczeń za zniszczone w transporcie rośliny, które z naszej strony są pakowane z najwyższą starannością. 11. W przypadku wysyłki pod inny adres niż podany w Allegro, proszę o podanie poprawnego adresu drogą mailową. 12. Rośliny wysyłane są wraz z doniczką – chyba, że w opisie aukcji zaznaczono inaczej. 13. Każda z roślin pakowana jest oddzielnie i dopiero w takiej formie umieszczana w opakowaniu zbiorczym. 14. Ponieważ sprzedaję rośliny żywe każda z nich może wyglądać nieco inaczej, jednakże odpowiada wielkości i gęstości opisanej w aukcji. Zdjęcia przedstawiają przykładowe rośliny z oferowanej partii, a w przypadku zdjęcia oferowanej rośliny informacja o tym jest podana w treści aukcji. 15. Odbiór osobisty jest możliwy w Bielsku-Białej przy ul. Norwida 18 – kwiaciarnia IKSORA – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (ponieważ rośliny są w ciągłej sprzedaży stacjonarnej może zdarzyć się, iż zostaną zakupione zanim dotrą Państwo do kwiaciarni – dlatego konieczna jest rezerwacja). 16. Podstawą reklamacji są przesłane przez Klienta zdjęcia, wraz z opisem uszkodzenia. 17. Zwroty przyjmuję wg zasad obowiązujących przepisów prawa. 18. Nie przyjmuję zwrotów wysłanych przez Klienta za pobraniem. 19. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827.) przesyłane rośliny zaliczamy do towarów szybko psujących (Art. 38 pkt. 4.), w związku, z czym nie przysługuje na nie 14-to dniowy termin zwrotu. 20. Rachunek wystawiam na życzenie Klienta – nie wystawiam faktury VAT. 21. Komentarz wystawiam jako druga. 22. W przypadku zastrzeżeń związanych z przeprowadzoną transakcją, proszę o kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Dane Firmy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AGAMI Agata Miros ul. Norwida 18 43-300 Bielsko- Biała NIP: 549-158-06-00 REGON: 242993752 Nr rachunku: ING BANK ŚLĄSKI 70 1050 1070 1000 0092 0646 9836 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.