FIGI MAJTECZKI DZIEWCZĘCE 134-140 FD06-1 (6912191181)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
4,80 zł

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: wielokolorowy
  • wiek dziecka: 9 lat +
  • marka: Inna marka
  • certyfikaty, opinie, atesty: bezpieczny dla dziecka
  • bohater: inny
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 134 [см]
12 262 44 85 detal@ewmar.sklep.pl
Firma Handlowa EWMAR s.c.
Marek Tomczyk, Ewa Tomczyk
ul. Zawiła 65e
30-390 Kraków
tel.: 12 262 44 85
mobile: 604 612 400
e-mail: detal@ewmar.sklep.pl­
Konto bankowe: BZWBK
Nr: 88-1090-1665-0000-00­01-1570-0327
- list polecony ekonomiczny
- list polecony priorytetowy
- inpost paczkomat
- inpost kurier
- kurier dpd
- kurier dpd pobraniowy
- odbiór osobisty
Kupując na naszych aukcjach, za wysyłkę płacą Państwo tylko RAZ, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów.

Wysyłka gratis za co najmniej 250 zł
czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
Firma Handlowa EWMAR
Zawiła 65 E
30-390 Kraków
Formularz zwrotu
Witamy Państwa na aukcji sklepu internetowego ewmar_net


FIGI MAJTECZKI DZIEWCZĘCE BAWEŁNIANE


95% BAWEŁNY 5% SPANDEX

Figi dziewczęce bawełniane to wyjątkowa bielizna zapewniającą komfort noszenia. Miła w dotyku idealnie przylegająca do ciała .

ROZMIAR 98-110 110-116 122-128 134-140
BEZ ROZCIĄGANIA

+/- 1 cm

2X 19 CM

+/- 1 cm

2X 21 CM

+/- 1cm

2x23 CM

+/- 1cm

2x24 CM

W STANIE 15 cm 16 cm 17 cm 18 cm

ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ewmar_net za co najmniej 250 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma Handlowa EWMAR S.C. Marek Tomczyk, Ewa Tomczyk
Komuny Paryskiej 7
30-389 Kraków
NIP: 679-274-42-44
REGON: 356589445
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy: Firma Handlowa EWMAR s.c. ul. Zawiła 65e (mapka) 30-390 Kraków pracujemy: Pn.-Pt.: 8.30 - 17.00 Sobota: 8.00 - 14.00 telefon: 12 262-44-85, 604-612-400 e-mail: detal@ewmar.sklep.pl Konto bankowe: BZWBK Nr: 88-1090-1665-0000-0001-1570-0327

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Firma Handlowa EWMAR
Zawiła 65 E
30-390 Kraków
Polska
 
Istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny zastrzegając sobie że towar nie może nosić śladów używalności oraz musi posiadać oryginalne metki oraz dowód zakupu. Klient jest zobowiązany do wypełnienia formularza zwrotu dołączonego do paragonu. Prosimy nie przysyłać wypowiedzenia drogą e-mail lub sms. Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Ewmar nie są przyjmowane. Zwrot pieniędzy zgodnie z obowiązującymi przepisami następuje za wartość produktu + koszty wysyłki (do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.) Podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 Ustawy o Prawach Konsumenta w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki tylko na konto podane przez klienta. Formularz zwrotu do pobrania pod adresem: http://ewmar.sklep.pl/allegro/fzwrot.pdf

reklamacje

Opis procedury reklamacyj: Jeżeli otrzymasz towar, który Cię nie satysfakcjonuje - nie wystawiaj pochopnie negatywnego komentarza, tylko skontaktuj się z nami a wspólnie postaramy się rozwiązać problem. Jeśli doszło do pomyłki i otrzymaliście Państwo inną rzecz, niż ta, która została zamówiona lub towar, który trafił do państwa posiada fabryczne wady, wówczas, prosimy odesłać go na nasz adres wraz z pismem reklamacyjnym, bez problemu dokonamy wymiany takiego towaru na nasz koszt, zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty, obniżymy cenę lub zwrócimy pieniądze. Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub za pośrednictwem poczty polskiej na adres wskazany przez kupującego.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe: W przypadku, gdy w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, zastrzegamy sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia i rozpoczynamy procedurę zwrotu Prowizji co skutkuje NEGATYWNYM KOMENTARZEM z naszej strony. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. W przypadku wymiany koszty wysyłki przedmiotu do sprzedającego pokrywa kupujący (nie dotyczy allegro paczkomaty Inpost ) a koszty odesłania sprzedający